| Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым | Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
| СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
| Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.1.3 Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақәдеп нормаларын анықтау |
| Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Отбасы туралы түсініктері кеңейеді.Оқушылардың көбісі:Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
| Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
| Тілдік құзіреттілік | Отбасы мүшелері. |
| Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
| Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
| Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
| Алдыңғы оқу | |
| Сабақтың жоспары |
| Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
| Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) | Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. «Аялы алақан»Тренинг. |
| Жаңа білім10 минут | Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.Кез-келген адамның өз отбасы бар. Отбасы-қоғамның бір бөлшегі. Оған бір үйде тұратын ең жақын адамдар жатады. Олар: атасы мен әжесі, әкесі мен анасы, ағасы мен әпкесі және іні-қарындастары.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіБерілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. | Оқулық,мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
| Ортасы10 минут | ҚолдануСенің Отбасыңда қанша адам бар?Өз отбасыңдағы адамдар жайлы әңгімеле.Қамқор болу, қамқорлық деген ұғымды қалай түсінесің?Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық»орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
| Сергіту сәті2 минут | «Қыдырып қайтайық!»би билеу | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
| АяқталуыСабақты бекіту10 минут | Синтез"Таңда да таста" әдісіhttps://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ | "Таңда да таста"әдісі |
| Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минут | «Жетістік» баспалдағы. | Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы. |
| Үйге тапсырма: Өз Отбасы мүшелерің туралы фотоальбом жаса. |
| Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |