Сабақ: Ойын техникасын жақсарту. |
Мектеп: «Қ.Аухадиев атындағы орта мектебі»КММ |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Баяхметов Т.А. |
Сынып: 7 |
Қатысқаны: 18 |
Қатыспағаны: — |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.1.1.1. Кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін, бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру. |
Сабақ мақсаттарыБаскетбол допты алып жүру дағдыларын меңгерту |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|
Баскетбол ойынының қауіпсіздік ережелерін оқушылар біледі және орындай алады. Баскетбол ойынында допты алып жүру тәсілдерін меңгереді, салыстырады. Кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін көрсетеді. |
|
Оқушылар көпшілігі орындай алады: |
|
Оқушылар допты беру, қабылдау әдістерін қолдана алады. меңгеруге арналған жаттығуларды орындайды, сұрақтарға жауап береді.Кең ауқымдағы арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін бақылайды. |
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|
Баскетбол добын алып жүру, допты беру, қабылдау тәсілдерін үлгі ретінде көрсетіп, орындау техникасына байланысты бағалай алады.Кең ауқымды икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыстарын жетілдіреді, көрсетеді. |
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
|
Оқушылар баскетбол ойынында әр түрлі допты лақтыру, қабылдау, алып жүру тәсілдерінің техникасын сыныптасына айтып түсіндіреді. Осы жаттығуларда болатын қателерді анықтай алады. |
|
Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: |
|
Доп – мяч – ball. Себет – кольцо – basket. Ұпай – очко – point. |
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|
Ойын кезінде пас беру арқылы ойнағанның тиімділігі неде?Баскетбол ойынында қандай элементтер жиі қолданылады. |
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
Баскетбол ойынында қолданылатын төреші белгілері қандай?Баскетбол ойыны қанша уақытқа созылады, әр кезеңге қанша уақыт беріледі? |
|
Не себепті …..деп ойлайсыз?Баскетбол ойыны қарым-қатынас (контактный) ойыны деп аталады. Не себепті ережеге сүйеніп ойнауымыз керек? |
Жоспарланған уақыт |
45 минут |
|
ишара ойын кезіндегі төреші белгілері |
Алдыңғы оқу |
Оқушылар алаңда доппен жүргізу әдіс-тәсілдерін біледі. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Басы 10-12 минут |
Оқушыларды сапқа тұрғызу. Кезекшінің мәліметін қабылдау. Өтетін сабақтың жалпы мақсатымен таныстыру.«Кім жылдам» әдісі арқылы баскетбол жүрістері талқылау арқылы өтетін сабақтын мақсатын ашу. . Баскетбол ойнында кандай элеметтер жиі қолданылады?. Баскетбол ойыныңда төреші рөлі қандай? Осы сұрақтарды қойып оқушыларды пікір таласқа түсіру«Шапалақ» формативт бағалауСергіту жаттығуларын жасату. Саптық жаттығулар жасату. «Оңға!» «Солға!», «Артқа айнал!», «Алға бас!»Жүру жаттығулары:1.Қол жоғары, аяқтың ұшымен жүру.2.Қол жанда, өкшемен жүру3.Отырып жүру4. Спорттық тәсілімен жүруЖүгіру жаттығулары:1.Оң және сол жанмен жүгіру 2. Бұрыштан бұрышқа жүгіру3. жылан тәрізді жүгіру4. Айнала жүгіру.Ж.Д.Ж. 1. Б.Қ. қол белде, 1-4 басты мойыннан оңға айландыру: 5-8 басты солға айналдыру,2. Б.Қ. қолды алдыға бүгіп ұстау: 1-2 қолды бүгу арқылы артқа:3-4 қолды жазу: 3.Б.Қ. қол белде, аяқтың арасы ашық 1- оң аяққа бүгілеміз, 2- Б.Қ.3- сол аяққа бүгілеміз. 4-Б.Қ.4. Б.Қ. қол белде отырып тұру.5. Б.Қ. Екі қол белде1-2 денемен артқа иілу.6. Бастапқы қалып. Қолды белге қойып , секірудің әр түрлі әдістерін жасау. |
ысқырық, уакыт, өлшегіш, |
Ортасы20-28 минут«Ой-қозғау әдісі»
«Білгенді көрсету әдісі»
«Сұрақтар топтамасы әдісі:«Баскет-болойын» әдісіБағалау
|
«Ой-қозғау әдісі» Допты Бір-біріне бере отырып баскетбол ойыны туралы мағлұматтар айту тиіс. . Баскетбол ойынында қолданылатын төреші белгілері қандай? . Баскетбол ойыны қанша уақытқа созылады, әр кезенге қанша уақыт беріледі?Топқа бөлу деңгей бойынша оқушыларды екіге бөлемін. А-тобы: «Баскет» Б-тобы: «Бол»
А. Деңгейлі қабілетті оқушы «Білгенді көрсету әдісі» арқылы оқушылар допты кедергілер арқылы допты жүргізу әдістерін көрсетеді.Допты оң және сол қолмен алып жүру.Доппен арнайы жаттығулар: Доп беру әдістері:1.Допты екі қолмен кеуде тұсынан беру.А) Алақан мен саусақтар допқа тиіп тұрады.Б) Кеуде тұстан қолды жаза сілтеп лақтырады.Ә) Допты екі қолмен кеудеден беру.Допты екі қолмен төменнен беру.Доп берудің бұл түрін бір- біріне жақын тұрған аласа бойлы оқушылар ұзын бойлы қарсыластарына қолданады.2.Бір қолмен беру:Доп берудің едәуір күрделі түрі. А.Допты бір қолмен иықтан беру.Оқушыларға қолдың білезігі мен иықтан беру. Оқушыларға қолдың білезігі мен саусақтардың қалай дұрыс істеуге болатынын үйрету.Допты ұстау:Допты ұстаған бетте тез әріптесіне беру.Допты ұстау кезінде орнықты тепе- теңдікті орнықты тепе- теңдікті сақтаған қалыпта еркін қозғалатындай ыңғайда болу керек.«Басбармақ» формальді емес бағалау«Сұрақтар топтамасы әдісі:.Баскетбол ойыны жайлы қысқаша мәліметтер сұрап білімдерін ұштастырамын. .Не себептіБаскетбол ойыны қарым-қатынас (контактный) ойыныОқушылар жынысына ұлдар,қыздар деп екі топтан топтастыру бөлінген топтары бойынша «Баскетболойын» әдісін ережеге сай ойнайды.Сабақта үйренген әдіс- тәсілдерді ойын барысында қолданады.Алмасып ойнаған кезде демалу кезеніңде бір-бірін ауызша бағалайды
|
Доптар,
Ысқырық
Бағалау парағы
|
Соңы 3-5 минут |
«Мақсатқа жетем әдісі» арқылы өздерінің ойын кезіндегі алған әсерлерін білдіреді. Ойларындағы сұрақтарын қояды.Келесі оқуға арналған үй- тапсырмасыБаскетбол ойыны жөнінде шағын мағлұмат жинау.«Смайлик» бағалау |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Әр топта жоғарғы деңгейлі оқушыны көшбасшы қылу. |
«Шапалақ», «Басбармақ», «Смайлик» формальді емес бағалау, бағалау парағы. |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланысты, қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі, үштілділікті пайдаландым.Амандасу, қоштасу, кейбір терминдерді қолдандым. |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?). Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. Алаң бойымен бір-біріне пас беріп жүру тәсілі табысты болды2. Күнделікті тұрмыста кездесетін дене қозғалысына назар аудару табысты болдыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1. Кім жылдам? арқылы тақырыпты ашу сабақты жақсартты2. «Мақсатқа жетем» әдісі сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнаттыСабақ барысында мен сыныптың өте белсенді екенін және менің келесі сабағымда жетілдіруге өмірмен байланыстырылған нақты мысалдарды талқылау көмектесетінін білдім |