KZNews.kz
Lifestyle

Халықтың тығыздығы, орналасу ерекшеліктері және халықтың көші-қоны

KZNEWS

Пәні: Дүниежүзіне жалпы шолу. ТМД елдері географиясыСыныбы: 10ә

Сабақтың тақырыбы:Халықтың тығыздығы, орналасу ерекшеліктері және халықтың көші-қоныСабақтың мақсаты:Халықтың орналасуы мен тығыздығы және көші-қоны туралы түсінік беріп, көзқарастарын қалыптастыру.Сабақтың міндеті:Оқушылар халықтың жер бетінде орналасуы және олардың тығыздығы туралы ойланады, пікірлеседі.Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс жасай отырып, ойлау, өз пікірін еркін жеткізу, ізденгіштік, ақпараттарды салыстыру қабілеттерін дамыту. Топтық жұмыстағы «Алтын ережені» сақтай отырып, бірін-бірі тыңдай білуге, көмектесе білуге, ортақ шешім қабылдай білуге, өзін-өзі және өзгелерді әділ бағалай білуге тәрбиелеу.Күтілетін нәтиже:Білу: Балаларға халықтың қоныстануының географиялық ерекшелігі, халықты аумақтық ұйымдастыру, қала халқы- қала- агломерация-мегаполис, урбандалу, ауылдық халықтың орналасуы туралы толық білу. Қолдану: Оқушылар өздігінен білім алуды үйренеді , мәтін бойынша берілген тапсырмаларды ой електерінен өткізіп, талдай алатын болады, өзіндік ой қалыптасады. Тақырыптық карталармен және статистикалық материалдармен жұмыс істеу біліктіліктері қалыптасады.Сабақта қолданылатын әдістер:Топтық жұмыс, жұптық жұмысСабақта қолданылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерСыни тұрғыдан ойлауға үйрету.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауОқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалануТалантты және дарынды балаларды оқытуОқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқуОқытуды басқару және көшбасшылықБағалау әдістері:Өзін-өзі бағалау, топтық бағалау, Бағдаршам, Температураны өлшеу, критерий арқылы бағалау, Сөздік бағалау Рефлексия арқылы білімдерін тексеруТақырыпты ашуға қолданылатын әдіс-тәсілдер, стратегиялар:«Тілек ағашы», «Кім шапшаң», «Ой қозғау» сұрақтары, «Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі, «Постермен жұмыс», «Тест», «Бір айналым шеңбер» тәсіліНегізгі дерек көздері мен құрал-жабдықтар:Оқулық, Интернет материалдары, тақырыптық суреттер мен таныстырылым, стикерлер түрлі-түсті, атлас карта, кескін карта, дидактикалық таратпа материалдарСабақ кезеңдеріМақсатыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіУақыт (минут)БағалауҰйымдастыру кезеңіСыныпты ұйымдастырып, оқушылар зейінін тұрақтандыру.Жылы қарым-қатынасты орнықтыруПсихологиялық тренинг. «Тілек ағашы».Тілек ағашына тілектерін жазып іледі.Оқушылар тапсырманы орындап, тыңдайды2-Топтық жұмыс арқылы анағұрлым жоғары нәтижеге жету үшін«Түстер» әдісі арқылы топқа бөлу. Бағалау парақтары таратыладыОқушылар түстер бойынша 3топқа бөлінеді.Бағалау парақтарына алдағы тапсырмалардың орындалу барысын белгілеп отырады1-Оқушылардың білімдерін тексеуге арналған тапсырмалар«Кім шапшаң» ойынын ойнай отырып, бұрынғы оқығанымызды қайталап, еске түсіріп аламыз. Топтар өзара сұрақ қояды 1-1Тақтаға шыққан оқушы кез-келген қағазға жасырылған сұрақты таңдай отырып, жауап береді.

2

Үш шапалақ арқылы бағаланадыБілуЖаңа тақырыпқа енуТеориялық материалды еске түсіру арқылы оқушының қызығушылығын ояту«Ой қозғау » сұрақтарыЖер шары халқы қандай принцип негізінде қоныстанады?Халықтың тығыздығы деген не?Урбандалу дегеніміз не?Өз ойларын топ ішінде талдап, ойларын айтады

2

Сөздік бағалау (ауызша кері байланыс)

Түсіну Оқулықпен жұмысТақырыптың мақсаты мен міндетін ашу
  • Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі
  • Оқушылар өзіне берілген тақырыпшаларын оқып , мұқият түсініп өз жанұя мүшелеріне қайткенде де ұғынықты жеткізудің жолдарын қарастырады.Оқушылар қайтадан бастапқы бөлінген топтарына оралып әрқайсысы өздерінің түсініп үйренген тапсырмаларын бір-біріне үйретеді.Оқулықтағы бөлініп берілген мәтінді оқиды, жұппен және топпен талқылайды.6

    2

    «Бағдаршам» стратегиясы арқылы бағалау жүредіЖасыл карточка көтерген оқушылар – барлығын түсінді. - Не түсіндіңіз?Сары және қызыл карточка көтергендер: - Сіздерге не түсініксіз?Қолдану Дәптермен жұмысГеографиялық нысандар атауынесте сақтау. Әр топ берілген тақырып бойынша сызба жасайдыӘр топтың топ басшысы тапсырманың орындалуын қадағалайды6«Температураны өлшеу» стратегиясы арқылытоптық жұмысты бағалау жүредіТалдауТақырып бойынша салыстыру және талдауАтлас картамен және тақырыппен талдау жұмысыТақырып пен картаны салыстырып талдайды6Топтардың бағалауыЕкі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалауЖинақтауЖаңа тақырып бойынша білімдерін тұжырымдауМәтін соңындағы тапсырмаларды дәптерге орындайдыӘр топтан берілген тапсырманы дәптерге топ ішінде орындайды2

    1

    5 сұрақтың жауабын а жауаптары бойынша белгілерін көтеруБағалауЖаңа тақырып бойынша өз ойларын жеткізе білуіТест жұмысын орындатуОқушылар топтық жұмыста 5 сұрақтан тұратын тест құрастырып, келесі топқа орындауға береді. 5Бірінші болып айтқан топқа мұғалімнің мадақтауыҮй тапсырмасы тақырып Шығармашылық тапсырма1-Кері байланысСабақ соңындағы оқушылардың көңіл-күйлерін анықтауОқушыларға «Бір айналым шеңбер» тәсілі бойынша кері байланысты орындатады.«Бір айналым шеңбері» тәсілі бойынша оқушылар сабақ туралы ойларын айтады2-
    KZNEWS
    Автордың басқа материалдары