ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Автор: Шотаева Акрис Койбагаровна
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-31
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту үшін бағалауды іс тәжірибесіне енгізуге ықпал жасайды;өзін өзі,бірін бірі бағалауға үйренеді;критериалды бағалау арқылы тиім
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Қараша 2015 жыл | 2 апта | 4-сабақ |
Жалпы мақсат: | Оқыту үшін бағалауды іс тәжірибесіне енгізуге ықпал жасайды;өзін өзі,бірін бірі бағалауға үйренеді;критериалды бағалау арқылы тиімді бағалаудың қол жетімділігін түсінеді.; Топтағы жұмыстардың қорытындыларын талқылау және көрсету. | |
Сілтеме: | 1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 109-114 беттер2.Үлестірмелі материалдар | |
Оқу нәтижесі | Инновациялық стратегиялармен және әдістермен танысу арқылы оқыту мен оқудағы жаңа көзқарастарды түсінуі;жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасауы. | |
Түйінді идеялар: | Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру;мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау. | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Интерактивті тақта, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары,сөзжұмбақ. | |
Оқыту әдістері: | ОүБ бағалауАКТ қолдануСыни тұрғыдан ойлауға үйрету | 1. Диалог2. Жеке жұмыс3. Топтық жұмыс |
Дерек көздері: | Әдеби материалдар, газет-журналдар.портал материалдары | |
Тапсырмалар: | Стикер арқылы формативті бағалау, «топтық жұмысқа» сыни баға беру,өзін-өзі және бірін бірі бағалау;топтық тапсырма және қорғау,рефлексия |
Сабақ бойынша коучтердің іс-әрекеті: | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу | Психологиялық ахуал қалыптастыру«Ынтымақтастық» тренингіБір-бірімізге алақан жылуын, достық лебізін, қуаныш, бір-бірімізбен ынтымақтастықпен жұмыс жүргізу. | Барлығы орындарынан тұрады, ешкім-ешкімге бөгет жасамайтындай еркін тұрады.Ақ алақан – қолмен амандасамыз.Қызыл алақан – құшақтасу.Көк алақан – арқасынан қағамыз. |
Топқа бөлу | Шағын топқа бөлу.Күзгі жапырақтар арқылы 3 топқа бөлінеміз. | 3 топқа топтасады. |
Тренинг | «Бос ыдысты» толтыру тренингі.Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тас, ұсақ тастар, су, құм қоямын да, ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын. Қорытынды :Ең алдымен адам үшін қажетті құндылықтар: Тас-өміріміздің ең маңыздысы отан, отбасы, ата-ана, бала-шаға амандығы;Ұсақ тас— жеке басымызға тілейтін армандар;Құм-бізді бақытты ететін қуанышты сәттер;Су—тіршілік көзі болғандықтан, ұзақ ғұмыр. Толық ыдыс — өміріміз, мәнді де сәнді, тіпті бүгінгі коучинг сессиямыздың да сәтті өтуіне тілекші болсын. Дәл осы уақыттын өзінде де менің сіздермен бірге сұхбаттасу мен үшін улкен қуаныш, үлкен бақыт.(қол шапалақтау арқылы бағалау). |
Топ болып ақылдасып, шағын диалогқа түсіп, ой тұжырымдарын білдіреді. Топтар бір-бірін қол шапалақтау арқылы бағалайды |
1 Тапсырма Қорғауға әр топқа (2мин) | Бөлінген әр топқа тапсырмаКөбелек суретін салу. | Тақырыбын топқа талқылап, постер құрып, топ жұмысын қорғау |
Өз –өздерін бағалау | Берілген тапсырманы бағалайды. | Көбелек суретін салып, әр топтың салған суреттерін бағалайды. Бағалау критерийларын қойып үйренеді. |
Көңіл күйін қадағалау |
Сергіту сәті: |
Топтың әрбір мүшесі өз көңіл-күйін рефлексия парақшасы арқылы бейнелейді . |
Видеоролик көрсету | Мектеп оқушыларынан қазіргі бағалау жүйесі туралы алынған сұхбат | Түрткі сұрақтар бойынша талдайды. |
2 тапсырма Ақпарлама «Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі» |
Тақырыпқа байланыста слайд көрсетіледі Презентация: Бағалау.Бағалау тәсілдері,бағалау мақсаты. | Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі туралы мағлұмат береді |
3 тапсырма
Нұсқаулық бойынша тапсырма. |
«Оқыту үшін бағалаудың тиімділігі»Нұсқаулық бойынша 3 топқа тапсырма беріледі. | Тақырыбын топқа талқылап, постер құрып, топ жұмысын қорғау |
Рефлексия | Бағалау тәсілі түсінікті болды ма? Бағалаудың тағы қандай тәсілі бар? | Топтың әрбір мүшесі өз көңіл-күйін рефлексия парақшасы арқылы бейнелейді. Берілген күзгі жапырақтарға жазып «Даналық ағашына» жапсырамыз. |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.