KZNews.kz
Білім

Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі

KZNEWS
Сабақ тақырыбыБ.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлеміОсы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары8.Т/Ж3 - көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеуСабақтыңмақсаттарыОқушылардың барлығы орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлердің әрекетін жіктейді.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіреді, кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді.ТілдікмақсатПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кейіпкерлер әлемі, тура және жанама мінездеуДиалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: типтік бейне, жиынтық бейне, мінезі, көзқарасы, жағымды әрекеті т.б.ҚұндылықтардыИгертуТарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Елжандылық, толеранттық, ұлтжандылық тәрбие.Пәнаралық байланысТарих, қазақ тілі, географияБағалау критерийі
  • Әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттайды.
  • Өз көзқарасын білдіреді.
  • Ойлау дағдыларының деңгейіҚолдану, жоғары деңгей дағдыларыАлдыңғы білімӘдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріУақытыСабақтағы жоспарланған жаттығу

    Ресурс

    Сабақтың басы1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу2.Психологиялық ахуал: «Ақ тілек» «Конверттегі сұрақ»
  • Бауыржан туылғанда берген көпшіліктің, атасының батасы қабыл болды ма? Ойларыңмен бөлісіңдер.
  • «Даланың дарқан балабақшасы» дегенді қалай түсінесіңдер?
  • «Ертексіз өскен бала – рухани мүгедек» дегенді қалай түсінесіңдер?
  • Сабақтың ортасы1-тапсырма. Жеке жұмысӘңгімеден негізгі кейіпкерді сипаттайтын тұстарын тауып, портретін жинақтаңыз. Кейіпкердің әңгімедегі ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз. Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты қорытынды жасаңыз.

    Дескриптор:- кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.- кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды.- анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізеді.2-тапсырма Кейіпкер портретіОқушылар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі3-тапсырма «Т» кестесіӘрекеттерінің пайдалы тұстары Ұрымтал тұстары

    ҚБ: Шапалақ

    https://bilimlandkz/kk#lesson=8077Сабақтың соңыХабарлама «Facebook»Оқушылар бүгін не үйренгені туралы хабарлама (SMS) жазады: стикерге жазып, тақтаға әкеліп іледі.
    KZNEWS
    Автордың басқа материалдары