Ғарыш туралы алғашқы түсінік

0

Сабақтың тақырыбы: Ғарыш туралы алғашқы түсінік Мектеп:№12 Күні: Мұғалім:Бижанова С.А. Сынып:4 Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс Кейбір оқушылар білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды Бұрыннан бар білімдері Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. Жоспар Жоспарланғануақыттар Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар Басталуы Ұйымдастыру кезеңі«Кездесу» ойыныЖай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.Қызығушылықты ояту«Ғажайып алаң» ойыны

Таныстырылым, суреттер.

Ортасы Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Аудио материалдарды тыңдау. Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. Сергіту сәті Орманның бiз емшiсiмiзТоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)Құрт бiткендi жоқ етемiзЖоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)Тоқ, тоқ, тоқ,  Жоқ, жоқ, жоқ. Сергіту жаттығуы жазылған парақша Аяқталуы Топтарға тапсырма1-топ: Тақырып бойынша сурет салу2-топ: Тақырып бойына коллаж3-топ: Тақырып аясында мысалдар жазу Сөздік жұмысын жүргізу. Үйге тапсырма: мазмұндау. Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?

Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?

Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар: