Сауат ашу.Мектебіме саяхат.Н дыбысы және әрпі.

0









Сауат ашу.Мектебіме саяхат.Н дыбысы және әрпі.

Автор: Омар Зухра Оразқызы

Бағыты: Мектепалды даярлық Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар

Жарияланған уақыты: 2019-02-04


Материал туралы қысқаша түсінік

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу




КүніСынып: Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбыМектебіме саяхат. Н дыбысы мен әрпі.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу1.3.9.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді мұғалімнің айтуы бойынша жазуСабақтың мақсаттарыБарлығы:Н н дыбысы мен әріп таңбасымен таныстыру. Кеспе әріптермен сөз құратып, жаздыру.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағыАКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.Тілдік құзыреттілікН дыбысы мен әрпі.Сабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстарСабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутБала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Шаттық шебері

Сабақтың ортасы8 минут

№1 Тыңдалым.№2 Сурет бойынша бір-біріңмен сөйлесіңдер.Таныстырылым, оқулықпен жұмысСергіту сәті1 минутТарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Сергіту сәтіне арналған жинақҚызықты тапсырма8 минут№3 Тауып көр.

№4 Анаңды қалай жақсы көретініңді ыммен және қимылмен көрсет.Түрлі тапсырмалар. Топтастыру. Аяқталуы

16 минут

— Балалар, бүгін біз қандай әріп таңбасымен таныстық?— Н н дыбыс дауысты ма, әлде дауыссыз ба?— Кім н дыбысынан келетін сөздер айтады?— Н н дыбысы сөздердің қай жерлерінде кездеседі?

Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы2 минутРефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. Бас бармақтарДифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.