Дауысты және дауыссыз дыбыстар — Бастауыш сынып — Bilim
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
1.1.3.1; мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау
1.1.9.1; сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажырату жəне дұрыс дыбыстау
1.3.8.1; жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
1.3.7.1; мұғалімнің көмегімен сөз, сөйлем, мəтінді тексеру жəне қателерін түзету
Барлық сөз дыбыстардан тұрады,оларды жазуда әріппен белгілейміз.
Дауысты дыбыстар екіге бөлінеді: жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.
Жуан дауысты дыбыстар: а, о, ы, ұ.
Жіңішке дауысты дыбыстар: ә, е, ө, ү, і.
1-жаттығу.Суреттерді ретімен қойып шық және әңгімеле
2 – жаттығу. Мәтінді түсініп оқы.
● Ары қарай не болатынын болжап, мәтінді жалғастыр
●Мәтін мазмұнына қарама-қарсы пікір айтып көріңдер
Сергіту сәті
3 – жаттығу.
Мақалды көркем жаз.
Еңбекпен тапқан нан тәтті
4 – жаттығу. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратып тапқа бөліп жаз. Жеке жұмыс
Дауысты дыбыстар: а, ә , е, о, ө, ұ, ү, ы, і, и, /у/
Дауыссыз дыбыстар: б ,в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң,п, р, с, т, ф, һ,х, ш, щ, ч, ц, /у/
Жұптық жұмыс
Асхана сөзіне дыбыстық талдау жасайды.
Суреттер
Сызба
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс.