Екі сараң қонжық балабақшадағы ашық сабақтар
Іс- әрекет кезендері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті
|
Мотивациялық қозғаушылық
|
— Балалар ең алдымен тәрбиеші қонақтармен амандасып алайық!
|
Балалар қонақтармен амандасады |
Ұйымдастырушылық ізденістік
|
Ғажайып түс көрдім.
Дұрыс, бүгін біз ертегі әлеміне саяхат жасаймыз, бізді әрқашан алыс жолдарға жетелейді. Есімізге түсірейікші ертегі қалай басталады? Дұры айтасыңдар Бар екен де, жоқ екен, (Иллюстрация, суреттер көрсету, қандай ертегілер екенін еске түсіру.)
2. «Ертегілер еліне саяхат» слайд бойынша 2) «Екі жалқау қонжық» венгер халық ертегісі 3) «Құлыншақ» М.Жамабалинов 4) К.Нүсіпов «Суретші қыс» өлеңін жаттау. 5) «Айлакер түлкі» (орыс халық ертегісі) 6) М.Әлімбаев «Өкпелеме» Сол кезде залға құлыншақ кіріп келеді.
Құлыншақ:
Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай, Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Бiр адамның баласындай.
Бұл қандай жануар? Түсі қандай? Қайда өмір сүреді? Ал бұл қандай жануар? Түсі қандай? Бұл қайда өмір сүреді? Ал солтүстік полюс дегеніміз не балалар?
|
Өлең түс туралы, ертегі туралы айтылған
Ешкі жүні бөртеде
Балалар ертегі қойылымын қояды
с.п бұнда жаз болмайтын жер, мұнда тек қана мұз және қар болады, және өте суық болады |
Рефлексиялық түзетушілік |
Қорытынды
|
|
Күтілетін нәтиже:
Балалардың ынталарын мен қызығушылықтырын қалыптастыру, танымдық-шығармашылық белсенділігіне әсер ету арқылы әр бала танып-білуге және шығармашылыққа қажетті затты санасына жеткізу. Өз беттерімен үйлестіруге, еске сақтауға, қимыл қозғалыстарды бейнелеуге үйрену.
Білу тиіс:
Пікір айтып салыстыру, өздерінің жұмыстарына баға бере алуды, жан- жануарларды білуі тиіс.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Шапхатова Салтанат
«Толағай» тобы
Күні: 16.04.2013
Білім беру салалары: Қатынас
Бөлімдері: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Екі сараң қонжық»
Мақсаты:
Білімділігі: Балаларды ертегілер мазмұнымен дағдыларын одан әрі жетілдіру , жеке тұлғаның рухани мәдениетін қалыптастыру, балалардың бейнелеу қабілетін шыңдау.
Дамытушылығы: Ертегілер әлемі туралы танымын одан әрі кеңейту. іздену, зерттеу қабілеттерін дамыту.Ертегі мазмұнын еске түсіру нәтижесінде балалардың қызығушылығын қайта ояту, олардың бойында шығармашылық ізденіс қалыптастыру, көркемдік талғамын, шығармашылық қиялын, ойлау кеңістігін дамыту.
Тәрбиелігі: Ертегілердің негізгі идеясы мен тәрбиелік мәніне арқау болған қасиеттерін сіңіру.
Әдіс- тәсілдер: Эксклюзивті, топпен жұмыс, түсіндіру, әңгімелеу, сын тұрғысынан ойлау, сұрақ- жауап, көрсету,модульдік.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!