Өлкенің ұлттық қолөнері

0

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Өлкетану Мектеп: А.Байтұрсынұлы атындағы гимназия Пәні: Қазақстан тарихы Күні: 26.12.2018 ж. Мұғалімнің атыжөні: Төребекова Сәуле Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Өлкенің ұлттық қолөнері. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.2.7 өлкенің дәстүрлі көркем мәдениетін жандандыруға үлесін қосқан шеберлерді айқындау Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп, берілген тапсырмадан тыс ресурстар қоса алады. Бағалау критерийі Қазақ халқының әлем өркениетіне қосқан үлесін талдайдыҚазақ халқының мәдениетінің жетістіктеріне баға береді. Тілдік мақсаттар Мәтінмен жұмыс жасау арқылы, дерекке сұрақтар құрастырады, өз ойларын айтады және жазады (жазылым дағдысы);Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені… Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» идеясы: «Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы» құндылығы түркілердің жазуының тарихи маңыздылығын түсіну барысында жүзеге асады— патриотизм— өз елі үшін мақтаныш— отансүйгіштік Пәнаралық байланыс Қазақ тілі, тарих. Алдыңғы білім Өткен тақырыбын қайталайды. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңіТалас аудандық мұражайының ережелерімен таныстыру Талқылау сұрақтарынан бастаңыз:Мәдениет дегеніміз не?Қолөнер дегеніміз не?Оқушылар өз ойларын айтады Сабақтың ортасы Музей экскурсаводының Қазақ елінің мәдениеті бөлімі бойынша түсіндірмесі Мәдениет – адамның өз қолымен, ақыл-ойымен жасағандары және жасап жатқандарының бәрін түгел қамтиды. Жай ғана сауат ашудан және тазалық ережелерін сақтаудан бастап, өмірдің асқан үлгілі шығармаларын жасағанға дейінгі ұғымды қамтып жатқан – мәдениет саласының өрісі кең.Мәдениет – тарихи құбылыс. Оның дәрежесі мен сипаты қоғамдық өмірдің жағдайларына байланысты өзгеріп отырады. Тарихи дәуірлердің алмасуы мәдениеттің мазмұны мен формаларына сөзсіз терең өзгерістер енгізеді.Қолөнер — біздің рухани байлығымыз, мәдениетіміз, салт-дәстүріміз. Ол-бірнеше ғылымдардың дамуынан пайда болған өнер туындылары. Қолөнер кәсібі еліміздің экономикасын көтеруге ықпал етеді. Қазақ халқының қолөнері — әлем халықтарына мақтаныш пен көрсететін көрме. Оған дәлел, біздің киіз үйіміз бен оның ішіндегі көз жауын алатын сәндік қолөнер бұйымдарын тамашалаған шетелдіктер «Киіз үй — қазақ халқының шағын мұражайы» деп бағалаған. Қазіргі кезде қазақ қолөнері қарқынды дамып, ұрпақтан — ұрпаққа жалғасуда. Қазақтың зергерлік бұймдары және ұлттық киімдер қазіргі таңда рухымызды жаңартылып ою – өрнекпен көздің жауын алатындай өз орны және ерекшелігі бар.

1 тапсырма «Артығын алып таста» Берілген сөздер бойынша оқушылар артығын алып тастайды1.бөрік, шапан камзол, шаңырақ2. уық, кереге, шаңырақ сылдырмақ3.домбыра, қобыз, жетіген, сандық

2 тапсырма

«Кім жылдам?»Оқушыларға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қойылады?

  • Мәдениет дегеніміз не?
  • Қолданбалы өнер дегеніміз не?
  • Сәулет өнері дегеніміз не?
  • Қазақ халқының баспанасының ерекшеліктері?
  • Сәулет өнеріне не жатады?
  • Оқушылар өз ойларын айтады

    4.Киіз үйдің ең жоғарғы күмбезі? Шаңырық- крыша-roof5.Көшпелі қазақ халқының негізгібаспанасы? Киіз уй-юрта- vurts6. Қазақ ұлттық мәдениетінің ең байырғы, аса құнды салаларының бірі? Қолөнер- рукоделие- handicraft7. Өнердің өте көне әрі күрделі түрі? Ою- орнамент- thread8.Қазақ халқы металды балқытып әр түрлі бұйымдар жасайтын адамы? Ұста-кузнец-hold9.Малдың терісінен жылы әрі ыңғайлы етіп тігілген сырт киім? Тон- полушубок- sheerpskin10.Қызды ұзатқанда киетін бас киім? Сәукеле- саукеле- rake

    Бағалау « Бас бармақ» әдісі

    Сабақтың соңы Рефлексия:Мен бүгін не білдім?Не үйрендім? Менің байқағаным…….. Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Оқушылар қарқынға жұмыс істейді. Дарынды оқушылар жылдам жұмыс істеп тапсырман орындайды, көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі, көпшілігі тапсырманы жартылай орындайды.Саралау тапсырмасы. Дарынды оқушылар сұрақтарға бірденен нақты жауап береді. Басым бөлігі сұрақтардың қажеттілігне қарай үнемі түзетіліп отыруы мүмкін. Ал кейбірі сұрақтан ауытқып отырды. « Бас бармақ» әдісі
  • Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау.
  • АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі.
  • Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау
  • Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

    7 сынып «Өлкенің ұлттық қолөнері» пән мұғалімі С.С.Төребекова

    7 сынып «Өлкенің ұлттық қолөнері» пән мұғалімі С.С.Төребекова