Бекітемін : |
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 5.1А «Натурал сандар және нөл саны» |
Мектеп: №94 орта мектеп |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөн: Пірімжар А.Е. |
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағаны: |
Сабақ тақырыбы: |
Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтіндіесептерді шығару. Натурал сандардан тұратын сандар тізбегі /1 сабақ/ |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): |
5.5.1.1Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептер шығару5.5.1.8 әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану5.5.1.9 Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдану; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады:
Формулалармен және ережелерімен танысады
Периметр, аудан, көлем, қашықтық, заттың құнының формулаларын біледі
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
формуланың көмегімен мәтінді есептер шығарады.
Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады
Оқушылардың кейбіреулері орындай алады:
Формулаларды қолдана отырып, күнделікті өмірмен байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара алады
|
Бағалау критерийі: |
Ережелер арқылы формула құра алады
Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады
Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі
|
Тілдік мақсат: |
Теңдікпен берілген формулаларды оқи алады
Мәтінді есептерді шығаруда формуланы қолдана алады
|
Терминология |
Формула, периметр, аудан, көлем, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, квадрат, куб, параллепипед, жылдамдық, уақыт, жол.
|
Сыныптағы диалог |
Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
Тікбұрышты параллелепипедтің неше қыры, неше төбесі бар?
Периметр қалай есептеледі?
Заттың құнын қалай анықтаймыз?
|
Құндылыққа баулу: |
Тәуелсіздік және Астана.Қарым-қатынас жасау қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. |
Пәнаралық байланыс: |
Бейнелеу,жаратылыстану |
Алдыңғы білім: |
Натурал сандарға амалдар қолдана алады.Теңдеу шешуді біледі. |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы:3 мин
3 мин
|
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. Белсенді оқу әдісі: «Шаттық шеңбері»Пазлдар арқылы4 топқа бөлу:І-топ: ҮшбұрышІІ- топ: ТөртбұрышІІІ-топ: ШаршыІҮ-топ: ПараллелепипедБелсенді оқу әдісі: «Ыстық орындық»:
Тікбұрышты параллелепипед өлшемдерін ата, тікбұрышты параллелепипедтің неше қыры, неше төбесі бар?
Кубтың неше жағы бар, олар қандай фигуралар?
Теңдеу дегеніміз не?
Оқушыларға сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамын-Суреттен не байқадыңыз?-Суреттегі сандар нені білдіреді? |
Үлестірме суреттер
Оқушылар сұрағы
|
Сабақтың ортасы:
8 мин
3 мин
2 мин
7 мин
8 мин
|
Белсенді оқу әдісі: «Тыңдап отырған үштік» жаңа тақырыпты меңгеру. Топтық жұмыс. І топ:Периметрді табу бойыншаТіктөртбұрыштың периметрінің формуласы P=2()Квадраттың периметрі P=4Үшбұрыштың периметрініңформуласыІІ топ:Ауданды табу бойынша Тіктөртбұрыштың ауданы S=Квадраттың ауданы S=ІІІ топ: Көлемді табу бойынша Тікбұрышты параллепипедтің көлемі V=Кубтың көлемі V=ІҮ топ: Жолды табу бойынша Жолдың формуласы S=vtЗаттың құнының формуласы С=аnӘр топ постер қорғайды.
Сергіту сәті «Фигура құрамыз» ойыныҮш топ оқушылары орындарында дөңгеленіп тұрады. Мұғалім қандай формула айтса, оқушылар сол фигураны құрады.Сараланған әдіс: «Баспалдақ» әдісі
Жеке жұмыс. №124,125 есептер шығару Қ.б.«Мадақтама» әдісі
Жұптық жұмысАстана мен Көкшетау қалаларының арасыs км. Астана қаласынан Көкшетауға қарай 48 км/сағ жылдамдықпен бірінші көлік шықты, онымен бір уақытта Көкшетаудан Астанаға қарай 40 км/сағ жылдамдықпен сондай екінші көлік шықты. Олар неше сағаттан соң бір-бірімен кездеседі? Мұндағы s=176.Қ.б.«Басбармақ» әдісі
|
Ресурсты парақтар
|
Сабақтың соңы:7 мин
2 мин
2 мин
|
Қ б Ойлау дағдыларының деңгейі
Ережелер арқылы формула құра алады:
Есептерді шығарыңыз:а)Шаршының қабырғасы 5 см болса, оның ауданы мен периметрі неге тең?Дескриптор:Білімалушы
қысқашашартын жазады ;
есептің шартыбойыншаформула құрастырады;
көбейтуді орындайды;
қосуды орындайды;
Формуладан бір шаманы екіншісі арқылы өрнектеу арқылы мәтінді есептерді шығара алады.
Есептерді шығарыңыз:ә)Тіктөртбұрыштыңпериметрі34см,алені7см—гетең.Тіктөртбұрыштың ауданын жәнеұзындығынтабыңыз.
Дескриптор:Білімалушы— қысқашашартын жазады;— Бір шаманы екінші шама арқылы өрнектей алады; — тік төртбұрыштың ауданын анықтайды;— есептің жауабын жазады.
Функцияналдық сауаттылыққа байланысты күрделілігі жоғары есептерді шығара біледі.
Суретке қарап есеп құрастыр. Сол есепті формула арқылы шығар.Дескриптор: Білім алушы: —суретке қарап есеп құрастырады; —көбейтуді орындайды; —бөлмедегі ауаның көлемін анықтайды;
Белсенді оқу әдісі: «Сәйкесін тап»
Рефлексия және кері байланыс .
Оқушыларға келесі бағалау ағашын бояу ұсынылады:
|
Бағалау ағашы салынған парақ
|
Саралау–Сізқандайтəсілменкөбірекқолдаукөрсетпексіз?Сізбасқаларғақарағандақабілеттіоқушыларғақандайтапсырмаларбересіз?Топтық жұмыста оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Белсенді оқу әдістері«Шаттық шеңбері», «Ыстық орындық», «Тыңдап отырған үштік», «Айналмалы бекет», «Сәйкесін тап»Сараланған оқу әдістеріДереккөз, диалог, қорытынды, деңгейлік тапсырма, қарқын, бағалау, жіктеу
|
Бағалау–Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?Қалыптастырушы бағалау түрлері: «Бағдаршам», «Басбармақ», «Шапалақ» , «Смайликтер» әдістері.Қалыптастырушы бағалауда әр есепке дескриптор жазылады.
|
ДенсаулықжəнеқауіпсіздіктехникасынсақтауОқушылардың партада түзу отыруы, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау, сергіту сәті.
|