Lifestyle

Кіруге бола ма?

Кіруге бола ма?

Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Барлық сыныптар

Өткізілген күндері 2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: 1) Лексикалық тақырып: Танысым. Кіруге бола ма? 2) Грамматикалық тақырып: Орфографиялық және орфоэпиялық нормалар.Сабақтың мақсаты: білімділік: Тыңдаушыларды жаңа тақырыппен таныстыру, жаңа сөздермен, сөз тіркестірмен таңыстыру. дамытушылық: қазақша сөйлеу мәдениетін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сөздік қорларын молайту, қызығушылық іс-әрекеттерін дамыту, сауатты сөйлеп, әдемі жаза білуді үйрету;тәрбиелік: ұйымшылдыққа, ұстамдыққа, адамгершілікке үйрету тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілгі: плакаттар, суреттер, слайд.Сабақтың түрі: аралас сабақСабақтың барысы:І Ұйымдастыру кезеңіІІ Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ Жаңа сабақЕреже:Үндестік заңы - закон сингармонизма. В казахском языке различают два вида сингармонизма. а) дауысты дыбыстар үндестігі (гармония гласных звуков); б) дауыссыз дыбыстар үндестігі (гармония согласных звуков). Буын үндестігі Суть закона сингармонизма в следующем: в зависимости от слогообразующего гласного в корне слово может принять только твердые или только мягкие аффиксы әже-лер, бала-лық, оқу-шы-лар-ға. Если последний слог слова твердый, то к нему присоединяется твердый аффикс. Если последний слог слова мягкий, то к нему присоединяется мягкий аффикс. Дыбыс үндестігі Прогрессивная и регрессивная ассимиляция Гармония согласных бывает двух видов: прогрессивная и регрессивная ассимиляция. По прогрессивной ассимиляции: Последний звук основы влияет на первый звук окончание. Если последний звук глухой или звонкий б, в, г, д, то начальный звук аффикса глухой. Например: кітап тар. Иванов тар. Если последний звук основы звонкий, сонорный или гласный, то начальный согласный звук аффикса звонкий или сонорный. Например: ақын дар, үй-дің, қыз-ға. Кейінді ықпал Регрессивная ассимиляция Если к корням или основам с конечными глухими согласными қ, к, п прибавляются окончания с начальным гласным ы или і, то конечные глухие қ, к, п озванчиваются в звуки ғ, г, б. Например: қасық+ы = қасығы, доп+ ым = добым. Образование притяжательной формы от существительных тап (класс), аяқ (нога), жүрек (сердце) такое: жұмысшы табы (рабочий класс), столдың аяғы (ножка стола), жұмыстың аяғы (конец работы), адамның жүрегі (сердце человека) и др. [1,12б.] .

1. Сөздерді тиісті бағандарға жазыңыз. Впишите слова в соответствующую колонку [1,13б.] .

Сабақ, тіл,қала, тақырып, сөйлем, олар, күнделік, пәтер, Атырау, бөлме, орындық, ақпарат, Астана, дүкен, Өскемен, дәптер, аспан, терезе, жігіт, кеме, Қазақстан, мектеп, гүл, алма, көлік, ағаш, шалбар, жылқы, әнші, қызанақ.

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Ұқсас материалдар

Барлығы
KZNews.kz