| Күні: Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
| Сабақтың тақырыбы | Әдептілікке үйренейік. Сөз. |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 3.8 Каллиграфиялық нормаларды сақтау |
| Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
| Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
| Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
| Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
| АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
| Тілдік құзыреттілік | Әдепті-этики-ethics |
| Сабақ барысы |
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Аққу болып ұшамызКөлге келiп қонамызКөлдiң бетiн құшамызҚайта самғап ұшамыз.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! | Шаттық шебері |
| Сабақтың ортасы8 минут | №1 Өлеңді мұқият тыңда. Бөбектерім, оқы, ойнаОқу, білім саған пайдаКітабыңның шетін жыртпаСиямен бояп қоймаҚолынды жу,тірнағынды алМұрынынды сүрт орамалменКешігіп қалмай мектепке барАлысып жүтмей балаларменАта-ана , мұғалімгеҚарсы келмей әдепті болӨтрік айтпа,үйрен шынға,Тілейтін сеннен солӨлеңдегі әдептілік ережелерін суреттерге сүйеніп айтып көр.Сен осы ережелерді орындап жүрсің ба?Оқушылармен талқылауға мынадай сұрақтар ұсынылады: Берілген өлең не туралы?Сендерге өлең ұнады ма? Неліктен ұнады? Бұл өлең нені еске түсірді?Мәтіннің қай бөлігінде сенің күлкің келді? Қай сөздер ұқсас болып естіледі? | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
| Сергіту сәті1 минут | Әппақ болып таң атты,Түтiн тiке шығады.Қарлығаштар қанатынСамғап биiк ұшады.Топ-топ, топ басайық,Жалаудан күн жасайық.Жаса, жаса алтын күнЖаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
| Қызықты тапсырма8 минут | Сурет бойынша тапсырма.Кітапты көркемде. | Түрлі тапсырмалар. Кітаптың суреті. |
| Аяқталуы 16 минут | №2 Сурет мазмұнына сәйкес сәлемдесу, қоштасу сөздерін таңда. | Оқулық, дәптерлер. |
| Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия | Смайликтер |
| Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
| Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |