«Жаңа дала» жалпы орта мектебі бастауыш сынып мұғалімі К.Ж.Сапарбаеваның әдебиеттік оқу пәнінен 4 «А» сыныбына арналған ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Сабақтар топтамасының ортақ тақырыбы: Мәуелі бақ. |
Оқу жоспарының бұл бөлігінде: Ақын, жазушылардың өлеңдерін, әңгіме, шығармаларын оқып танысады. |
Пән бойынша оқу мақсаты:
Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады.
Өлең мазмұнын түсініп, автордың негізгі ойын (идеясын) түсінеді.
Әңгімені оқып, мазмұнына талдау жасап, тұжырымдайды.
|
Пән бойынша лексика мен терминология. Дүрбелең, ышқынады, екілене, бүлкек, кейіптеу, бедері, «Аш өзегіне түсіп кетпесін», адал тер |
Қысқаша шолу: Ақын, жазушылардың шығармаларымен танысып, мазмұнын, негізгі идеясын ұғынып, қорытынды жасайды. |
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың мақсат(тар)ы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушылардың әрекеттері |
Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету |
Бағалау |
Ресурстар және қажетті құралдар |
1 |
О.Әубәкіров «Дүрбелең» 17.01.2017ж |
Өлеңді мәнерлеп оқиды, мазмұнын түсінеді. Кейіпкерлерге мінездеме береді. |
«Миға шабуыл» әдісі, «Тізбектей оқу» әдісі, Бағалау «Дананың кілттері» әдісіТони Райан |
Тапсырманы топпен бірігіп орындайды, өлеңді мәнерлеп оқиды. Берілген жағдаятты шешу үшін сын тұрғысынан ойлауға талпынады. |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолдану арқылы жұмысқа тарту. |
ФБ: «Бағдаршам сигналдары» әдісін қолдану. ЖБ: Бағалау критерийлерін қолдану. |
Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу С.РахметоваАна тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып |
2 |
Ж.Жұмаханов «Ақ боран»19.01.2017ж |
Мәтінді оқып, оқиға желісін баяндайды. Кейіпкердің іс-әрекетін бағамдап, мінездеме береді. Ауа-райында болатын табиғи құбылысты әңгімелейді. |
Үй тапсырмасына «Лимерик» әдісін қолдану. ДЖИГСО әдісі, «Ақылдың алты қалпағы» әдісі. Бағалау. |
Сұрақтарға жауап береді. Өз тобында мәтінді талдауға қатысады, сыртқы топтан алынған ақпаратты өз тобында баяндап, тұжырымдайды. |
«Көпірше» орнату арқылы жұмысқа тарту. |
«Екі жұлдыз бір тілек» ЖБ: Жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау. |
Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу Ана тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып |
3 |
М.Зверев «Суықторғай»20.01.2017ж |
Мәтінді оқып, мазмұнын әңгімелейді. Дәйекті дәлелдер айтып, әңгімеге жоспар құрады. |
Үй тапсырма-сын пысықтау. «Сөзжұмбақ» шешу. «Өрмекші торы» әдісі. «Сұрақ-жауап-қа құрылған хат» әдісі |
Мәтінді оқып, бір-біріне әңгімелейді. Сұрақ-жауапқа қатысады. Тапмырманы топпен бірлесіп орындайды, талдау жасайды. |
«Көпірше» орнату арқылы жұмысқа тарту. |
ФБ: «Блоб» ағашы. ЖБ: Табыс критерийлері арқылы өзін-өзі бағалау. |
Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу «Әдебиеттік оқу хрестома-тия» әдістемелік оқу құралы1-4 сынып |
4 |
Т.Айбергенов«Өсіп келе жатырмын»21.01.2017ж |
Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлеңге сатылай кешенді талдау жасайды. |
Өлеңді талдау үлгісі. «Синквейн» әдісі. «Сөзжұмбақ шешу» әдісі |
Өлеңді мәнерлеп оқып, талдау жасайды, өлең идеясын түсінеді. Бес жолды өлең құрастырады. |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолдану арқылы жұмысқа тарту. |
ФБ: «Күннің жүзін ашамыз» әдісі.ЖБ: Жетістік критерийі арқылы өзін-өзі бағалау. |
Оқулық 4 сынып Әдебиеттік оқу Ана тілі әдістемелік оқу құралы1-4 сынып |
Қаралым саны: 9