| Пән: дүниетануСабақтың тақырыбы: Мектептегі өмір | Мектеп: «Опорный орта мектебі»КММБөлім: Дені саудың – жаны сау |
| Күні: 10.01.19ж | Мұғалімнің аты-жөні: Саденова.Г |
| Сынып: 2 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.4.2 Оқу және ойын әрекеті үдерістерінде өзін қауіпсіз ұстаудың ережелерін білу және түсіндіру |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: оқулықтағы мәтіні және суреттерінен қажетті ақпаратты алады; Оқушылардың басым бөлігі: оқу және ойын әрекеті үдерістерінде өзін қауіпсіз ұстаудың ережелерін біледі; Кейбір оқушылар: сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорытады. |
| Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
| Құндылықтар | Өзара сыйластық, ынтымақтастық |
| Тілдік мақсаттар | Үзіліс-перемена-chande ,асхана-столовая- canteen |
| Ресурстар | Компьютер, оқулық, жұмыс интербелсенді тақта, тақырыптық суреттер, |
| Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
| Пәнаралық байланыс | Өзін-өзі тану |
| Алдыңғы білім | Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері |
| Сабақтың барысы: |
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басы1 минут | (Т) Жағымды көңіл күй қалыптастыру.-Балалар,бір-біріңмен сәлемдесіңдер.-Кімде көңілді көңіл күй ,қолдарыңды көтеріңдер.-Мейірімді балалар,бастарыңды изеңдер.-Кім жұмыс істеуге дайын жіне кім алда не болатынына қызықса,орындарыңа отырыңдар.-Сонымен ,біз бастаймыз. | |
| Сабақтың мақсатын қою5 минут Жаңа білімдерді меңгеру10 мин | (МК) «Тентек бала№13» мультфильмінен үзінді көру.«Керісінше» сериясы.Сұрақтарға жауап бере отырып,балалар тақтадағы әрпі бар карточкаларды ашады.ды.Нәтижесінде ЕРЕЖЕ сөзі шыға-Қалай ойлайсыңдар,сабағымызда сөзі қандай ережелер туралы болады?«Мектептегі тәртіп» кластері(сабақта,үзілісте,асханадаа,кітапханада,шешінетін бөлмеде) Оқулықпен жұмыс.Бағыттап оқыту.-Балалар,жаңа сөздерге мән беріңдер.Орыс және ағылшын тілдерінде қалай айтылатынын ескеріңдер.Үзіліс-перемена-chande ,асхана-столовая- canteenСергіту сәті | Мультфильм Оқулық 48-49 беттер Оқулық 48-49 беттер |
Жаңа материалды түсінуді тексеру. 10 мин Жаңа тақырыпты бекіту10мин | (Т) Топ ішіндегі жұмыстың ережелерін талқылайды. Оқушыларға өз жұмыстарының тақырыбын анықтайтын кесінділерден суреттер жинақтау ұсынлады.1-2 топтар – сабақ үстінде( әсіресе еңбек,денешынықтыру сабақтарында)3-топ-үзілісте4-топ-киім шешетін бөлмеде «Синквейн » Мектеп | Топ ережесі |
Рефлексия және бағалау3 минут | -Бүгінгі сабақта өздерің үшін не аштыңдар?-Сабақта орындаған жұмысыңа кімнің көңілі толады?Рефлексия «Пайдалы заттар»Таңдауға үш зат беріледі.(себет,шабадан,арқақоржын)Сенің көңіл күйіңе сәйкес келетін затты таңдауың керек.Себет-өзммен ештеңе алмаймын.Шабадан – сабақта барлық тыңдаған және көргенімді басқаларына айтамын.Арқақоржын – өзіммен бірге аламын. | суреттер |
| Сабақтың соңы2 минут | Үй жұмысы (48-49 бет оқу, | |
| Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Ж к критерийлеріКері байланыс беру арқылы бағалау. | Қауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелерісергіту сәтін өткізу |
| РефлексияСабақ / оқуМақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Пікір алмасу» әдісі | Өзін-өзі тануҚұндылықтарды дарыту: Өзара сыйластық, ынтымақтастық |
| Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |