Хан ордаға саяхат балабақшадағы ашық сабақтар
Хан ордаға саяхат
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы.
Тобы: Тұлпар
Күні: 20.06.2014ж
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі:Тіл дамыту
Тақырыбы:Хан ордаға саяхат
Мақсаты:А) Балаларды ұлттық ойын түрлерімен таныстыру
Ә) Ойлау қабілетін,қол моторикасын дамыту
Б) Шапшаңдыққа,ептілікке,қырағылыққа тәрбиелеу.
Қажетті көрнекі құралдар: асықтар,ноталар,слайд
Әдіс-тәсілдер:Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап
Алдын-ала жүргізілетін жұмыс:Алтын сақа ертегісін көрсету.
Қостілділік компонент:Асық-асык
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кез
ең
-Сәлеметсіңдер ме,балалар!
Балалар бүгін біз хан сарайына барып,хан ұйымдастырып жатқан ойын-сауыққа қатысамыз.Онда бізге арнап түрлі қызықты ойындар мен тапсырмалар дайындап қойған екен.Сендер дайынсыңдар ма?
-Ендеше келген қонақтарға да ойын ойнатайық,менің қолымдағы дорбадан асық таңдаңыздар.
Кімнің қолына алтын сақа тисе сол хан болады,ал қалғандарыңыз уәзір боласыздар.
Сәлеметсіз бе?
-Дайынбыз
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
Балалар тапсырмаларды орындамас бұрын асқтарды таңдау арқылы екі топқа бөлінеміз.Қызыл асық алғандар оң жаққа,көк асық таңдағандар сол жаққа отырамыз.
Балалар тапсырмаларды орындау үшін экранға назар аударайық.
I тапсырма
Бес тапсырма бес сала бойынша берілген,екі топ ұяшықты кезекпен таңдайды.Бірінші болып қызыл түсті топ бастайды
1) Қатынас: «Жұмбақ жасыру»
Балалар асық қандай жануарлардан аламыз?
Дұрыс,ендеше сендерге ешкі, қой,сиыр,жылқы туралы жұмбақ жасырамын,шешімін тапқан топ қолдарыңды көтеріңдер.
1.Кішкентай ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар. «Қой»
2.Басында екі таяғы бар
Төрт аяғы бар
Адам деуге болмайды
Сақалы тағы бар. «ешкі»
3.Төрт тағнды бойы бар
Момындық дұрыс ойы бар
Кербезденіп жүрмейді
Айналдырған тоны бар «қой»
4.Қайырып басын тастаған
Қайқиып қойды бастаған «ешкі»
5.Қоян жақты,тақыр жонды
Төрт тұяқ екі аяқты екі қолды
Салпы ерін,өзі жүйрік
Кең омырау,жуан құйрық «Жылқы»
2 тапсырма
Таным: «Көңілді мозайка»
Түстер бойынша асықты құрастыру.
Балалар асықтарды таңдау арқылы екі топқа бөлінеді
Берілген тапсырмаларға жауап береді
-Балалар жұмбақтардың шешімін айтады
-Түстерді құрастыру арқылы асықты құрастырады.
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
Денсаулық: «Ханталапай»
Балалар енді ұлттық ойынға кезек берелік
Бұл ойынды ойнау үшін бәріміз шеңберге тұрамыз.Қызыл түсті асық алшы түссе,хан талапай деп айтуларың керек егер бүк немесе шік түссе қасындағы асықтарды атып аласыңдар.
Шығармашылық
«Асықты мүсіндеу»
Балалар асықты мүсіндеп болғанша келген уәзірлер мен ұлттық ойын асық атуды ойнасақ
Асықпен ойналатын ұлттық ойындарды ата?
«Ханталапай,үш табан,бес асық,хан мен уәзір»
Асық иіргенде түскен жағынын атаулыры
«алшы,тәйкі,бүк,шік,омпы»
II тапсырма: «Әуенді тап»
Асықтарды таңдау арқылы жасырылған әуендерді табасыңдар
До-Балапан
Ре-Балдырған
Ми-Қуырмаш
Фа-Салдат болам мен ертен
Соль-Әжем айтқан ертегі
Ля-Құттықтаймын мама
Си-Көңілді күн
III тапсырма: «Кел санайық санамақ»
Екі топ 1 ден 10 дейінгі сандарға байланысты санамақ айтуларың керек.
-Балалар ортаға шығып ойынға белсенді ат салысады.
-Ермексазбен асықты мүсіндейді.
-Балалар ноталарды таңдау арқылы балаларға арналған әуендерді табады.
-1-10 дейін сандарды санамақ арқылы қайталайды.
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
Балалар бүгінгі саяхатымыз ұнады ма?
Асықты иіріп көрсету арқылы аталуын сұрау.
Бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінен алған көңіл күйлерін көрсету.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балаларды ұлттық ойын түрлерімен таныстыру
Қандай түсініктерді игерді: Ойлау қабілетін,қол моторикасын дамыту
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Шапшаңдыққа,ептілікке,қырағылыққа тәрбиелеу.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!