Бірдей сандарды қосу.
Бірдей сандарды қосу.
Автор: Бекбаева Рыскуль Хусайновна
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-02-03
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне, жас мамандарға көмегі бар.
- Сабақтың тақырыбы: Бірдей сандарды қосу. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қосу мен азайту амалдарының үлгісін пайдаланып жұмыс бағытын көрсетіп беру, алгоритмге машықтандыру.
- Дамытушылығы: Шығармашылық,логикалық қабілеттерін дамыту, білім саласын арттыру. Тәрбиелігі: тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу. Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын Сабақ типі: топ бойынша Сабақ барысы : 1. Ұйымдастыру кезеңі Ой әрекеті
Математикалық диктант Сергіту сәті Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс Топпен жұмыс Сабақтың тақырыбы: Бірдей сандарды қосу. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға қосу мен азайту амалдарының үлгісін пайдаланып жұмыс бағытын көрсетіп беру, алгоритмге машықтандыру. Дамытушылығы: шығармашылық, логикалық қабілеттерін дамыту, білім саласын арттыру. Тәрбиелігі: тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу. Сабақ әдісі : сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын Сабақ типі: топ бойынша Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Ой әрекеті Математикалық диктант Сергіту сәті Жаңа сабақ Оқулықпен жұмыс Топпен жұмыс Логикалық есептер Ойлан, тап (шығ ж) Математикалық мақал-мәтелдер,жаңылтпаш Үйге тапсырма Ұйымдастыру кезеңі (қонақтармен сәлемдесу) оқушыларды түгелдеу.Сынып тазалығына көңіл бөлу.Ой әрекеті (сұрақ-жауап) а)Бір жылда неше мезгіл бар? (4) ә) Ең қысқа ай? (ақпан) б) 1 дм қанша см бар? в) 1кг темір мен 1кг мақтаның қайсысы ауыр? г)1 жылда қанша ай бар? Математикалық диктант (26,45,99,56,74,83) Екі ондық, алты бірлік төрт ондық бес бірлік … (Жазған сандар неше таңбалы сандар?) Жаңа сабақ Дәптерге бүгінгі күнді, айды белгілеу Сурет бойынша жұмыс . Оқушылар сұрақты оқиды —Суретте екі домбырадан неше рет алынған? Барлығы неше домбыра? 2+2+2 – 6 (2-ден үш рет алынған) ә)Суретте екі сырғадан неше рет алынған? 3+3+3-9 (3-тен үш рет алынған?) №2 (8,6,10,9,12) санын бірдей қосылғыштардың қосындысымен алмастыр. Топпен жұмыс 1-топ 9, 12 орындайды, түсіндіреді 1+1+1+1+1+1+1+1+1=9 3+3+3=9 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1= 12 2+2+2+2+2+2-12 2-топ 6 , 8 3+3= 6 2+2+2= 6 4+4= 8 2+2+2+2= 8 №3 Шығар. Есепті оқытып, талдау. Бір амалмен шығатындай етіп сұрағын өзгерт.Т.қ – 37п Т.п -37 п Ақ. П-? 18 артық Ақ.п — ? 18 п артық Ш: 37+18= 55 Барлығы — ? Ж:55 парақ жұмсалды. Шешуі:37+(37+18) =92 Ж:92 парақ қағаз жұмсалды. Сергіту сәті —Қазір қай мезгіл? Алдымызда қандай мезгіл келе жатыр? (көктем) 1-шумақ ән Көктем келді, құс келді, Ойнаймыз біз саз илеп. Біздің көлге түстенді Былтыр кеткен қаз-үйрек.№4 16= 9+7 16= -8+8 16= 7+9№5 Теңдеуді шеш.1-топ х-32= 53 2-топ 84-х= 24 Логикалық есептер 1.Қай кезде қолды суға кесіп алуға болады? (су мұз болып жатса) 2.Дастарқаннан екі шешесі, екі қызы, әжесі мен немересі бір-бір шелпек жеді. Қанша шелпек болып еді? (3) 3.Егер әрбір қорапта 9 қалам болса, онда үш қорапта қанша қалам болады? (27) 4.Беріктің 17 лағы бар, ал Серіктің лақтары одан 6 кем.Серіктің қанша лағы бар? (11) т.б Математикалық жұмбақтар 1.Мың найзалы жалғыз батыр, Жауларына алғызбай тұр. (кірпі) 2.Екі жесе, құлағына жетеді, Тамақ жесе, ызың-ызың етеді. (ара) 3.Өзі үлкен жануар, Үстінде екі тауы бар. (түйе) Қорытынды: Ойлан, тап. 1-топ 27? = 63 35?49 =84 16?- 8? = 0 81?51= 30 2-топ 63?27= 36 84?34=50 11?18? = 20 64?16= 48 Үйге тапсырма №6 Бағалау. Шығармашылық жұмыс 1-топ 4+ 8 +9 -10 +40 +30 -2 +20 = 2-топ 13 -7+14 +30+8 -3+16 +6=
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.