| Сабақтың тақырыбы: Химиялық элементтердің табиғи топтары. | Мұғалімнің аты-жөні:Каргабаева .А.БКүні: |
| СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
| Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Периодтық кестенің құрылысының принципін түсіну.Д.И.Менделеевтің периодтық кестесінің заманауи құрылысын білу ,сипаттау.Периодтық кесте және ХЭПЖ туралы білімдерін қалыптастыру.Табиғи ұяластар түсінігін білу ,сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарға мысалдар келтіру. |
| Сабақ нәтижесі: | Периодтық кестенің құрылысын біледі. Элементтердің топтарын біледі .Элементтердің табиғи топтарына мысалдар келтіре алады. Өздерінің білімдерін бағалай алады.және обьективті тұжырымдар жасай алады.Ақпаратты салыстыры ,талдай алады. |
| Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.Сілтілік металдар ,галогендер ,инертті газдарды кестеден көрсетеді . Ұяластар тобына жататын химиялық элементтердің қасиеттерінің ұқсас болатынын түсінеді. |
| Тілдік құзіреттілік | Периодтық кестенің құрылымы |
| Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
| Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
| Пәнаралық байланыс | Ағылшын тілі , физика , |
| Алдыңғы оқу | Химиялық элементтердің периодтық кестесі |
| Сабақтың жоспары |
| Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс -әрекеті |
| Ұйымдастыру кезеңдері.2 минут | Оқушылармен сәлемдесу .Сыныпта қолайлы психологиялық климат қалыптастыру. | Оқушылар бір-бірімен амандасады. |
| Үй тапсырмасын тексеру 5 мин | Желпуіш әдісі. Оқушылар алдарына таратылған түрлі –түсті қағаздан желпуіш жасап, сұрақтар жазады.Ортаға шығып сұрақтарын бір –біріне қояды. | Оқушылар сұраққа жауап береді. |
| Топтарға бөлу 1 минут | Түрлі –түсті қағазбен үш топқа бөлінеді. | Топқа бөлінеді. |
| Жаңа тақырыпты ашу. | Берілген сөзжұмбақты шешу. | Құпия сөзді анықтау. |
| Білімді өзектендіру, жаңа тақырыпты түсіндіру. | Мәтінмен жұмыс .Мұғалім оқушыларға оқулық және берілген мәтін бойынша постер құрастыруға тапсырма береді. | Оқушылар постерді құрастырып ,қорғайды. |
| Жаңа терминдер | Оқушылар жазған жаңа терминді тақтамен салыстырып ,оқиды. | Оқушылар жаңа терминдерді жазады |
| Жұптық жұмыс | Ағылшын тілінде берілген тапсырмаларды орындайды. 1 нұсқа1 Fill in gaps the correct words Six Lithium Sodium Potassium Rubidium Calsium Francium 1) There are … alkaline metals 2) Alkaline metals … , … , … , … , … … .2 Are the sentences Nrue or Folse 1) Lithium is the lighetest of the alkaline metals . 2) Calsium halogens .2-нұсқа1 Fill in gaps the correct words .Bromide Halogen 1 ) … derivatives of salt .2 ) Liquid mercury … . 2 Are the sentences Тrue or Folse 1) The Kind of non metals – florine.2 )The most reactive alkaline metals is Sodium. | Берілген тапсырмаларды орындап , бір –бірімен алмасып , тексереді. |
| Оқулықпен жұмыс | Оқулықта берілген тапсырмаларды орындауI- топ № 6 II-топ № 7 III –топ № 8 | Оқушылар ауызша және тақтаға тапсырмалар орындайды. |
| Топтық жұмыс | «Пазл құрастыру » тапсырма орындау. Электрондық оқулықтан тапсырма орындайды | Кескіндерді жинау,түсінік беру. |
| Бағалау 5 минутКері байланыс3 минут | «Бағдаршам » әдісі 25- 20 балл “5 ” баға 19- 14 балл “4 ” баға 13- 10 балл “3 ” баға Рефлекция «3:2:1» әдісі Сабақта есінде қалған үш негізгі ұғым; Сабақтағы сен үшін қызықты екі жағдай; 3. Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ. Үйге тапсырма:§15. № 5 | «Бағдаршам » әдісі.Оқушылар өз ойлары мен пікірлерін баяндайды. |