Ғабит Мүсіреповтың Боранды түнде әңгімесі туралы ашық сабақ — Ашық сабақтар

0

Стратегиялық бағыт
1. «Еркін жауап» стратегиясы.
Берілетін сұрақтар: 
— Әңгіме кімнің атынан баяндалады?
— Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?
— Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер?
— Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды?
— Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?
1.     «Түсіну» стратегиясы
Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте
Мерзімі    Болған оқиғалар
1902 жыл    
1923-1926 жыл    
1926-1927 жыл    
1958 жыл    
1974 жыл    
 
2. 
Шығармалары    Поэма    Қара сөз    Роман    Әңгіме    Өлең    Проза    Пьеса    Повесть    Аударма    Баллада
«Ананың анасы»                                        
«Қазақ солдаты»                                        
«Боранды түнде»                                        
«Аманкелді»                                        
«Ақлима»                                        
«Өлімді жеңген ана»                                        
«Қыз Жібек»                                        
«Ашынған ана»                                        
«Оянған өлке»                                        
«Кездеспей кеткен бір бейне»                                        
«Жапон балладасы»                                        
«Ақан сері-Ақтоқты»                                        
«Ұлпан»                                        

4.«Талдап білу» стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау). 
Сатылай  кешенді талдау:
1.Шығарманың авторы: ………………….
2.Тақырыбы: …………………..
3.Идеясы: …………………
4. Жанрлық түрі: ………………….
Компазициялық құрылым:.
1.Оқиғаның басталуы: ………………………
2.Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс): ……………………………
3.Оқиғаның шиеленісуі: ……………………………………………..
4.Оқиғаның шарықтау шегі: ……………………………
5.Оқиғаның шешімі (аяқталуы): ………………………………………

5.«Түсініктеме күнделігі» стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жаз.
1. Баланы сүндетке отырғызу;
2. Балаға сүндет ат беру;
3. Қыз айттыру;
4. Қалың мал беру;
5. Қыз алып қашу;
6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;
7. Бата беру;
8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;
9. Аңшылық;

6.«Пәнаралық байланыс» стратегиясы.Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жаз.
1. Боқмұрын
2. Оттамасын
3. Иттің ғана баласы
4. Қатын
             5. Өсекші.
                                                 
                                              ……………………………………………………………………………………………………
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
1.    Әңгіменің авторы кім?
        1                                        
    2                                            
3                                                
            4                                    
        5                                        
            6                                    
2.    Қайсардың қалыңдығы
3.    Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?
4.    Қасқырдың терілері қайда үйіліп  жатыр?
5.    Қайсардың қимасы
6.    Жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі

7.«Кейіпкерлер» стратегиясы. Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақта.
1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді).

Іс-әрекеті    Мінезі    Кейіпкер мінезін толықтыру

    
2.Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай шошақай қызға.  (Қыз балалар осы кейіпкерлерге сипаттама бер).

 8. «Пікір алысу» стратегиясы.

Шығарма несімен ұнады?    Сүйікті кейіпкерлерің    Кейіпкерге хат    Жасалған қорытынды

Бағалау парағы:
Оқушының аты-жөні    Үй тапсырмасын сұрау    Сұрақтарға орынды жауап беруі    Хронологиялық кесте, семантикалық кесте    Сатылай кешенді талдау.
 «Талдап білу»    «Танып білу» стратегиясы    Түсініктеме күнделігі    Пәнаралық байланыс жасау    Кейіпкерлерге сипаттама беру    Пікір алысу стратегиясы    Қорытынды баға
    
                                
№54 жалпы орта мектебі

Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі

Сынып 7-«А»

Орындаған: Жүсіпов А.

Шымкент 2014 жыл

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!