ҚМЖ: 7.2А |
Мектеп: ОДБАМАТМЛИ |
Күні:23.11.11; 23.11.18 |
Мұғалімнің есімі: Саттыкличева А.К. |
Сыныбы: 7б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы. |
Сабақтың негізделген оқу мақсаты: |
7.1.2.1-жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау |
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: |
|
Оқушылар жапырақтың ішкі құрылысын біледі. |
|
Оқушылардың көпшілігі: |
|
Жапырақтың ішкі құрылысын түсінеді, топтастырады, салыстырады. |
|
Оқушылар кейбір: |
|
Оқушылар түрі өзгерген жапырақтарды ажырата алады,суреттегі өсімдіктің жапырақтардың құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіреді. |
Бағалау критерилері |
1.Жапырақтың негізгі бөлімдерін ата?2.Жапырақ қандай пішіндерден тұрады?3.Жапырақтың сабақта орналасуы? |
Тілдік мақсат
|
Оқушылар: |
|
Жапырақтың құрылысымен,қызыметімен танысады. |
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|
Жапырақтың сағағы,тақтасы,қауырсыны,жапырақ қынабы күрделі жапырақтар лептесіктер,тақ қауырсынды,жұп қауырсынды. |
|
Сыныптағы диолог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|
Сұрақ-жауап, дереккөздер. |
Құндылықтарды бағалау |
Топтық жұмыста-ұжымшылдық,ортақ істің нәтижесіне жауапкершілікпен қарау жеке жұмыс тәжірибеде қолдана алу өзін-өзі реттеу. |
Пән аралық байланыс |
География. |
Алдыңғы бөлім / үй тапсырмасы/ |
Минералды тыңайтқыштар. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
Сабақтың басталуы:
3 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу.Психологиялық ахуал орнату.Оқушыларды санмен белгіленген стикермен 2 топқа бөлу. |
Үлестірмелі қағаздар, сынып журналы,дәптері. |
Сабақтың ортасы:
8минут
5минут
6минут
|
Жаңа сабақ: Жапырақ туралы видеоролик көрсетемін.1-тапсырма.Оқулықпен жұмыс. Оқушылар мәтінді оқып болғаннан кейін соң топтастыру әдісі бойынша әр топқа тапсырма беру.І топ:
Жапырақтың ішкі, сыртқы құрылысы
Жапырақтың жүйкеленуі
ІІІ топЖапырақтың сабақта орналасу реті2-тапсырма.Венн диаграммасы арқылы жапырақтың ішкі және сыртқы құрылысын анықтау.
Жапырақтың Жапырақтың ішкі құрылысы ұқсастықсыртқы құрылысыСергіту сәті: видеоролик арқылы Бағалау:
Қорытынды:Үйге тапсырма:
|
Плакат,маркер.
сұрақтар
АКТ
|
Сабақтың аяқталуы: 3 минут |
«Сөздер банкісі» әдісін пайдаланамын. Бұл әдісі бойынша әр топқа жаңа сабақ пен бүгінгі әр топқа сабақта кездескен жаңа сөздері бар банкі беріледі.Соның ішінен жаңа сөздерді топпен ажырату керек. Рефлексия: «Нысана» арқылы белгілеу.
Белсенді қызықты қатысты болдысабақжаңа түсініктіақпарат болдыалдым
|
Стикер-лер
|