Сабақтың тақырыбы: Ғарыш туралы алғашқы түсінік |
Мектеп:№12 |
Күні: |
Мұғалім:Бижанова С.А. |
Сынып:4 |
|
|
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар |
Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар білуге тиісті:Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. |
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
Бұрыннан бар білімдері |
Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі«Кездесу» ойыныЖай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.Қызығушылықты ояту«Ғажайып алаң» ойыны |
Таныстырылым, суреттер.
|
Ортасы |
Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Аудио материалдарды тыңдау. |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
Сергіту сәті |
Орманның бiз емшiсiмiзТоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)Құрт бiткендi жоқ етемiзЖоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ, жоқ. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы |
Топтарға тапсырма1-топ: Тақырып бойынша сурет салу2-топ: Тақырып бойына коллаж3-топ: Тақырып аясында мысалдар жазу |
Сөздік жұмысын жүргізу. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар: |