Пәні: Сауат ашуКүні: 27.11..2018Сынып: 1 |
Мектеп: Атырау облысыЖылыой ауданы Құлсары қаласы №8 ЖОББММұғалім:Сарсенова ГульнарҚатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ барысы: |
Сабақтың тақырыбы: |
3.5.Ұдыбысы мен әрпі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
1.2.9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен салыстыру1.2.1.2. Оқудың түрлерін буындап оқу жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу, қолдану1.2.1.1.Сөз сөйлем сызбасын оқу1.3.8.1.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Әріпті таниды, ажыратады оны дыбыспен салыстырады.Жазу жолын жоларалық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтапәріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.Көптеген оқушылар:Оқудың түрлерін буындап оқиды,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды.Кейбір оқушылар: Сөз сөйлем сызбасын оқиды. |
Бағалау критерийлері: |
Әріпті таниды, ажыратады оны дыбыспен салыстырады,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады,буындап ,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды. |
Тілдік мақсаттар: |
ұлу-улитка-snailБұл-ұлу Это-улитка-This is a snail |
Құндылықтарды дарыту: |
шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті |
Пәнаралық байланыстар: |
Дуниетану |
Акт қолдану дағдылары: |
Интербелсенді тақта,проектор,компьютер |
Бастапқы білім: |
«Серпілген сауал» әдісі арқылы бастапқы білімнен жаңа білімге түсемін |
Жоспарланған уақыт есебі. |
Сабақ барысы: |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин |
Психологиялық ахуалТопқа бөліну Ендеше, «Дыбыс» және «Әріп» тобына бөліне қояйық1топ-«Дыбыс»2топ- «Әріп»«Серпілген сауал» әдісі бойынша бастапқы білімді пысықтаймын.Қ қандай дыбыс?Қ дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі?Сөз басында кездесетін қ дыбысына сөздер айтОқушылар біздер қазір қайда отырмыз?Мектепте, сыныптаМектепте білім беретін бұл ……Мұғалім сөзінде қай дыбыс таныс емес?Олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы Ұ дыбысы мен әрпі |
|
Сабақтың ортасы
Джерем Брунердің танымдық 3 сатысы1.Белсенділік2.Бейнелік3.Таңбалық
1.Тыңдалым2.Айтылым2.Бейнелік 13мин
1 мин
Оқылым1.Белсенділік8 мин
1мин
Жазылым3.Таңбалық6мин
|
Кинометафора әдісі бойынша бейне жазба көрсетемін. Көргендері туралы «Менен сұрақ, сенен жауап» әдісі арқылы ашық сұрақтар қойып жауап аламын.Суретте кім бейнеленген, сол сөздегі ұ дыбысының орнын анықта.Ұстаз сөзін буынға бөліп, дыбыстық талдау жаса.Критерий:Оқудың түрлерін буындап жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.Дескриптор:
Суреттегі кейіпкерді атайды.
Таныс емес дыбыстарды табады
Ұ дыбысының орнын анықтайды
Ынталандыру
Сергіту сәтіҚарлығашқа ұқсайық,Ұшып-ұшып алайық.Ұшып-ұшып алған соң,Орнымызға қонайық!
«Ойлан, бірік, бөліс»Топпен жұмыс«Дыбыс» тобына Сөздерді буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды
«Әріп» тобына Сызба және сөздермен мәтінді оқиды
Дескриптор
Сөздерді буындап оқиды
Жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды
Сөздерді түсініп, сөйлем сызбасын анықтайды
Ынталандыру Тірек сөзге анықтама беру
ұлу – улитка –snailДәптермен жұмыс«Ым» ишарасы арқылы Ұ әрпін ауада жазуҰ әрпінің элементтерімен танысадыҰ әрпін жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап бастырадыДескриптор
Ұ әрпін ауада жаза алды
Ұәрпі элементтерін қолданды
Жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, ұ әрпін бастыра алды
Ынталандыру |
Бейнежазба |
Сабақтың соңы.6мин |
«Ашық микрофон» әдісі арқылы сабағымды қортындылаймынБүгін қандай әріппен таныстық?Ұлу сөзінде қанша дыбыс бар?Ұ дыбысына байланысты сөздерді айтМәтіндегі қыздың аты кім?-Нұрша-Ұдыбысы қай жерде кездесіп тұр?—Ұ дыбысы қандай дыбыс?«Алма ағашы» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін
Мен түсінген жоқпын, көңіл күйім жоқ!Мен бәрін түсіндім, көңіл күйім тамаша!Мен кейбір жерлерді түсінбедім, көңіл күйім жақсы!
|
Микрофон |
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Ұстаз сөзіне дыбыстық талдау
Ұстаз сөзін буынға бөл
Суреттерді байланыстырып сөйлем құратып оқыту
|
Тамаша!!!
Жарайсың, керемет!!!
Ретімен орындапсың.
|
Қаламның ұшын көзіңе жақын ұстама! |