Сауат ашу.Мектебіме саяхат.Н дыбысы және әрпі.
Сауат ашу.Мектебіме саяхат.Н дыбысы және әрпі.
Автор: Омар Зухра Оразқызы
Бағыты: Мектепалды даярлық Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-02-04
Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Сабақтың ортасы8 минут
№1 Тыңдалым.№2 Сурет бойынша бір-біріңмен сөйлесіңдер.Таныстырылым, оқулықпен жұмысСергіту сәті1 минутТарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Сергіту сәтіне арналған жинақҚызықты тапсырма8 минут№3 Тауып көр.
№4 Анаңды қалай жақсы көретініңді ыммен және қимылмен көрсет.Түрлі тапсырмалар. Топтастыру. Аяқталуы
16 минут
— Балалар, бүгін біз қандай әріп таңбасымен таныстық?— Н н дыбыс дауысты ма, әлде дауыссыз ба?— Кім н дыбысынан келетін сөздер айтады?— Н н дыбысы сөздердің қай жерлерінде кездеседі?
Оқулық, дәптерлер.
Сабақтың соңы2 минутРефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. Бас бармақтарДифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.