Сабақтың тақырыбы: Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал.Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз. |
Мұғалімнің аты-жөні: Исаева А.С.Күні: 15.01.2019 ж. |
СЫНЫП: 2 А |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау2.2.2.1 — мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут |
Топқа бөлу2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Балалық шақтан қызықты оқиға»Мақсаты: эмпатияны дамыту.Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.Талдау:Өздеріңізді қалай сезінудесіз?
|
Топқа бөлу
«Балалық шақтан қызықты оқиға»Тренинг.
|
Жаңа білім10 минут |
Білу және түсінуМұғалімнің түсіндірмесі. 2. Сурет бойынша жұмыс. 3. Аңыз туралы түсінікӨмірде болған адам басына құрылған әңгімені аңыз дейді.4. Аңызды оқып беремін, түсіндіремін.5. Іштей оқытамын.6. Тізбектеп оқытамын. 7.Суретпен жұмыс:Суреттен кімдерді көріп тұрсыңдар?Қонақтың қалтасына шай құйып отырған кім деп ойлайсың? Неліктен?Сурет бойынша әңгіме құра.а) Қожанасыр мен Алдар Көсе әңгімесі бойынша түсінгенін сұрау.— Осының алдында қандай мәтін оқыдық? Бұл екі әңгімені не нәрсеге жатқызуға болады? Аңыз дегеніміз не? Балалар біз оқып жатқан бөлім қалай аталады? Өмірде болған адам басына құралған әңгіме қалай аталады?Атадан қалған асыл мұраЕртегі, аңыз, төрт түлік туралы жырКіріспе бөлімЕндеше, біз бүгін сендермен тағыда бір аңыз әңгімемен танысамыз. Бұл әңгіменің атын мына сөзжұмбақ шешу арқылы білеміз.түлкіашқарақсақинақойҚылмойынБалалар, біздің қазақ халқында үш қасиетті сан болып саналады.Үш санына байланысты не білесіңдер?Үш жұрт(нағашы, өз жұрты, қайын жұрты)Үш арсыз(ұйқы, күлкі, тамақ)Сом деген сөздің мағынасын білесіңдер ме?а) мұғалімнің оқуыә) оқушылардың оқуыМәтінмен жұмысМәтін соңындағы сұрақтарға жауап алу арқылы шығармашылық тапсырма орындату.Дәптермен жұмысСенің ойыңша Алдар Көсенің қылығы дұрыс па?Дұрыс болса несімен дұрыс?Қате болса несімен қате?Бір — екі сөйлеммен өз ойларын білдіру.Мәтіндерді түсініп оқы.Асты артық жесең қандай ауруға душар болады екенсің?Мәтіндерден өзіңе қандай ой түйдің?Суретке назар аудару.Асты артық жесең қандай ауруға душар болады екенсің? «Алтын сандық» ұсынған сөздікке назар аудару Мешкей – тамақты шектен тыс жейтін тойымсыз адамКүпті болу – тамақты шектен тыс көп жеуден ауырып қалуАшқарақ – тамақты қомағайланып, тоймай ішетін адам І-топ. Мәтінді оқып, түсіндіріп беруІІ-топ. Мәтінге көрініс қоюІІІ-топ. Екі мәтінді салыстырып, «Венн диаграммасына» салу |
Оқулық,мәтіндер.
|
Ортасы 10 минут |
ҚолдануЕкі мәтіннің ұқсастығын айырмашылығын сұрақтар қою арқылы оқушы ойымен тақтаға жазу.Мәтін кейіпкерлеріне мінездеме беру арқылы оларды салыстыру.♦ Қожанасыр – алдайды, күлкілі♦ Алдар Көсе — алдайды, кедейге көмектеседі♦ Екеуі де тапқыр |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
Сергіту сәті |
Сергіту сәті. Мен қазақпын. |
би билеу |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут |
Ой қорыту Эссе парағы…… Бүгінгі сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру барысында кездескен сұрақтар туралы жазады. |
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Кері байланыс3 минут
|
«Білім ағашы» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |