ка

Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?

04.02.2019 22:28
0
3


Неліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?

Автор: Айдынгалиева Акмарал Рыскалиевна

Бағыты: Қазақстан тарихы Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 8 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-04

Материал туралы қысқаша түсінік

тарих пәнінің мұғалімі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері Мектеп: Егіндібұлақ ЖОББМБК
Күні: 01.02.2019 Мұғалімнің аты-жөні: Айдынгалиева А.Р
Сынып: 8Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыНеліктен апиын соғыстары осы күнге дейін қытай халқының есінде?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.1.3 - еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау;7.2.1.2 - миссионерліктің міндеттерін анықтау;7.3.2.6 - еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау;7.4.1.4 - «экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру
Сабақ мақсаттарыҚытай мемлекетінің Англия империясының отарлау саясатына жүргізген апиын соғыстарының маңыздылығын анықтау.
Бағалау критерийлері
  • Мәтінді қолданып концептуалды сұраққа жұппен жауап береді;
  • Терминдерді қолданып, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттайды;
  • Екі апиын соғысын Венн диаграммасында салыстырады;
  • Уақыт сызығында 1793 жылдан 1900 жылға дейінгі аралықтағы Қытай елінің басты оқиғаларын белгілейді;
  • Тарихи концепт Маңыздылық
    Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология Министрлер, көкнәр, апиын , тәуелділік, контрабанда, дін таратушылар, варварлар, тайпиндер, сыртқы сауда келісімшарт бойынша құрылған порттарДиалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Мен императорға ... кеңес берер едім Екінші апиын соғысы британдықтар мен француздықтардың кесірінен болды/болмады, себебі ...Императордың ескі жазғы сарайды қасақана өртеу дұрыс/дұрыс емес, себебі ...Ескі жазғы сарайдың мүлкін қайтару/қайтармау керек еді, себебі ...
    Құндылықтарды дарыту - патриотизм;- өз еліне және өзге мемлекттердің тарихы мен мәдениетіне қызығушылық пен құрмет таныту;-тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану;- жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;
    Пәнаралық байланыстарГеография (Англия, Қытай мемлекеттері тақырыптары бойынша)
    АКТ қолдану дағдылары Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады.
    Бастапқы білім Оқушылар Үндістан мен Қытайдың Ұлыбританиямен - алғашқы индустриялық елмен - қарым-қатынастарын алдыңғы бөлімдердегі және география пәнінде қарастырған білімдерін қолдана алады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі (БЫМ) Берілген суреттер топтамасының негізінде төмендегі сұрақтар төңірегінде талқылау ұйымдастырып, сабақ тақырыбын анықтайды.
  • Мен не көріп тұрмын?
  • Мен қандай қорытынды жасаймын?
  • Тақырып туралы менде қандай сұрақ туындауы мүмкін?
  • Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушыларға таныстыру.
    Презентация
    Сабақтың ортасы Ж. №1 тапсырма Мәтінмен жұмыс
  • Неліктен британдықтар шәй және басқа да белігілі қытай азық-түліктерін күміске емес, апиынға айырбастауды шешті?
  • Неліктен апиын Британияның қол астындағы Үндістанда өндірілді және өңделді?
  • Дескрипторлар:
  • Британдықтардың қытай азық-түліктерін күміске емес, апиынға айырбастау себептерін анықтайды;
  • Апиынның Англия отары Үндістанда өндірілу себебін түсіндіреді;
  • Ж. №2 тапсырма Терминмен жұмыс«экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттандар.Дескрипторлар:
  • Терминдерді қолданып, Қытай елінде орын алған тауар – ақша қатынастарының дамуын сипаттайды;
  • Т. №3 тапсырма. Екі апиын соғысын Венн диаграммасында салыстырыңдар.Салыстыру критерийлері:
  • себептері;
  • қатысушылары;
  • нәтижесі
  • Дескрипторлар:
  • Екі апиын соғысының себептерін, қатысушыларын, нәтижесін Венн диаграммасында салыстырады;
  • ПрезентацияҚосымша 1

    Қосымша 3

    Сабақтың соңыРефлексия: «Борт журналы»Презентация

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Пікірлер
    (0)
    Бұл жерде әлі ештеңе жоқ
    Пікір қалдырыңыз
    Войдите, чтобы оставить комментарий