«Үш тілге саяхат» мектепалды оқушыларға арналған жұмыс дәптері
«Үш тілге саяхат» мектепалды оқушыларға арналған жұмыс дәптері
Бағыты: Шет тілі Бөлімі: Авторлық бағдарлама Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Сіздердің алдарыңыздарда « Үш тілді елге саяхат » атты қосымша құрал ұсынылған.Бұл құрал кішкентай бөбектерімізге бір мезгілде-үш тілдің-қазақ, ағылшын және орыс тілдерінің ауызекі сөзінің әліппесін игеріп алуға жәрдемдеседі. Бұл құралды жасауға себеп болған, біздің балабақшада үш тіл үйретіледі. Бұл бағдарлама 5-6 жасты балаларға арналған.Қазақ тілімен бірге ағылшын тілін қазіргі заманда мектепке дейінгі жастан үйрене бастайды.
Қостанай қаласы әкімдігінің № 13 «Ақбота» бөбекжай бақшасы.
Қостанай 2015-2016 жылБекітілді__________« Қостанай қаласы әкімдігініңБілім бөлімінің Қостанай қаласы әкімдігінің№13 бөбекжай бақшасы МКҚКДиректоры: А.Е Уралбаева
«Тіл ашар» үйірмесі(Күннің екінші жартысында жүргізіледі)ІІ кіші топ
Құрастырған педагогтар: Бурбаева А.НОкасова Ж.ҚУтегенова Г.М
«Тіл ашар» үйірмесінің мақсаты: Ойын арқылы балаларға ағылшын, орыс, қазақ тілдерінің қарапайым сөздерімен таныстыру. Балалардың сөздік қорын толықтыру.
2015-2016 оқу жылына арналған «Тіл ашар» үйірмесінің кестесі.
Тотар | Апта күндері | Уақыты |
ІІ кіші топ «Жұлдыз» |
І, ІІ апта Жұма |
16.00-16.15 |
ІІ кіші топ «Айналайын» |
І, ІІ апта Жұма |
16.20-16.35 |
ІІ кіші топ балаларына арналған «Тіл ашар» үйірмесінің жоспары
Қырқүйек, қазан, қараша | |||
Ойынның аты | Мақсаты | Лексикалық бірлік | Сағат саны |
«Қарап ал да, есіңе сақта» | Балалардың көрген суреттерді есіне сақтап, көз алдына елестете отырып, әрқайсысын ретімен атау. | Қой – овца — sheepМысық-кошка- catИт – собака— dog | 1 |
«Қарап ал да, есіңе сақта» | Балалардың көрген суреттерді есіне сақтап, көз алдына елестете отырып, әрқайсысын ретімен атау. | Қой – овца — sheepМысық-кошка- catИт – собака— dog | 1 |
«Біздің көңіл күйіміз» | Балаларға сурет бойынша бет әлпеті ым мен мимикаға байланысты көңіл күйді ажырата білуге үйрету.көңіл күйді бейнелейтін сөздерді дұрыс айтқызу. | Күлу – смеяться — smaile Ренжу – обижаться — cry Ызалы — злой — hungry | 1 |
«Біздің көңіл күйіміз» | Балаларға сурет бойынша бет әлпеті ым мен мимикаға байланысты көңіл күйді ажырата білуге үйрету.көңіл күйді бейнелейтін сөздерді дұрыс айтқызу. | Күлу – смеяться — smaile Ренжу – обижаться — cry Ызалы — злой — hungry | 1 |
«Сиқырлы қоржын» | Заттарды атымен атау | Доп — мяч — ballКуыршақ — кукла — dallМашина — машина — car | 1 |
«Сиқырлы қоржын» | Заттарды атымен атау | Доп — мяч — ballКуыршақ — кукла — dallМашина — машина — car | 1 |
Желтоқсан, қаңтар,ақпан | |||
«Тез тап» | Түстерді ажырата білуге үйрету. | Қызыл – красный — red Жасыл – зеленый — greenКөк – синий — blue | 1 |
«Тез тап» | Түстерді ажырата білуге үйрету. | Қызыл – красный — red Жасыл – зеленый — greenКөк – синий — blue | 1 |
«Кесілген суреттер» | Кескіндерді құрастырып, олардың атауын ата | Қоян — заяц — hareАю – медьведь — bearТүлкі — лиса — fox | 1 |
«Кесілген суреттер» | Кескіндерді құрастырып, олардың атауын ата | Қоян — заяц — hareАю – медьведь — bearТүлкі — лиса — fox | 1 |
«Ойыншықты жинаймыз» | Заттардың көлемін ажыратып, айту | Жуан — толстый — fatЖіңішке — тонкий — slim | 1 |
«Ойыншықты жинаймыз» | Заттардың көлемін ажыратып, айту | Жуан — толстый — fatЖіңішке — тонкий — slim | 1 |
Сәуір,наурыз, мамыр | |||
«Құстар» | Балалардың есте сақтау, тез қимылдау,ептілік, жылдамдылық қасиеттерін дамыту. | Ұшты-летать-flyҚонды — — sit | 1 |
«Құстар» | Балалардың есте сақтау, тез қимылдау,ептілік, жылдамдылық қасиеттерін дамыту. | Ұшты-летать-flyҚонды — — sit | 1 |
«Кегли» | Сандардың ретін атау. | Бір – один — oneЕкі — два — twoҮш – три — three | 1 |
«Кегли» | Сандардың ретін атау. | Бір – один — oneЕкі — два — twoҮш – три — three | 1 |
«Көкөністер мен жемістер» | Көкөніс пен жемістерді ажыратып атын атау. | Алма – яблоко — appleАлмұрт – груша — pearБанан — банан — banana | 1 |
«Көкөністер мен жемістер» | Көкөніс пен жемістерді ажыратып атын атау. | Картоп – картошка — potatoesСәбіз — морковь- carrotҚызанақ – помидор -tomato | 1 |
Барлығы: | 18 |
Картотека №1Ойының аты: «Қарап ал да, есіңе сақта»Мақсаты: Балалардың көрген суреттерді есіне сақтап, көз алдына елестете отырып, әрқайсысын ретімен атау.Ойынның шарты: Әр түрлі суреттерді балаларға көрсетіп шығады. Балалармен қайталап (Қой – овца – sheep; Мысық-кошка- cat; Ит – собака- dog) үй жануарларын атайды. Суреттерді жауып тастайды, балалар ретімен атауы керек.Көрнекілік: қой, мысық, ит суреттері.Сөздік: Қой – овца – sheep; мысық-кошка- cat; ит – собака- dog
Картотека №2Ойының аты: «Біздің көңіл күйіміз»Мақсаты: Балаларға сурет бойынша бет әлпеті ым мен мимикаға байланысты көңіл күйді ажырата білуге үйрету. Көңіл күйді бейнелейтін сөздерді дұрыс айтқызу.Ойынның шарты: Бет-әлпеттің мимикасының суреттеріне қарап, сөздерді қайталайды және көрсетеді күлу – смеяться — smaile ; ренжу – обижаться — cry; ызалы — злой – hungry. Сол мимикалардың суретін смайликтерге салады.Көрнекілік: Әр түрлі мимикадағы суреттер, дөңгелек пішінді қағаздарСөздік: Күлу – смеяться — smaile ; ренжу – обижаться — cry; ызалы — злой — hungry
Картотека №3Ойының аты: «Сиқырлы қоржын»Мақсаты: Заттарды атымен атауОйынның шарты: Балаларды жарты шеңберге тұрғызып, ойыншықты көрсете отыра балалармен атын атайды.Ойыншықты жақсылап қарап алыңдар! Заттарды қоржынның ішіне салып араластырады. Бір бала ортаға шығып, заттын атауын атайды.Көрнекілік: қоржын,доп,қуыршақ,машина т.б заттарСөздік: Доп — мяч – ball, қуыршақ — кукла – dall, машина — машина — car
Картотека №4Ойының аты: «Тез тап»Мақсаты: Түстерді ажырата білуге үйрету.Ойынның шарты: Екі ойыншы әр түстегі геометриялық пішіндерді алады.Бірінші ойыншы сол пішіннің түсіне сәйкес геометриялық пішінді көрсетуі керек. Мысалы: бір бала үлкен сары шеңберді көрсетсе, екінші үлкен сары шаршыны көрсетуі керек.Көрнекілік: геометриялық пішіндер, логикалық Дьенеш блоктары.Сөздік: Қызыл – красный – red, жасыл – зеленый – green, көк – синий — blue
Картотека №5Ойының аты: «Кесілген суреттер»Мақсаты: Кескіндерді құрастырып, олардың атауын атаОйынның шарты: Кесілген жануарлардың суреттерін құрастырады, екінші жартысын тауып. Суреттерді құрағаннаң, сол затты үш тілде атау.Көрнекілік: жануарлардың суретті.Сөздік: Қоян — заяц – hare, аю – медьведь – bear, түлкі — лиса — fox
Картотека №6Ойының аты: «Ойыншықты жинаймыз»Мақсаты: Заттардың көлемін ажыратып, айтуОйынның шарты: Ойыншықтарды екі себеттке жинайды, бірінші себетке жінішке ойыншықтарды салады, ал екінші себеттке жуан ойыншықтарды салады. Заттардың көлемін тағыда үш тілде қайталайды.Көрнекілік: геометриялық пішіндерді, логикалық Дьенеш блоктары.Сөздік: Жуан — толстый – fat, жіңішке — тонкий — slim
Картотека №7Ойының аты: «Құстар»Мақсаты: Балалардың есте сақтау, тез қимылдау,ептілік, жылдамдылық қасиеттерін дамыту.Ойынның шарты: бұл қозғалмалы ойын, тәрбиеші заттың атын атап ұшатын зат болса балалар колдарын екі жаққа жайып ұшады, ал ұшпайтын заттың атын атаса орындарына отырады.(Мысалы: ұшақ десе балалар колдарын созып ұшады, ал машина десе орындарына барып отырады).Сөздік: Ұшты-летать-fly, қонды — — sit
Картотека №8Ойының аты: «Кегли»Мақсаты: Сандардың ретін атау.Ойынның шарты: Әр түсті кеглилерді санап ,әрі түстерді қайталау.Көрнекілік: түрлі-түсті кеглилер, сандар: 1, 2, 3.Сөздік: Бір – один – one, екі — два – two, үш – три — three
Картотека №9Ойының аты: «Көкөністер мен жемістер»Мақсаты: Көкөніс пен жемістерді ажыратып атын атау.Ойынның шарты: Үстел үстіндегі көкініспен жемістерді себеттерге салу. Бірінші себетке көкіністерді салу, екінші себетке – жемістерді.Көрнекілік: екі себет, көкіністер және жемістердің муляжы.Сөздік: Алма – яблоко – apple, алмұрт – груша – pear, банан — банан — banana
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.