| Сабақ -16 | Мектеп : Мәтібұлақ ОМ |
| Пәні :қазақ тілі | Мұғалімнің аты-жөні: Омарова А.С. |
| Күні 25.10.18ж | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
| |
| Тақырып | Ислам өркениеті және түркілер |
| Сынып 8 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
| Оқу мақсаттары | 8.1.4.1 – мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық ,әлеуметтік) талдай отырып,негізгі ойды анықтайды.8.2.3.1 –жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,мақала , аннотация,тезис құрастырып жазады. |
| Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы орындай алады: мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып,негізгі ойды анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: жанрлық және стилбдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды қолдана алады.Оқушылардың кейбірі орындай алады. Мақала, аннотация,тезис құрастырып жазады. |
| Бағалау критерийлері | Грамматикалық ережелерді ұстанады,мақала, аннотация,тезис құрастырып жазады. |
| Алдыңғы оқу | Әлемнің жеті кереметі туралы біледі |
| Пәнаралық байланыс | Тарих,әдебиет |
| Жоспар |
| Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар |
| Басталуы 5 минут | Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырылады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Ойтүрткі сұрақтарға жауап береді Көне қалалардың тарихынан не байқадыңдар,олардың атқарған қызметі қандай ой салды?Әлемнің жеті кереметі туралы сұрау Қытай қорғанының ,Римдегі Колизейдің салынған уақытынан нені аңғардың? ( Ұлы қытай қорғаны б.з.д ІІІ ғасырда салынса,Колизей –Рим қаласында б.з.д І ғасырда салынған )Тәж-Махал ғибадатханасы,Христос мүісін туарлы қандай ой түйдіңдер?Оқушылар жұмыстарын өзара бағалайды.Өзге топтар өз кезегінде жұмыстың орындалу барысын бағалайды.Стикерге пікір қалдырады. Әр топ өз ұстанымдарын дәлелдейді. |
| Ортасы 10 минут 5 минут 7 минут 10 минут | Жеке жұмысІштей оқу әдісіОқулықтағы 1- тапсырманы оқып,стилін анықтаңдар. Дескрипторлар:-мәтінді түсініп оқиды-стиль түрін ажыратады Кері байланыс 2-тапсырма Жұптық жұмысОқылым тапсырмасы бойынша жер –су атауларын теріп жазыңдар.Кісі есімін теріп жазыңдар,жасалу мәнін түсіндіріңдер. -жер –су аттарын теріп жазады.-жасалу мәнісін түсіндіреді 3- тапсырма«Фишбоун» әдісі арқылы тұжырым жасаңдар. Кері байланыс Топтық жұмыс 1-топ.Әл-Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» 2-топ Елбасының жолдауында айтылған «Смарт -сити» (Ақылды қала) жобасы арасында байланыс барма 3-топ .Осы екеуінің арасындағы байланыс |
| Соңы 3 минут | Кері байланыс Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпаратҮй тапсырмасы56-бет. 6- тапсырма .А.Құнанбаевтың 26- қара сөзіне өз ойларыңды жазыңдар. |
| Қосымша ақпарат |
| Бағалау | Жетістік баспалдағы, бес саусақ әдістері арқылы |
| Сабақоқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралу шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? | |