Балалар ұжымының қалыптасуы мен дамуы туралы курстық жұмыс
12.01.2021
02:47
0
1
Тақырыбы: Балалар ұжымының қалыптасуы мен дамуы
Жоспары
Кіріспе.......................................................................3-5
І Тарау Балалар ұжымының қалыптасу жолдары
1.1. Ұжымның қалыптастыру және оның балалар
тұлғасына ықпалы..................................................................................6-16
1.2. Балалар ұжымының даму кезеңдері мен ерекшеліктері...................16-24
1.3. Даму кезеңдерінде балалардың іс - әрекетін мен қарым – қатынасын ұжымдастыру ерекшеліктері.........................................................................24-25
ІІ Тарау . Балалар ұжымымен жұмыстар жүргізудегі мұғалімнің кәсіби шеберлігі
2.1. Балалар ұжымымен жұмыстар жүргізудегі мұғалімнің кәсіби маңызды қасиет – сапалары..........................................................................26-27
2.2.Балалар ұжымының жағдайын зерделеу әдістемесі ...................27-29
ІІІ.Қорытынды бөлім.............................................................................30-31
IV.Пайдаланылған әдебиеттер..................................................................32
- Қосымшалар .......................................................................................33-34
- Қазақстан Республикасының азаматтары – білім алуға тең құқылы.
- Әрбір азамат үшін интелектуальдық дамуы мен психо-физиологиялық және жеке бастарының қажеттілігіне сәйкес, білімнің барлық саласының қол жетерлік болуы.
- Білімнің зайырлылығы.
- Жеке тұлғаның білімінің және дарынының дамуына жағдай жасау.
- Оқыту мен тәрбиелеудің бірлігі, білім алу жүйесінің үздіксіздігі.
- Білім беру ұйымдарының меншік түріне, оқыту мен тәрбиелеу түріне, бағыттарына байланысты әртүрлі болуы.
- Білім беру ұйымдарының өкілеттігі және оны басқарудың демократиялық бағытта болуы.
- Білім беру ізгілікті, әрі дамыту бағытын ұстану керек.
- Білімнің ғылыммен, өндіріспен байланысы.
- Оқушыларды кәсіптік бағытқа бейімдеу.
- Білім беру саласының ақпараттандырылуы.
- Меншік нысандарына үлгілерімен түрлеріне қарамастан білім беру ұйымдарының;
- Білім берудің түрлі деңгейлеріне арналған сабақтас білім беру бағдарламалары мен білім берудің мемлекеттік жалпы міндетті стандарттарының;
- Білім беру бағдарламаларының іске асырылуы мен білім беру жүйесінің дамытылуын қамтамасыз ететін білім беруді басқару органдарымен осыларға қарасты ұйымдардың жиынтығы болып табылады.
- Білім беру бағдарламаларын меңгеру үшін жағдайлар жасау;
- Жеке адамның шығармашылық , рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру;
- Азаматтық пен елжандылыққа, өз Отаны- Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, озық дәстүрлерін қастерлеуге, Конститутцияға қайшы қоғамға қарсы келген кез- келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу;
- Оқушылар ұжымын қалыптастырудың ғылыми-теориялық, педагогикалық негіздерін оқып-үйрену.
- Оқушылар ұжымын қалыптастыруға қажетті мұғалімнің кәсіби сапаларын анықтау.
- Оқушылар ұжымын қалыптастырудың кейбір әдіс-тәсілдерін анықтау.
- 1. Мұғалім іс - әрекетінің заңдылықтарының, қозғаушы күштерінің және тәрбиелеу механзмдерінің обьектісі ретінде педагогикалық процестің мәні мен құрылымы туралы теориялық білім.
- Оқушы ұжымын қалыптастыру теориясы мен тәжірибесі және оның негіздері мен даму заңдылықтары жөнінде біртұтас түсініктің болуы.
- Оқушы ұжымын.ың қалыптасу жағдайы мен деңгейін диагностикалай алу, біртұтас педагогикалық процестің негізгі көрсеткіштеріне диагностиканы негіздей алу, ұжым дамуын болжау үшін диагностикалық мәліметтерді пайдалана алу.
- Педагогикалық ықпалдастырудың негізгі құралдарын білу және оларды балалар ұжымын қалыптастыру процесінде қолдана алу.
- Әрбір оқушының қызығушылығы мен қабілетіне сәйкес жалпы мақсатқа ( сабақта және сабақтан тыс уақытта оқушылардың ықпалдасу жүйесі ) жетуге бағытталған оқудағы және оқудан тыс әрекеттерін ұйымдастыра алу.
- 6. Алғашқы сыныптық ұжымды қалыптастыруда мұғалімнің педагогикалық жетекшілігімен ұжымда өзін - өзі басқаруды үйлестіре алу.
- Мектепте және мектептен тыс уақыттарда алғашқы ұжымды өзара байланыс жасауының ролін түсіну.
- Қоянбаев Ж., Қоянбаев Р. Педагогика. -Астана,1998.
- Әбенбаев С. Мектептегі тэрбие жұмысының әдістемесі. -А., 1999.
- Бержанов Қ., Мусин С. Педагогика тарихы. -А., Мектеп,1984.
- Макаренко А.С. Үстаздық дастан .- А., 1985.
- Макаренко А.С. Ата-аналар кітабы. -А., 1985.
- Сейталиев К. Тәрбие теориясы. - Алматы., Мектеп,1973.
- Тілеуова С. С, Әліпбек А. 3. «Педагогика», Шымкент, 2006 ж.
- Сманов I,. Оңғарбаев Ә. «Педагогика», Шымкент, 2005 ж.
- Сухомлинский В. «Коллективтің кұдіретті күші» Алматы, 1979 ж. Ю.Әбиев Ж., Бабаев С, Құдиярова А.Педагогика. - Алматы: Дарын. 2004. П.«Сынып жетекшісі» Алматы, 2003 ж.
- Бержанов Қ., С. Мусин «Педагогика тарихы», Алматы, 1984 ж.
- Жрлабаев М.«Педагогика», Алматы, 1992 ж.№
- Қожахметова К.Ж. Мектеп директорының тэрбие ісі жөніндегі
(0)
Бұл жерде әлі ештеңе жоқ