Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі

0
Бекітемін : Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5.1А «Натурал сандар және нөл саны» Мектеп: №94 орта мектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөн: Пірімжар А.Е. Сынып: Қатысқандар: Қатыспағаны: Сабақ тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтіндіесептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі /1 сабақ/ Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 5.5.1.1Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептер шығару5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану5.5.1.9 Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады:

  • Формулалармен және ережелерімен танысады
  • Периметр, аудан, көлем, қашықтық, заттың құнының формулаларын біледі
  • Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • формуланың көмегімен мәтінді есептер шығарады.
  • Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады
  • Оқушылардың кейбіреулері орындай алады:

  • Формулаларды қолдана отырып, күнделікті өмірмен байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара алады
  • Бағалау критерийі:
  • Ережелер арқылы формула құра алады
  • Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
  • Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі
  • Тілдік мақсат:
  • Теңдікпен берілген формулаларды оқи алады
  • Мәтінді есептерді шығаруда формуланы қолдана алады
  • Терминология
  • Формула, периметр, аудан, көлем, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, квадрат, куб, параллепипед, жылдамдық, уақыт, жол.
  • Сыныптағы диалог
  • Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
  • Тікбұрышты параллелепипедтің неше қыры, неше төбесі бар?
  • Периметр қалай есептеледі?
  • Заттың құнын қалай анықтаймыз?
  • Құндылыққа баулу: Тәуелсіздік және Астана.Қарым-қатынас жасау қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. Пәнаралық байланыс: Бейнелеу,жаратылыстану Алдыңғы білім: Натурал сандарға амалдар қолдана алады.Теңдеу шешуді біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

    Ресурстар

    Сабақтың басы:3 мин

    3 мин

    Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. Белсенді оқу әдісі: «Шаттық шеңбері»Пазлдар арқылы4 топқа бөлу:І-топ: ҮшбұрышІІ- топ: ТөртбұрышІІІ-топ: ШаршыІҮ-топ: ПараллелепипедБелсенді оқу әдісі: «Ыстық орындық»:

  • Тікбұрышты параллелепипед өлшемдерін ата, тікбұрышты параллелепипедтің неше қыры, неше төбесі бар?
  • Кубтың неше жағы бар, олар қандай фигуралар?
  • Теңдеу дегеніміз не?
  • Оқушыларға сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамын-Суреттен не байқадыңыз?-Суреттегі сандар нені білдіреді?

    Үлестірме суреттер

    Оқушылар сұрағы

    Сабақтың ортасы:

    8 мин

    3 мин

    2 мин

    7 мин

    8 мин

    Белсенді оқу әдісі: «Тыңдап отырған үштік» жаңа тақырыпты меңгеру. Топтық жұмыс. І топ:Периметрді табу бойыншаТіктөртбұрыштың периметрінің формуласы P=2()Квадраттың периметрі P=4Үшбұрыштың периметрініңформуласыІІ топ:Ауданды табу бойынша Тіктөртбұрыштың ауданы S=Квадраттың ауданы S=ІІІ топ: Көлемді табу бойынша Тікбұрышты параллепипедтің көлемі V=Кубтың көлемі V=ІҮ топ: Жолды табу бойынша Жолдың формуласы S=vtЗаттың құнының формуласы С=аnӘр топ постер қорғайды.

    Сергіту сәті «Фигура құрамыз» ойыныҮш топ оқушылары орындарында дөңгеленіп тұрады. Мұғалім қандай формула айтса, оқушылар сол фигураны құрады.Сараланған әдіс: «Баспалдақ» әдісі

    Жеке жұмыс. №124,125 есептер шығару Қ.б.«Мадақтама» әдісі

    Жұптық жұмысАстана мен Көкшетау қалаларының арасыs км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176.Қ.б.«Басбармақ» әдісі

    Ресурсты парақтар

    Сабақтың соңы:7 мин

    2 мин

    2 мин

    Қ б Ойлау дағдыларының деңгейі

  • Ережелер арқылы формула құра алады:
  • Есептерді шығарыңыз:а)Шаршының қабырғасы 5 см болса, оның ауданы мен периметрі неге тең?Дескриптор:Білімалушы

  • қысқашашартын жазады ;
  • есептің шартыбойыншаформула құрастырады;
  • көбейтуді орындайды;
  • қосуды орындайды;
  • Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады.
  • Есептерді шығарыңыз:ә)Тіктөртбұрыштыңпериметрі34см,алені7смгетең.Тіктөртбұрыштың ауданын жәнеұзындығынтабыңыз.

    Дескриптор:Білімалушы— қысқашашартын жазады;Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады; — тік төртбұрыштың ауданын анықтайды;— есептің жауабын жазады.

  • Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі.
  • Суретке қарап есеп құрастыр. Сол есепті формула арқылы шығар.Дескриптор: Білім алушы:суретке қарап есеп құрастырады;көбейтуді орындайды;бөлмедегі ауаның көлемін анықтайды;

    Белсенді оқу әдісі: «Сәйкесін тап»

    Рефлексия және кері байланыс .

    Оқушыларға келесі бағалау ағашын бояу ұсынылады:

    Бағалау ағашы салынған парақ

    Саралау–Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?Топтық жұмыста оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Белсенді оқу әдістері«Шаттық шеңбері», «Ыстық орындық», «Тыңдап отырған үштік», «Айналмалы бекет», «Сәйкесін тап»Сараланған оқу әдістеріДереккөз, диалог, қорытынды, деңгейлік тапсырма, қарқын, бағалау, жіктеу

    Бағалау–Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?Қалыптастырушы бағалау түрлері: «Бағдаршам», «Басбармақ», «Шапалақ» , «Смайликтер» әдістері.Қалыптастырушы бағалауда әр есепке дескриптор жазылады.

    ДенсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтауОқушылардың партада түзу отыруы, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау, сергіту сәті.