Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Баяндама.Рухани жаңғыру
Автор: Ешетова Молдир Сауытбековна
Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Тәрбие сағаты Сыныбы: Барлық сыныптар
Жарияланған уақыты: 2019-01-24
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарға
| САБАҚ: Қазақ тілі | МЕКТЕП:Мырзатай орта мектебі | ||
| ТАҚЫРЫБЫ: 26-сабақ. Ф дыбысы | |||
| КҮНІ:18.10. | МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ:Ешетова М | ||
| СЫНЫП: 3 | қатысқандар саны:22 | қатыспағандар саны: | |
| ОҚУ | 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды | ||
| МАҚСАТЫ: | анықтау; | ||
| 3.4.1.1 э, ф, в, ц əріптері бар сөздерді сауатты жазу; | |||
| САБАҚТЫҢ | Барлық оқушылар жасай алады: | ||
| МАҚСАТЫ: | • Ф əрпі бар сөздерді сауатты жаза алады. |
Бағалау критерилері:
| - өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды | |
| Анықтайды. | |
| - э, ф, в, ц əріптері бар сөздерді сауатты жазады. |
Оқушылардың кейбірі жасай алады:Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.
| Алдыңғы | Ф дыбысы. | |
| білімдер | ||
| Жоспар | ||
| Жоспарлан- | Жоспарланған іс-əрекет | Дереккөздер |
| ған уақыт |
| 2 минут | (Ұ) Шаттық шеңбері: «Ыстық лебіз». | Көңілді əуен | |||||||||||
| Шеңберге жиналып, бір-біріне жылы лебіз, тілек айту. | қосып қою | ||||||||||||
| 3 минут | (Ұ) Əріптерді тиісті орындарына қойып, жасырынған сөзді | Интерактивті | |||||||||||
| оқу. Жасырынған сөз: футбол. | тақта | ||||||||||||
| У | О | Б | Т | Ф | Л | ||||||||
Шыққан сөзге дыбыстық талдау жасатылады. Футбол ойыны туралы білетіндерін əңгімелейді.ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)
| 4 минут | 3. 2.4.1 (Ұ; Т; Қ) Мəтінді оқып, негізгі ойды анықтау. | Оқулық |
| Ф дыбысы бар сөздерді табу. | ||
| 27-жаттығу. Мəтінді түсініп оқиды. Мəтіннің не туралы | ||
| екені сұрақ-жауап əдісі арқылы анықтатылады. Телфоннан | ||
| басқа тағы қандай байланыс құралдарын білетіндері туралы | ||
| əңгімелейді. Мəтіннен ф дыбысы бар сөздерді табады. | ||
| 4 минут | (Т) Ұялы телефонды қалай пайдалану керектігі жөнінде | |
| нұсқаулық дайындау. | Маркерлер | |
| Оқушылардың топтық жұмысы ұйымдастырылады. Алдын | ||
| ала дайындалған нұсқаулық жазудың үлгілері көрсетіледі. | ||
| Қоғамдық орындарда ұялы телефондарды пайдалану туралы | ||
| талқылаулар жасап, алдын ала таратылған флипчарттарға | ||
| нұсқаулық жазады. Жұмыстарын топта жариялап, іледі. | ||
| 2 минут | (Ө; Ұ; Қ) Басқа топтардың жұмыстарымен танысу. | Стикерлер |
| Стикерлерге өз көзқарастарын жазып, постерлерге | ||
| жабыстыру. | ||
| «Галереяны шарлау» стратегиясы бойынша рефлексия | ||
| жасау. Басқа топтың постерлерін оқиды. Оқушылар | ||
| орындалған тапсырма мазмұнының ашылуын, безендірілуін | ||
| ескере отырып, стикерлерге өз көзқарастарын жазып, | ||
| постерлерге жабыстырады. | ||
| 1 минут | Ой сергек! | |
| Бейнежазбадағы əуен ырғағымен билеу. | ||
| 4 минут | (МК; Ө; Қ) Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді | Оқулық |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.