Сабақ:Қазақ тілі |
«Болашақ» ЖОМ Мұғалімнің аты жөні: Урбаева Эльмира. |
|
Қатысқандары: Қатыспағаны:
7-бөлім: Көлік және жол белгілері.
|
Сынып: 5Күні: 06.02.18 |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы: |
|
Тақырыбы: |
Қазіргі кездегі автокөлік түрлері. |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты. |
5.О2-лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы тану.5.ӘТН3 – сын есімдердің,шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есімнің орнына қолдана білу. |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|
Лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы таниды. |
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін таниды. |
|
|
|
Кейбіроқушылар орындай алады: |
|
Сын есімді зат есімнің орнына қолдана біледі.. |
Бағалау критерийі |
Лексиканың ауызекі сөйлеу мен жазба стильін мәтін арқылы тану.Сын есімдердің шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану.Сын есімді зат есімнің орнына қолдана білу. |
Ойлау деңгейі |
Түсіну, колдану,анықтау. |
Пәнаралық байланыс |
Технология, сызу |
Құндылықтарға баулу |
Ашықтық. Оқу үдерісінің ашықтығы мен мөлдірлігі. |
Алдыңғы оқу |
Көліктің пайда болу тарихы. |
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған тапсырма түрлері. |
Ресурстар |
Сабақтың басы:
5мин
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Көліктің суретін көрсетіп,бугунгі сабағымызбен қандай қатысы бар екндігін айтып түсіндіру.Көлік түрлерімен топқа бөлу. 1ТОП 2ТОП «Сен маған мен саған»әдісі арқылы үй жқмысын сұрау.1.Өздігінен жүретін алғашқы көлікті кім шығарды?2.Жанармаймен жүретін алғашқы көлікті кім шығарған?3.Қалай ойлайсыңдар,көліктің адамзатқа зиянды жағы бар ма? |
Көліктің түрлері.
|
Сабақтың ортасы:
10 мин
7 мин
13мин
|
Оқылым барысындағы 1-тапсырма ТЖ. «Кластер»әдісі арқылы жүзеге асырылады. Мәтіннен тірек сөздерді табады,кластерге түсіреді Автомобиль сөзінің мағынасы өздігінен қозғалатын,жолаушыларды және жүкті тасымалдауғаарналған дөңгелекті көлік түрі болып табылады. Автокөлік кем дегенде төрт доңғалағы бар,өз энергия көзімен қозғалысқа елтірілетін көлік құралы. Қазіргі автомобильді жүз мыңнан астам адам ойының жемісі деуге болады. Уақыт өткен сайын әлемдегі көліктердің саны ғана емес,түрі де көбейіп келеді. Қазір үлкен көшелерде өтешағын автокөліктер де жүретін болды. Автокөліктердің сатылым бағалары да адам ойына сыймастай өзгеріп отырады. Әлемдегі ең қымбат автокөлік-Ferrari 250 GT .1963жылы шыққан бұл модельді 2010жылы ди джей Крис Аванс 12 миллион фунт стерлингке сатып алған. Аты аңызға айналған автозоводтың төл туыдысы саналатын аталмыш автокөлік талайдың көзін қызықтыруда. Дескриптор:-Мәтіннің мазмұнын түсінеді.-Тірек сөздерді кластерге түсіреді.
Жазылым барысында 2- тапсырма. Т.Ж “Жұптас,ізден,ойлан ” әдісі арқыл жүзеге асырылады. Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрып жазыңдар.Әр бөліктегі тірек сөздерді анықтаңдар. Жоспарда жазылған сөздерді құрамына қарай ажыратыңдар. Олардың қалай жасалып тұрғанына мән беріңдер.
Дескриптор: Мәтінге жоспар құрады. Жоспарда жазылған сөздерді құрамына қарай ажыратады.ҚБ. «Өзін-өзі» бағалау
Жазылым барысындағы 3-тапсырма ТЖ. Пікірлеріңді «Төрт сөйлем»тәсілін пайдаланып айтыңдар. ПІКІР. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз. ДӘЛЕЛ. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. МЫСАЛ. Пікіріңді өмірмен байланыстырып,мысал келтір. ҚОРЫТЫНДЫ. Тақырып бойынша пікіріңді жаз.Дескриптор: Мәтінді оқып өз пікірлері жазады. Өмірмен байланыстырады.
ҚБ: «Бірін-бірі» бағалау
Сұрақ- жауап арқылы сабақты пысықтау.1. Көлік адамға не үшін қажет болды?2.Көліктің қандай түрлері бар?3.Машина,трактор,ұшақ,кеме көлік. Жылқы мен түйе ше? Қайсысы мықты?
|
«Кластер» әдісі арқылы тірек сөздер табады.
Жұптық жұмыс
|
Сабақтың соңы 5минКері байланыс |
«Бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс. |
|
Үйге тапсырма: |
Көлік туралы шағын эссе жазып келу. |
|
Қосымшаақпарат |
Саралау–Cіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Барлық оқушылар:Негізгі және қосымша ақпараты түсінеді. Оқушылардың көбісі: Мәтіннен тірек сөзбен зат есімді табады.Кейбір оқушылар: Мақал мәтелдердің мағынасын түсіндіріп береді. |
Бағалау – сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Дескриптор негізінде өзін-өзі бағалау,«Бас бармақ» әдісі
|
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтарменбайланыс(тәрбиеэлементі).
Пән аралық байланыс:5сынып қазақ тілі оқулығы. жаратылыстану.
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалҚандай болды?Мен жоспарлағанСаралау шараларыТиімді болды ма?Мен берілгенУақыт ішіндеҮлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкесКелетін сұрақтарға жауап беріңіз. Оқу мақсаттары шынайықол жетіді болды. Барлық оқушылар мақсатына жетті. Мақсатына жетпеген оқушыларға тыңдалым аз болды.Сыныпта саралау дұрыс жүргізілді.Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаланылды.Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ,себебі:жоспарға сәйкес жүргізілді.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақты талдау дұрыс өтілді.2:Оқылым мен түсіндіру.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақтың мазмұнын тыңдау мен ажырату.2:Оқушылардың ұйымшылдығы. Топтық жумысты жандандыру.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім? |