Сабақ: Информатика | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім есімі: Наурызбаева А.А. |
Сынып 5 | Қатысқандар саны: 12 | Қатыспағандар саны 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Блокнот және калькулятор бағдарламасын таныстыру арқылы онымен жұмыс жасай білуді үйрету. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар |
| Жасалу жолын біледі, түсінеді, құрастыраалады. |
| Оқушылардың басым бөлігі |
| Сөздерді ажырата алады. |
| Кейбір оқушылар |
| Талдау жасай алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар бірігу арқылы жасалған сөздер-ді таба алады, мағнасын түсінеді, мәтін құ-растыра алады .... (істей алады) |
| Негізгі сөздер мен тіркестер |
| Біріккен сөздер, туынды сөздер |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған мақсаттар: |
| Екі түбірдің бірігүінен жасалып, жаңа мағы-налы сөз шығатынын түсінеді. |
| Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба? |
| Жаңа сабақ |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |
Алдыңғы оқу – жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер. |
Жоспар | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) | Ресурстар |
Жоспарланған уақыт – 45 мин | | |
Басталуы 5 мин 9 мин | Психологиялық ахуал:Шаттық шеңберге тұрғызу. Блокнот, калькулятор тақырыбына сәйкес оқушылар 2 топқа бөлінеді. І бөлім «Ой қозғау» Үй жұмыстарын тексеру. «Сіз білесіз бе?» әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс) | Тест сұрақтары |
Ортасы 3 мин 6 мин 10 мин 10 мин | Жаңа сабақ: «Презентация» 1 слайд: Ақтөбе, Үштөбе, Сырдария, Болатбек, Көкшетау.Сұрақ қою:- Бұл қандай сөздер?- Бұл сөздерде қандай ұқсастық бар?- Сөздер қалай жасалған?2 слайд: Екі немесе одан да көп сөзден бірігіп, жаңа лексика- лық мағына беретін сөздер жасалады. Жаттығу жасау:3 слайд: 376- жаттығу-жеке жұмыс: «Галереяға саяхат» «Кім жылдам?». берілген уақыт ішінде оқушылар галереядағы сөздер- ден бір сөзден алып, сөйлем құрайды тапсырманың мақсаты: кім жылдам және кім көп сөз қолданады оқушылар тізбектеп оқидыШекара, жолбарыс, қалжыңбас, меймандос, алабота, алабұға, әнеугүні, жазғытұрым, демалыс, еңбекақы,Жезқазған, Әзімхан, көкжиек.4 слайд: 377- жаттығу- жұптық жұмыс: «Кластер құру» 1 жұп- бірігу тәсілмен жасалған құс аттарын жазыңдар 2 жұп- бірігу тәсілмен жасалған аң аттарын жазыңдар 3 жұп- бірігу тәсілмен жасалған жер аттарын жазыңдар 1 жұп 2 жұп 3 жұп Жұппен шығып өз жұмыстарын қорғайды. Сергіту сәті-интербелсенді тақта 5 слайд: 381- жаттығу-топтық жұмыс 1 топ 2 топ Өлеңнің бірінші шұмағы- Өлеңнің екінші шұмағы- мен жұмыс. мен жұмыс. Мәнерлеп оқыңдарӨлеңге ат қойыңдарТуынды сөздерді тауып, жасалу жолын түсіндіріңдерҚарамен жазылған сөздердің мағынасын анықтаңдар | Интербелсенді тақта. Постер, маркер,өлең шұмақтарыжазылған плакат,сөздер жазылғанкарточкалар, қа-зақ тілі кітабы. |
Аяқталуы 8 минут Үйге тапсырма беру. Сабақты бағалау. рефлексия | 6 слайд: 182 бет – ереже жаттау 183 бет – 379 жаттығу 7 слайд: Формативті бағалау Критериалды бағалау 8 слайд: «Алма ағашы» Қызыл алма- түсінбедім Сары алма- жартылай түсіндім Жасыл алма- бәрі түсінікті | Бағалау парақта-ры, алма ағашы,алма суреттері. |