Білім

Ашық сабақ Д Досжан "Жібек жолы"

Ашық сабақ Д Досжан "Жібек жолы"

1 бет
Ашық сабақ6-сыныпТақырыбы: Д.Досжан“Жібек Жолы” үзінді

2 бет
6.О.3. Орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау.6.Ж.4. Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.
Сабақтың мақсаты:

3 бет
көркем шығарманың үзіндісін оқып, тақырыпты анықтайды, негізгі ойды постерге түсіреді; мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздерді тіркестіріп, тақырыпқа сай сөйлем құрастырады;
Бағалау критерийі:

4 бет
Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйлерін сұрауПсихологиялық ахуал «Жылы лебіз әдісі»Сыныпта жақсы психологиялық ахуал болу үшін оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы лебіздер білдіреді.Осы күнге сәттілік тілейді.

5 бет
2. Топтастыру «Пазл» әдісіМақсаты: Бір-біріне қолдау көрсету, жұптық, топтық жұмыстар жасау үшін сынып оқушыларын топқа бөлуКүтілетін нәтиже: 1. Кесілген суреттерді пазл ретінде сәйкестендіріп топ құрады2. Пазл артына жазылатын 5 ұстанымға топппен жұмыс барысында бағынады.

6 бет
3.Үй тапсырмасын тексеру Түркістан туралы ауызшы сұрақтар жауап берейік1. 2. 3. 4.


7 бет
4. Оқылым алды тапсырмасы « Миға шабуыл»

Тапсырма - «Ұлы Жібек жолы» бейнежазбаны көреді. - Қалай ойлайсындар, бейнежазба барысында нені байқадыңыздар?Демек, бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы болады?Дескриптор:бейнебаянда берілген материалдың не туралы екенін түсінеді.

8 бет
5. Cөздік жұмыс

9 бет
6. Мәтінмен жұмыс. «Джигсо» әдісі арқылы оқып, бір – біріне топта түсіндіреді және тапсырмалар орындайды.

10 бет
7. Топтық жұмыс 1-топ – «Фишбоун»2-топ –«Интеллект карта»

11 бет
4- тапсырма «Сәйкесін тап» Дескриптор:мәтін мазмұны бойынша керекті сөздерді тіркестіріп жаза алады;сөз тіркестерінен сөйлемдер құра алады

12 бет
9. Қорытынды:

13 бет
10.Рефлексия “Жетістік баспалдағы” Қызыл баспалдақ – сабақты түсінбедімЖасыл баспалдақ - сұрағым бар Көк баспалдық -барлығы түсінікті, қызықты болдыОқушылар стикерлерді өз қалауларынша түсті баспалдаққа жапсырады.

14 бет
11.Бағалау: Мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтап, бағалау критерийіне сәйкес, дескрипторға сүйеніп бағалайды.Дескриптор:көркем шығарманың үзіндісін оқыды, тақырыпты анықтады, негізгі ойды постерге түсірді; мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздер тіркестерін тапты, тақырыпқа сай сөйлем құрастырды;

15 бет
12.Үй жұмысы – мәтін бойынша диалог құрастыру


Ұқсас материалдар

Барлығы
KZNews.kz