The structure and function of the leaf.
The structure and function of the leaf.
Автор: Нұрсұлтанқызы Айғаным
Бағыты: Биология Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-02-03
Материал туралы қысқаша түсінік
The structure and function of the leaf.
Theme of lesson: The structure and function of the leaf. | Teacher’s name: Nursultankyzy ADate: | |
Grade: 7 | Number present: | Absent: |
Learning objectives | «Plant», «Leaf», «Stem», «Root» explanation of the notion | |
The result of the lesson | Students will: Recording works. Will answer the question Performs group work jointlyPerforms additional tasks | |
Language objectives | Stem, root and leaf, internal and external construction | |
Resourses | pictures, noodle papers , group tasks and stickers | |
Methods of the lesson | question-answer, telling, interpretation, game,reflection | |
Stages of the lesson | ||
Procedure of the lesson | ||
Beginning of the lesson | Ұйымдастыру кезеңі Good morning everyone! How are you? Who is absent? Топтарға бөлу.Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Суретке байланысты тілек» тренинг Оқушыларды шеңберге шақыру,амандасу. Стикерлерге салынған әртүрлі суреттерді ұсыну. Суретті не үшін таңдағанын білу. Оқушылар таңдаған суретке байланысты тілектер айтады. |
1-group 2-group3-group Pictures |
New lesson |
Terminology Жапырық- Leaf Жапырақ-өсімдіктің өсу мүшесі; -фотосинтез, газ алмасу, булану жүреді;-органикалық заттар қорға жиналады;-өсімдіктің көбеюіне қатысады. Жапырақтың сабаққа бекінуіСағақты жапырақ-Flaky leafСағақсыз жапырақ-Leafless leafЖапырақтың құрылысы Жапырақ тақтасы ЖүйкесіСағақЖапырақ қолтығыЖапырақтың жүйкеленуі Жүйкелену — деп өткізгіш шоқтардың жапырақ тақтасына орналасуын айтады . Олардың қызметі: Жүйкеленудің типтері: Жапырақтың сабақта орналасуы 3 түрлі болады: «Стикердегі диалог» әдісі(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)Топтарға тапсырма: Ассоциция жазу |
. |
Middle of the lesson |
Талдау«Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек.Бөлшектер мен бөліктердің өзара тығыз байланысы болмаса, дамыған ағзалар тіршілік ете алмайтынын талдаңдар және дәлелдеңдер. |
|
Conclusion | Кесте сызып,жапырақтың құрлысы мен қызметін жазу.Қосымша материалды пайдаланып, кестені толтырыңдар:
Рефлексия«Бір ауыз сөз»Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады.Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады. (Ұнады,қажет,пайдалы, білдім, үйрендім,қызықты, ұмтылдым,есте сақтадым) |
Карточкада жазылған терминдер |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.