«Менің ақ лағым бар» 3 сынып

0



Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

Бағыты: Қазақ тілі Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 3 сынып

Пән:Қазақ тілі.
Ұақмерзімді жоспар бөлімі:
1-бөлім Жанды табиғат
Күні:
Сынып: 3

Қатыспаған оқушылар саны:____

Мектеп : №125

Мұғалімнің аты-жөні: Курманова А.А.

Қатысқан оқушылар: ___

Сабақ тақырыбы:

5 -сабақ. Менің ақ лағым бар.

Осы сабақта қол жеткіжілетін оқу
Мақсаттары(оқу бағдарламасына
сілтеме)

3.1.3.1.-тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру,кесте толтыру.
3.2.3.1.-белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу,сұхбаттасын түсініп олардың ойын толықтыру.
:

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,кесте толтырады.
Көптеген оқушылар: белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысады.
Кейбір оқушылар: досымен диалог құрады.

Бағалау критерийлері

Тақырып бойынша өз ойын айтады, сұрақтарға жауап береді,диалог құрады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминалогия : секіреді,еркелейді.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер :
Менің ақ лағым әдемі.Менің лағым сүйкімді.

Бастапқы білім

Төрт түлік туралы атайды.Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріын
Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы
(8 минут)

Сабақтың ортасы
(22 минут)

Сабақтың соңы
(10 минут)
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Ыстық алақан тренингін өткізу.Оқушылар Ыстық алақантренінгінің негізінде сәлемдеседі, бір біріне жақсы тілектер айтып,сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту.Оқушлардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында үй жануалары әлеміне саяхат жасату.
Ой шақыру мақсатында төрт түлік төлдерінің суретін көрсету, хабарлама жасап,сұрақтар қою.
Балала р ,мына жерде екі мүйізі жылтырап,тұяқтары сыртылдап, тастан-тасқа секіріп жүрген – қай малдың төлі?

Сөздікпен жұмыс: Оқылым,Айтылым
Айдары бойынша берілген суретке қарайды,суретте не бейнеленгенін сұрайды,тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа
сөздермен таныстырады.
Ә) Дұрыс айт берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады,қайталайды.

Мәтінмен жұмыс. Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдату.Сыныпты үш топқа бөлу.
1-тапсырманы орындату,оқушылар тапсырманың шарты бойынша көп нүктенің орнына керекті қосымшаны жалғап жазады.
Екі түрлі түсініктеме күнделігітәсілінің негізінде мәтінді оқиды,талдату(3-тапсырма) Оқушыларға кесте тарату,олар мәтінге қатысты талдау жұмыстарын жүргізеді.Кестенің бір бөлігіне өзіне ұнаған,әсер еткен сөздерді жазады,екінші бөлігіне сол сөздерге сипаттама беру.
Сөздер: Талдамасы:
Мәтіндегі қатты әсерСол әсер өткен
өткен сөздерді/тұстардысөздерге/үзінділерге
үзінділерді жазу. сипаттама береді.

Сақина салмақ ойынын жүргізу 4-тапсырманы орындату.Ойын шартыбойынша, кімнің қолыңда сақина қалса,сол мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

Мінерлеп оқу. Кел жаттайық! Оқушыларды мәнерлеп оқуға машықтандырады.

Сергіту сәті: Оқушыларды сергіту үшін сазды әуенге билету.

Төлін тап ойынын ұйымдастыру сыныпты үш топқа бөлу.Оқушылар оқулықтағы сурет бойынша
сәйкестендіреді,сұраққа жауап береді.
(6- тапсырма)

Бағалау.
Бағалау Бағдаршамтәсілі арқылы жүзіге асырылады.Әрбір оқушыға бағдаршамның түстеріне сәйкес дөңгелектер таратылады.Оқушылардың осы дөңгелектерді көтеруі арқылы мұғалім өткен сабақты бағалай алады.

-Мен тығырыққа тірелдім,ештеңет түсінбей қалдым.
-Мен түсінемін,бірақ барлығын емес.
-Мен жақсы түсіндім,басқаға да түсіндіре аламын.

Үйге тапсырма.Оқулықтағы 5-тапсырманы орындауға беріледі. Қалай орындалу түсіндіріледі.

Рефлексия.
Тренинг
жазылған
парақшалар

Тұсаукесер
Оқулық.
Таныстырылымерді көрсету.

Оқулық ,кесте

Сақина,оқулық.

Басы.
Ой қозғау әдісі:

1.Сәлемдесу
2.Жағымды психологиялық орта қалыптастыру
Шаттық шеңбері
Қуанамын менде,
Қуаеасың сенде,
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге
Сыныпты түстер туралы 4 топқа бөлу
(қызыл,сары,жасыл,көк)

Сабақ мақсатымен таныстыру.

-Бұл сабақта оқушылар 2- бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталйды
8- сюжет беріледі, оқушылар мұғалімнің көмегімен әр сюжет бойынша жұмыс жасайды.
-Оқушылар әр сюжетте берілген диалогтің нұсқасын тыңдайды (хормен, жеке-жеке қайталайды

-Балалар, мынау не?
-Мынау –алма
-Мынау не?
-Мынау –алмұрт
-Мынау не?
-Мынау-өрік
-Мынау не?
-Мынау- жүзім
-Ал мынау не?
-Бұл –қызанақ
-Ал мынау ше?
-Бұл –қияр
-Балалар, қалай ойлайсыңдар бұлар нелер?
-Бұлар жемістер мен көкөністер.
-Балалар, яғни бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер мен көкөністер

Ұйымдастыру кезеңі:

Топқа бөлу.

Сыныптағы әрекеттер тәртібі:

Сабақтың барысы:
1.Психологиялық ахуал тудыру.
Сәлемдесу.
Көңіл күйлерін сұрау.Оқу құралдарын түгендеу.

Ширату жаттығулары:

Шаттық шеңбер әдісі арқылы балалар тұрып бір –біріне тілектерді айтады.
Сыныпты алманың 2 түрі арқылы (қызыл, сары, жасыл) топқа бөлу.

Жаңа сөздерді меңгерту:
Піседі -поспевает
Түседі – поступает
Дәмі – вкус
Тәтті – сладкий
Жеймін –ем
Дүкендерге –в магазин

1.Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыру
2.Сөздермен сөйлем құрастыру
Топтық жұмыс:
Суреттердегі заттарды 2 топқа қалай бөлуге болады.

Оларды салыстыр (Вен диаграмма)
1-топ Жемісте
2-топ Көкөністер

Мітінмен жұмыс:
1.Үнтаспадан тыңдату
2.Мұғалімнің оқуы.

Мынау –алма. Алманың дәмі тәтті. Мен алма жеймін. Алма күзде піседі. Дүкендерге түседі.

Пазл әдісі арқылы мұғалім берген сөздерді дұрыс орналастырып, сөйлемді оқу
Критерийлер:
1. мәнерлеп оқу;
2.түсінгенін айта білу;
3.сауатты жазу;
4.бірін-бірі тыңдау;
5.уақытты бағалау

Соңы

Үйге тапсырма

Бағалау.

Кері байланыс(рефлексия )

Дұрыс себетке сал атты ойынын жүргізу.
Әр топ өз алдарында тұрған себетке бірінші топ жемістерді,екінші топ көкөністерді сипаттап өз себеттеріне салуы керек
.
Мысалы: Мынау –қияр. Қиярдың түсі жасыл.
Пішіні сопақ. Қияр көкөніске жатады.Күзде піседі. Дүкендерден сатып аламыз.

Ойын мақсаты:
Сабақта меңгерген сөздермен сөз тіркестерін құрай білу, ауызекі сөйлеу мен тілдік қорларын байыту. Тақырыпты меңгеру

Ата-аналарының көмегімен жемістердің қайда
өсетінін, көкөністердің қайда өсетінін біліп келеді.

Формативті бағалау.


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.