Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту

0









Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту

Автор: Ашимова Эльмира Калдыбековна

Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Конспект Сыныбы: Барлық сыныптар

Жарияланған уақыты: 2019-01-29


Материал туралы қысқаша түсінік

Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту




Амалдарды орындаудың рет-тәртібі. ЖақшаларЖақшалы өрнектердің шығарылу тәртібін пысықтау, жақшалы өрнектер алдымен орындалады ережесін бекіту, топтық, жұптық және жекелеген тапсырмалар орындау;Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып, ой — өрісін кеңейту.Оқушыларға патриоттық және адамгершілік тәрбиеСабақтың түрі: қайталау сабақСабақтың типі: интеграциялық, ойын сабақПәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетануКөрнекіліктер: таратпа материалдар, Қазақстан қалаларынан көрініс (слайд), ойын тапсырмалар.Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық.Жүрек жылуын беру (жүрекке тілек айтып, сыныптағы ұнаған адамға беру)Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.(Кенет есік қағылып, біреу сыр сандық тастап кетеді)Балалар мына сыр сандық ашылмайды оны қалай ашамыз?Экранға кітап оқыған оқушының суреті шығады. Оқушылар бұл Қартқожа екенін айтады.Балалар, Қартқожа сендерге көмекке келіпті, ол сыр сандық тек жұмбақ сөзді тапсақ қана ашылатыны жайлы айтты. Балалар кілт сөзді саяхатқа шығып табамыз.(Поездің дыбысы шығады)Қартқожа бізге поезд дайындап қойыпты. Ендеше орнымызды табайық.2. Өткенді қайталауАуызша есептеу. Балалар сендердің алдыларыңда билеттер жатыр, өрнектің мәніне сәйкес вагонға отырыңдар.(Орныңды тап ойыны)21 — 2010 — 941 — 4061 — 60 10 — 84 — 242 — 4032 — 308 — 6 33 — 301+243 — 4053 — 50 14 — 1084 — 803+174 — 70(Мұғалім билеттер бойынша оқушылардың дұрыс отырғанын тексеру керек)Балалар, орнымызға жайғассақ келесі баратын қалаларымыздың қозғалыс бағытын табайық.. Қай топ қозғалыс бағытын бірінші табады екен.(Кім жылдам? ойыны)Алматы(11 — 10)4 Атырау(23 — 20)5 Түркістан(10 — 8)1 Көкшетау(10 — 6) 3 Астана(45 — 40) 2Көркем жазу жолы.Балалар Ендеше Алматы қаласына жеткенше дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, көркем жазу жолын толтырайық.Балалар сонымен Алматы қаламызға да жеттік (Экраннан Алматы қаласының әдемі ғимараттары шығады, Кенеттен «Шибұт, Қарынбас, Қылмойын» ертегісінің кейіпкерлері шығады.) Олар кілт сөздің жартысын оңайлықпен бергілері келмейді.Балалар ертегіде үшеуі не істемекші болды?(Тоқтыны ұрлап, жемекші болды)Тапсырмасы: Жайлаудағы тоқтыларды жинап беру.(Ойын «Тоқтыларды жинау»)1) 90 мен 50 — дің айырмасына 8 — ді қос.2) 80мен 30 — дың айырмасына 7 — ні қос.3) 60 пен 50 – дің айырмасына 40 — ты қос.4) 70 пен 40 — тың айырмасынан 20 — ны азайт.5) 50 — ге 90мен 80 — нің айырмасын қос6) 60 — қа 50мен 30 — дың айырмасын қос.(Оқушыларға кілт сөздің бірінші бөлігі беріледі)Енді келесі қала Түркістан қаласына назар аударайық, бұл көне қалалардың бірі.(Кенет «Ұр, торпақ» ертегісінің кейіпкерлері шыға келеді)Құс есектің тапсырмасы:«Эстафеталық жарыс» Қай топ жылдам, әрі зерек екен?Салыстыр,=2онд 5бірл * 2онд 3бірл5онд * 5бірл3онд 6 бірл * 6онд 6 бірл8бірл * 8ондҰр, торпақ оңайлықпен кілт сөзді бергісі келмейді, оның бөлек тапсырмасы бар екен.Алдымен уақыт өлшемдерін қайталап алайық:1сағ — 60мин, 1тәул — 24сағ, 1апта — 7күн, 1ай — 4апта; 30 — 31күн, 1жыл — 12ай; 365күн, 1мүшел — 12жыл, 1ғасыр — 100жылӨздік жұмысы.6 сағ + (3сағ + 1сағ) * (6сағ + 3сағ) + 1сағ(3тәул + 7 тәул) – 2тәул * 3тәул + (7тәул – 2тәул)(10мин – 6мин) +1 1мин * 10мин – (6мин + 1мин)(Ө. ж, экрандағы дұрыс жауап арқылы бағаланады)3. Сергіту сәті.Теңіз жағалауындағы толқынның дыбысы жығады.Балалар біз Атырау қаласына жеттік.(Кенет «Аңқау арыстан» ертегісіндегі арыстан шыға келеді.)Балалар арыстанның да сендерге айтар тапсырмасы: Ф. Оңғарсынованың «Білім керек бәріне» өлеңін қимылмен айтсын дейді.Балалар, қане қарайықшы, Көкшетау қандай әсем мекен. (Экраннан «Қасқыр мен түлкі» ертегісінің кейіпкерлері шыға келеді) Оқушылар ертегі неден басталып еді? (Жолбарыс сырқаттанып қалады)Түлкінің тапсырмасы: Жолбарысқа емдік шөпті жинап берейік.Қасқырдың тапсырмасы:№4 52 бет (Есепті оқушылар оқиды, шартын құрады)1 — ыдыста – 2л2 — ыдыста – 5л?Шешуі: 2+5=7(л) – шырынЖауабы: екі ыдыста 7литр шырын4. Қорытынды. Бекіту.Соңғы қала Астана қаласына жеттік.Тапсырма: Берілген ғимарат қандай фигуралардан құралған? Жануарлар қай пәтерде тұратынын тап.







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.