САБАҚ:Есептер шығару |
Мектеп: Жамбыл |
Күні:20.11.2018ж |
Мұғалімнің есімі:Есбергенова С |
СЫНЫП: 2ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) |
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
Оқушылар екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілмен шығаруды
|
|
Үйренеді. |
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.
|
Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)
|
Ортасы 20 минут |
Білу және түсіну 10 минутОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Жұптық жұмыс. Кестені толтыру.Дәптермен жұмыс.( 5 + 4) – 3( 5 – 3 ) + 4(4-3) + 5Дәптермен , тақтамен жұмыс.№2. 1 – тәсіл( а + в) – с2 – тәсіл (а – с) + в 3 – тәсіл ( в- с) + а№3( 7 + 6) – 5 (59 – 12 ) – 9( 25 + 36 ) -6
№ 4. Жұптық жұмыс.( 8 + 7) – 5=10 ( 8 – 5 ) + 7(7 – 5 ) + 8 Жауабы : 10 гүл
Оқулықта берілген есептерді түріне қарай топта, жұпта, жеке орындату. Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру.
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» |
Видеожазбадағы би |
Аяқталуы 20 минут |
Қызықты қосымша тапсырмаларды орында: |
Үлестірмелі тапсырмалар.
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
«Бағдаршам» әдісі |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |