Абай-дана, Абай-дара, қазақта — Ашық сабақтар

0

Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі 
Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы

Сабақтың тақырыбы:
Абай-дана, Абай-дара,  қазақта
Сабақтың мақсаты:Абайды жан-жақты таныту, сыни ойлау қабілеттерін дамыту арқылы шығармашылыққа баулу, дарынды,талантты балалармен жұмыс істеу
Сабақтың нәтижесі: Абайдың жан-жақты қырлары ақын,композитор,аудармашы, қара сөз шебері екенін біледі, постер қорғау арқылы сыни ойлауға үйренеді.
№     Сабақтың кезеңдері    Мұғалімнің әрекеті    Оқушының әрекеті    Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар)    уақыты (мин)
1.    Ұйымдастыру бөлімі
    Оқушыларды топқа бөлу,өткен сабаққа рефлексия жасау ,үй тапсырмасын сұрау    Оқушылар топқа бөлінеді, «Ата-анадан тәтті жоқ» тақырыбындағы эсселерін оқиды.    Талдау,
сұрақ-жауап    3 мин
2.    І. Қызығушылықты ояту
     «Құрметті қонақ» 
ойыны арқылы бір оқушыны ортаға шығарып,сұрақ қоюға үйрету,ойлау қабілетін дамыту.    Оқушының арқасына сөз жазылып,сол сөзді сұрақ қоя отырып өзі шешеді.    Топқа «Миға шабуыл», ізденушілік
диалог    5 мин
3.    ІІ. Мағынаны ажырату
    «Автобус аялдамасы» ойынын ойнату    Топтар бір-біріне сұрақ жазады.Келесі топ жауап жазады.    СТО
Диалог
Түсіндіру
талдау24мин
        «Абай-дана, Абай-дара қазақта» шығарма жазуды тапсыру немесе өлең жазуды тапсыру    Жоспар құру арқылы шығарма жазады немесе өлең шығарады.
        
        «Есте сақтаймын» өтілген тақырыпқа байланысты суреттер және басқа да суреттер беріледі.
    Оқушы сабаққа қатысты суреттің атын жазып,есте сақтау қабілетін арттырады.
        
        Сергіту сәті «Соқпақ жол» ойыны

    «Соқпақ жол» ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру . Бір оқушы би түрін өзгертіп тұрады,балалар билейді,би кімнен басталып жатқанын сырттан келген оқушы табу керек.
    Ратация әдісі
АКТ
Талдау
    
        «Өткенге зер салайық»
І топ: Абай өскен орта

ІІ топ:Ақын шығармалары

ІІІ топ: Абайдың ән әлемі

ІV топ: Ақын жайлы естеліктер
    1.Слайдтар арқылы тарих  пәнімен байланыстыра мазмұндайды.
2.Өлеңдері, қарасөздері, поэмалары туралы баяндап, көркемдік ерекшелігіне тоқталады. Өлеңдерін жатқа мәнерлеп оқиды.
3.Ақынның әншілік, сазгерлік қабілеті әңгімеленеді «Көзімнің қарасы», «Желсіз түнде жарық ай» әндері орындалады.
4.Ақынға арналған өлеңдер оқылып, жазылған естеліктер айтылады
        
4.     lll. Ой толғау 
    «Мен ойлаймын» кезеңі арқылы суреттерге қарап баланың сыни пікірін байқау.    Бала өз пікірін айтады.Сыни ойлайды.      
Салыстыру,
Жинақтау
СТО,
әңгімелесу
Қорытынды бөлім    
Үй тапсырмасы «Сурет сыры» 
    
Сыни ойлауға арналған сурет салады.
    
СТО    
        «Бес саусақ» арқылы сабақты қорытындылау
    Өз саусақтарыңды салып, ішіне бүгінгі сабақтан алған әсерлерін  жазады.Не білігісі келеді?не білді?
    Рефлексия
Талдау,
жинақтау    
5 мин
        Бағалау критерилерін қою,смайликтер арқылы бағалау    Топ басшысының бағалауы.Өзін-өзі бағалау.Топтардың бір-бірін бағалауы        

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!