|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
||||||
| Ұйымдастыру | Балалар шеңбер бойына тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. | |||||||
| Негізгі бөлім. | Дауысты дыбыс туралы түсінік беру. Кесте пайдалану арқылы дауысты
дыбыстармен таныстыру: а, ә, и, о, ө, е, у, ұ, ү, ы, і, ю, э, я.
Дауысты дыбыстар еш кедергісіз, еркін айтылады. Созып, әндетіп айтуға болады. Мысалы: а-а-а, ә-ә-ә, о-о-о т.с.с.
Суреттерді көрсету. Балалар суреттерді атап, сөздерді буынға бөледі. Ол сөздерде кездесетін дауысты дыбыстарды тауып, олардың айтылу ерекшелігін ажыратады.
|
Балалардың өздеріне сөз құрату. Балалар сөз құрайды. Қимылмен көрсетеді. Ұйқасын табады. (сауысқан) (құмырсқа). Дәптердегі тапсырмаларды орындайды. | ||||||
| Қорытынды | Дауысты және дауыссыз дыбыстар туралы алған білімдері бойынша сұрақтар қойылады.Балалардың жауаптарын толықтырып отыру керек. | Балалар алдымен дыбыстардан сөз құрап, сосын сол сөздерден сөйлем құрау арқылы сабақ қорытындылады. |