Тақырыбы: Көмектес септік 4-сынып
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Тақырыбы: Көмектес септік 4-сынып
Автор: Оспанбаева Баян Омиргалиевна
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 4 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-21
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарда сабақ беретін әріптестерге көмек ретінде ұсынамын. 4-сынып ескі бағдарламамен оқысақ та сабақ жоспары жаңа форматта жазылған. Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері, оқу үшін бағалаудың түрлері, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыс түрлері ұйымдастырылады. Көрнекілігі де ұсынылып отыр.
Күні: 22.01.2019Сынып: 4 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Көмектес септік | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 1. Өтілген септік жалғауларын, сұрақтарын пысықтау. Көмектес септігінің сұрақтарымен, жалғауларымен таныстыру. | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Берілген сөздерді септей алады.Көбі: Сөйлемнен септік жалғауларын таба алады.Кейбірі: Берілген сөздерді сөз құрамына талдай алады. | |
Жетістік критерийлері | Сөйлем ішінен көп мағыналы сөздерді анықтап, мағынасына қарай қолдана алады. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды ынтымақшылдыққа, ауызбірлікке, тыйым сөздердің мәнін түсінуге баулу. | |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану, әдебиеттік оқу, бейнелеу | |
АКТ қолдану дағдылары | — | |
Тілдік құзыреттілік | Септік сұрақтары, жалғаулары | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Бір, екі, үшСынып іші тып-тыныш.Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз. | |
Сабақтың ортасы | Қызығушылықты оятуОйын «Хатшы»Берілген сөздерге қай септік жалғауы жалғанған, сол үйге орналастыру. Ілік Табыс Шығыс
АтауБарысЖатысХатта жазылған сөздер: Мағынаны тануҮйлерге таратылмай қалған сөздерді оқып шығып, сұрақ қою. — Қай септіктің жалғауы? «ОЙ ТҮЙІН» көмектес септігінде тұрған сөздерге кіммен? немен? кімдермен? нелермен? Сұрақтары қойылады. Көмектес септіктің жалғаулары: -мен, -бен, -пен. Жаңа сабақ1-жаттығу. Дәптерге орындалады. Сөйлемдерді көшіріп жазып, қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырату. Бағалау: «Жұлдыз беру» әдісі2-жаттығу. Танымдық тапсырма: Ауызша талданады. Жұмбақты оқып, шешуін табу. Көмектес септіктегі сөздерге сұрақ қою. Бағалау: «От шашу»Сергіту сәті 4-жаттығу. Жұптық жұмыс. Жазбаша орындалады. Тиісті қосымшаларды жалғап, сөйлемдерді оқу. Бағалау: «Бас бармақ» 5-жаттығу. Топтық жұмыс. Суретте бейнеленген зат атауларына жалғау жалғап, әр сөзбен байланыстырып жазу. Қай септік жалғауы жалғанып тұрғандығын анықтау. Бағалау: «Түстер арқылы» 6-жаттығу. Өзіндік жұмыс. Жазбаша орындалады. Тиісті қосымшаларды қойып, сөйлемдерді көшіріп жазу. Тыйым сөздерді есте сақтау. Сабақты қорыту. «Көңілді қалпақ» ойыны— Неше септік бар?— Қай септік қосымшасыз жазылады?— -ның, -нің, -дың, -дің, -тың, -тің қосымшалары қай септіктің жалғауы?— кімді? нені? сұрақтары қай септіктің жалғауы?— тауға, қоғамға, мектепке сөздеріне қай септік жалғауы жалғанып тұр?— Жатыс септігінің сұрақтары?— Шығыс септікте тұрған сөздерге мысалдар келтір. |
Үлестірме қағаз Көмектес Ереже дәптер Жұмыс дәптері Суреттер Қалпақ |
Сабақтың соңы | Үйге тапсырма16-бет 3-жаттығу.Кері байланыс: — Не білдім?— Не қиын болды?— Мен үшін қызық тапсырма …Бағалау: «Көршінің бағасы» стратегиясы /кері байланыс бере отырып, сабақтағы белсенділіктерін, білімдерін бағалау/ | Күнделік |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады |
Пәнаралық байланыс |
Рефлексия |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.