Математика |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану |
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,оқулық |
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі |
Міндеттері: 1.Оқушылардың қосу мен көбейту кестелерін қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру.2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.Оқытуда қолданылған әдіс-тәсілдер |
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
Жаңа сабақ |
Оқулықта берілген тапсырмаларды топқа бөліп орындауШығармашылық тапсырма№1 карточка(40,50,60,70,80,90 сандары 3-ке,4-ке,5-ке,6-ға көбейтілген)№2 карточка240+(118-80)*3 650-420:(30*2)1000-147*2+365 598-(600-89-123) 659-429:3+358 665+225:5-24*4906:3+235 256*4-236 |
Сергіту сәті |
Сергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыныБасына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады. |
Бірінші байлық — денсаулық.Екінші байлық — еркіндікҮшінші байлық — тіл байлықТөртінші байлық — қайрат-күшБесінші байлық — ақ жаулықАлтыншы байлық — балаңызЖетінші байлық — жүз саулық |
Ой толғаныс |
Деңгейлік тапсырмалар:( 1-топ)Дарынды оқушыларға карточкалар беріледі.Есепті шығар.а)Автопаркте 8 үлкен автобус,ал одан 10 есе артық шағын автобус бар.Автопарктегі шағын автобустардың үлкен автобустардан қаншасы артық?ә) Есептің шартына басқа сұрақ қой және есепті шығар.(2-топ.жақсы оқитын оқушылар)б) үш жәшікте 300 алма бар.Осындай 5 жәшікте неше алма бар. |
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
Үй тапсырмасы |
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Бағалау парақшасын толтырады |
Кері байланыс |
|
|