Білім

Оқушыларды еңбекке баулу

Оқушыларды еңбекке баулу

Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады


Оқушыларды еңбекке баулу

Автор: Нұрпеисова Дина Картаевна

Бағыты: Жаңартылған бағдарлама Бөлімі: Эссе, шығарма, мазмұндама Сыныбы: 1 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-16

Материал туралы қысқаша түсінік

әрбір адамға

Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыЖазу ережелерімен таныстыру.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақКаллиграфия (грек. kallіgraphіa – көркем жазу) – көркем әрі анық жазу өнері. Каллиграфия тарихы қаріп және жазу құралдары, стилистика өнері дамуы тарихымен тығыз байланысты. Каллиграфия оқуға қолайлы ғана емес, сонымен қатар хатқа графикалық эмоционалды-бейнелі ұғым беру мақсатын көздейді. Каллиграфия стилі қашықтан оқуға мүмкіндік беретін таңбаларының анық болуына, шапшаң жазылатын курсивке немесе оқуға қиын, бірақ сәнді өрнекке бейім болып келеді. Исламелдерінде каллиграфия жоғары бағаланды. Ірі каллиграфтар “насхи” қарпінің шеберлері арасында ибн Мукла (10 ғасыр). ибн Бавваб (11 ғасыр), Сұлтан Әли Мешхеди (15 ғасыр, “насталик” қарпінің шебері) және басқалар болды (қ. Хұснихат), Еуропада грек және латын жазуларының классик. үлгісі біздің заманымызға дейінгі дәуірде жасалды. Ал орыс жерінде каллиграфияның тамаша үлгілері 11 ғасырда басталды. Кітап басу ісінің және машинамен жазудың өрістеуіне байланысты каллиграфияның қолданылуы азайды, ол, негізінен, бастауыш мектепте пән ретінде оқытылды. каллиграфия кітапты көркемдеу, плакаттар жасау, графика, т.б. салаларда қолданылады. Қазіргі кезде де мектеп оқушыларынан каллиграфия принциптерін сақтау талап етіледі.Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыТік қиғаш сызықтар салу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу

Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақҒажайып алаң. Тақтаға әріп жасырылады. Мұғалім жасырылған әріптің әрбір элементтері бойынша сипаттап айтады да, ал оқушылар қандай әріп екенін айтады. Мысалы: Түйе өркешін қарайық, ұқсайды оған қай әріп? Жаңа әріпті өту үшін 2 сағат беріледі. Бұл жаттығуды 2 - сағатында өткен өте тиімді.Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыСызықтарды параллель жүргізу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу

Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Ілмек біз»сызықтары.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу

Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыӘріп жазуға дайындық элементтері
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Топқа бөлу

Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу

Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыӘріп элементтерін бөлек салу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыӘріп элементтерін қосып, бірге салу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыКіші әріп элементін үзіліссіз жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыБас әріп элементін үзіліссіз жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыА,Ә,Б,В әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақ Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыГ,Ғ,Д,Е әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу

Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыЗ,Ж,И,Й  әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу

Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыК,Қ,Л,М әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыН,Ң,О,Ө әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақН,Ң,О,Ө әріптерін жазу Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыП,Р,С,Т әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақП,Р,С,Т әріптерін жазу Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыҰ,Ү,У әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақҰ,Ү,У әріптерін жазу Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыФ,Х,Ц,Ч  әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақФ,Х,Ц,Ч  әріптерін жазу Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыШ,Щ,Ы,І әріптерін жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақШ,Щ,Ы,І әріптерін жазу Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыОрыс тілінен енген әріптерді жазу: Ю,Я,Э,Ь,Ъ
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақОрыс тілінен енген әріптерді жазу: Ю,Я,Э,Ь,Ъ Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыӘріптерден буын құрап жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақӘріптерден буын құрап жазу Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыБуындардан сөз құрап жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақБуындардан сөз құрап жазу Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыБас әріппен жазылатын сөздер
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақБас әріппен жазылатын сөздер Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыКөшіріп жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақКөшіріп жазу Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыСуретке қарап мәтін құрастырып,жазу
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақСуретке қарап мәтін құрастырып,жазу Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыӘріптік диктант
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақӘріптік диктант алуТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыМәтінді есте сақтап, жазу.
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақМәтінді есте сақтап, жазу.Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыСөздік диктант
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Сен маған,мен саған»
Жаңа сабақОқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыШығарма:«Менің анам»
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақШығарма:«Менің анам»Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыКөру диктант
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуТәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлуОқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақКөру диктант Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуШығармашылық тапсырма.1-топ Жаңа тақырыпты түсіндіру2-топ Топтастыру3-топ Семантикалық картаДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Сөйлемді қайтала» /жаттығу/
МақсатыКүтілетін нәтижеТақырыптың маңыздылығымен танысады, көркем жазуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГеометриялық фигуралар үлестіріледіОқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалауӘсерімен бөлісуӘңгімелесу
Сергіту сәті «Кел билейік»
Жаңа сабақ«Сөйлемді қайтала» /жаттығу/Оқулықтағы тапсырмаларды орындауТақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысуДәптермен жұмысКөркем жазу
Ой толғанысБББ кестесі
БағалауБағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Ұқсас материалдар

Барлығы
KZNews.kz