Мандариндер мен апельсиндер балабақшадағы ашық сабақтар
Тәрбиеші: Дана Кайратовна Бабиева, Көктөбе ауылы, «Ақбота» балабақшасы
Топ: 2-кіші топ
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Сала бөлігі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Мандариндер мен апельсиндер»
Мақсаты:
Білімділік: Балаларға мандариндер мен апельсиндер туралы түсінік қалыптастыру. Мандариндер мен апельсиндердің түсі мен пішінін ажыратуға үйрету.
Тәрбиелік: Бірін-бірі тыңдауға, сыйлауға, шыдамдылыққа, әсемдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Зейін, қабылдау, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Сөздік жұмыс: Мандарин
Көрнекі құралдар: Мандарин, апельсин.
Технология: «Тәй-тәй» технологиясы
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ –жауап.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
Қызығушылық және ынталандыру кезеңдері |
Тәрбиеші балалардың назарын өзіне аударады. Балалардың көңілін өзіне аудартады. |
Балалар тәрбиешіге назар аударады. |
Іздену және ұйымдастыру-шылық кезеңі |
Тәрбиеші:Балаларды ортаға шақырып шаттық шеңберін құрады.
Тауық: Қыт-қыт-қыт-қыт.
Тәрбиеші:
Тауық:
Тәрбиеші:
Тауық:
Тәрбиеші:
|
Айда біреу аспанда, Күнде біреу аспанда, Тобымыз біздің «Жұлдызша» Бәріміз де бір жүрек, Сәлем бердік сіздерге, Жүрегіміз елжіреп.
Балалар өз орындарына барып отырады.
.
|
Сергіту сәті. |
Ал балалар бір сергіп алайық.
Тәрбиеші:
Тауық:
|
Жып-жылы таза суда, Балық жүзіп ойнауда, Біресе керіледі, Біресе жиырылады, Біресе құмға тығылады. Балалар орталықтармен ауысады.
Сау болыңыз! |
Рефлексиялық қорытындылау кезеңі |
Тәрбиеші балалардан сұрақ-жауап арқылыбалаларды марапаттап, мадақтайды. |
Балалар алынған әсерлерімен бөліседі. |
Күтілетін нәтиже: Түстерді, пішіндерді білу.
Білу: Қарым-қатынас барысында сәлемдесе білу.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!