Менің сүйікті ойыншығым балабақшадағы ашық сабақтар

0

МЕНІҢ    СҮЙІКТІ    ОЙЫНШЫҒЫМ
Білім беру саласы:                    Қатынас.
Білім бөлімі:                               Тіл дамыту
Білімділігі:  Өздеріне ұнаған ойыншыққа зеріттеу жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан  түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге , ойыншықтардың жекеше , көпше атауларын айтуға  үйрету .
Дамытушылық :Балаларды сөзді анық айтып , дұрыс сөйлей білуге баулу , сөздік  қорларын  дамыту .
Тәрбиелік : Олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп , ұқыптылыққа , эстетикалық талғамдарын кеңейту , ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен , жанашырлықпен қарап әрекет етуге тәрбиелеу .
Әдіс тәсілі : ойын ,сұрақ – жауап , жұмбақ .
Пән аралық байланыс : Қоршаған орта , көркем әдебиет .
Көрнекіліктер : Ойыншықтардың суреттері , машина,доп,бүктеме, қуыршақ ,слайт.
Ұйымдастыру кезеңі 
1 . Шаттық  шеңбері.
2 . Қонақтармен  амандасу.
3 . Көтеріңкі көңіл күй.
4 . Ертеңгілік жылы лебіздер
5 . Өткен іс – әрекетті еске түсіру
6 . Жаңа оқу іс – әректімен танысу
7.Жыл  мезгілдерін   сұрау.
8 . Сурет бойынша жұмыс
9.   Сұрақ — жауап
10. Жұмбақтар
11 .  Дидактикалық ойын  « Жалғасын тап »
12 . Р . Тышқанбаевтың « Қуыршақ  » өлеңін оқып беру
13.  ойын : « Ғажайып қорапша! »                                                                    
 14.  Сергіту  жаттығуы  .     
15 . Мазмұнды – рольді ойын : « Ойыншықтар дүкені » 
16 . Шығармашылық жұмыс 
17 . Қорытынды
18 . Қонақтармен қоштасу .
                      
Балаларды  ұйымдастыру .                                            
Тәрбиеші; Қайырлы таң балалар !
  -Балалар , бүгін ерекше күн  .
  -Балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр,қонақтармен амандасайық .
Балалар;    Үлкенгеде сіз,
    Кішіге де сіз.
    Үлкендерді  құрметтеп ,
    Бас  иеміз  біз!
Тәрбиеші;  Балалар ,  қане ,  бәріміз шеңбер құрып, қол ұстасып тұрайықшы.
Балалар;   шаттық  шеңберге   тұрады .
                     Бәрі бірге қосылып айтады .
    Шаттық     шеңбері;
                            Біз      ұқыпты     баламыз ,
                            Айтқан   тілді       аламыз.    
                             Ойыншықтарды   жинаймыз,    
                             Үлкендерді    сыйлаймыз.    
 
Тәрбиеші;  —  Балалар   өткен   оқу  іс- әрекетті   еске түсірейікші   .    
Өткен  оқу іс- әрекетте   біз   « Қысқы киімдер  »   тақырыбын   өткенбіз.
Қысқы  киімдерге   тоқталып   ,балалардан сұрау  .
Балалар  бүгінгі    жаңа  оқу іс- әрекетіміз  «Қатынас» білім  саласы ,  тіл     
дамытудан  «Менің сүйікті  ойыншығым »  тақырыбын  өтеміз.
-Балалар қазір  қандай   мезгіл ?
Балалар;  көктем мезгілі.
Тәрбиеші ;    дұрыс  айтасыңдар !
 -Көктем  мезгілінде   неше  ай  бар?
Балалар :  үш   ай  бар .  Наурыз  ,сәуір ,  мамыр .
Тәрбиеші  ; жарайсыңдар   балалар !
Сұрақ  —  жауап ;  Сүйікті  ойыншықтарың  бар  ма ?    
 
-Қандай   ойыншықтарың    бар ?                                —Қандай   ойыншықты  жақсы   көресіңдер ?
— Ойыншықтарды  қалай   ұстау   керек?            
Балалар;   жауап   береді.   
Тәрбиеші ;    Балалар , мына үстел   үстінде  жатқан  заттар  не?
Балалар ;   Олар   —    ойыншықтар  . 
Тәрбиеші ;  Ойыншықтармен    не    істейді?                                                       
Балалар ;    Ойыншықтармен  ойнайды .                     
Тәрбиеші ;    Балалар қараңдаршы  біздің  тобымызда  ойыншықтар  өте  көп,олар   қандай  әсем , әдемі  ойыншықтар . Балалар  мынау  қандай ойыншық?                                                                                            
Балалар;  доп.                                                                                                     Тәрбиеші;   доптың  пішіні  , түсі   қандай ?        
Балалар ;  жауап  береді .                                                
Тәрбиеші ;  Доптың  қимылы қандай ?                                    -Қане бәріміз  допша  секірейікші ?                                Кім доп туралы  тақпақ  біледі ?                                                                              Балалар;  Топ –топ добым  домалақ ,    
                    Қайда  кеттің   домалап .
                    Бір ,екі  деп екі  ұрдым ,                                          Шатырға  сен  секірдің .    
Тәрбиеші;   Қыз  балалар  көбіне қандай  ойыншықпен  ойнайды ?
Балалар ;    қуыршақпен .
Тәрбиеші ;    -Дұрыс    айтасыңдар .   Қуыршақпен . Балалар қуыршақтың   әдемі   шашы  ,   әдемі   көйлегі   бар  екен .  Қуыршақтың   көйлегінің     түсі   қандай ?   
-Кім  қуыршақты  қалай  ұйықтататынын    көрсетеді ?
 
-Ал , ұлдар көбінесе  қандай ойыншықпен   ойнайды ? 
Балалар ;   машинамен  ойнайды .         
Тәрбиеші ;   Ал,  машинаның   түсі   қандай?
-Кім   машина   туралы  тақпақ  біледі ?
Балалар ;        Үлкенмін  ғой  міне  мен ,
    Ойыншықтарды  жинаймын  .
    Машинаға  мінер  ем  ,
    Кабинаға     сыймаймын .
Тәрбиеші ;   Балалар  ойыншықтар  жасалуына  байланысты  бірнеше  түрге   бөлінеді . 
1.    Матадан  жасалған .
2.    Пластмассадан .
3.    Резинадан жасалған  ойыншықтар . Сипаттама  беру .
ЖҰМБАҚТАР  ШЕШУ ;
1.    Аяғы  бар ,  жүрмейді ,
Аузы   бар  ,  күлмейді .
Айнымайды  бөпемнен ,
Тек   сөйлеуді   білмейді  .            ( қуыршақ   ) 
2.    Суға   салсаң    батпайды ,
Түскен   жерге  жатпайды .            (   доп   )        

Дидактикалық    ойын  ;   «  Жалғасын  тап  » .    
Ойын шарты  ;   Бастаушы  бала  сөйлемді  бастап  береді,  балалараяқтайды .
-Менің    ойыншығым    …………. / әдемі  /.
-Мен      қуыршақпен  ……………./  ойнаймын/ .
-Допты   жоғары     ……………….. / лақтырдым / .
Р . Тышқанбаевтың  «Қуыршақ »   өлеңін    оқып    беру .
                   Сөйлемейсің    сен  неге ,
                    Тілің   жоқ   па  ,  қуыршақ ?
    Жуынбайсың    сен   неге ,
    Кірің   жоқ  па  , қуыршақ ?
       Аяғың   бар  ,  сен неге ,
       Жүре  алмайсың ,  қуыршақ ?
        Жұмсағанда  сен неге ,
        Тіл  алмайсың ,  қуыршақ?
        Біз  күлгенде  күлмейсің ,
        Аңқаусың  ба ,  қуыршақ  ?
        Бізбен  бірге  жүрмейсің,
         Жалқаусың  ба  ,қуыршақ  ?
Сергіту   сәті ;
 
Ұзын құлақ  сұр қоян  ,
Естіп  қалып  сыбдырды .
Ойлы – қырлы жерлермен ,
Ытқып –ытқып жүгірді .
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан  томпаңдап ,
Көжегі екен өзінің  .
Ойын ;  « Ғажайып  қорапша ».  ( ішінде асық)           
Ойын  шарты ;  көздеріңді   жұмып  қоржыннан  кез  -келген  ойыншықты  аласыңдар .  Алған  ойыншықтарыңның  атын ,  түсін , қатты , жұмсақ  екенін айтып , жақсы мейірімді  тілек  білдіресің . Мысалы ;  мен асықты алдым, асық ойыны ұлттық ойын, асықтың түсі – қызыл, қатты және асықпен қалай ойнау керек екенін көрсеттім.
Мазмұнды  —  рольді    ойын  ;   «  Ойыншықтар   дүкені  ».
 
Мақсаты ;   Сөйлемді  толық  құрауға  үйрету  , ойлау  қабілеттерін  дамыту .
Мамандыққа  баулу ,  яғни  дүкенші  болуға  ынталандыру  және  сыпайы  сөйлеуге  үйрету .
Ойын  шарты ;  1- бала –сатушы ,  2-бала – кассир ,  3-бала –тексеріп  , қарап алушы . Дүкенге барғанда тәртіп сақтауымыз  керек . «  рахмет  ! »  ,   « қош  келдіңіз !  »деген  сөздерді пайдалану (  2 – 3 рет балалардың   орындарын   ауыстырып  ойнату ).
Шығармашылық  жұмыс.        
 
 
                 
Қорытындылау .
Күтілетін  нәтиже ;
Біледі;  ойыншықтардың   түрлерін   ,  түсін  ,     пішінін   білу .
Игереді;   Толық  сөйлем  құрау .
Меңгереді ;  Ойыншықтарға  жанашырлықпен қарап , достарымен бөлісіп ойнау .

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!