Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері. Ашық сабақ қазақ тілі пәні 4 сынып

0
Сабақ: Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері. Күні: 14.11.18 ж Сабақ негізделген оқумақсаттары Оқушылар жай сөйлемнен құрмалас сөйлемнің айырмашылығын біледі, жай сөйлемдерден құрмалас сөйлемдер жасауға және құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыруға үйренеді. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: көшіріп жазады, оқиды, сұрақтар қояды. Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: тапсырмаларды талдайды, сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар орындай алады: сурет бойынша әңгіме құрастырады Күтілетін нәтижелер:
  • Сөйлемдер түрлеріне сипаттама береді.
  • Жаттығулар бойынша түсінгенін айтады.
  • Талдау жасайды.
  • Пайымдау мәтінін құрастырады
  • Тілдік мақсат
  • Оқушылар …. орындай алады: мәтінді түсініп оқиды.
  • Пәнге негізгі сөздер мен тіркестер: Сыныптағы диалог құруға жазылымға арналған пайдалы тілдік бірліктер: оқыту барысында диологты атқару арқылы сөйлеу мәнерін жетілдіреді. Бір-бірін тыңдап, ой бөлісе алады Талқылауға арналған тармақтар: 40- жаттығу. Мәтіндегі сөйлемдердің тыныс белгісінің қойылу себебін айтады. Сіз … неліктен екенін айта аласыз ба? Жазылым бойынша ұсыныстар: Мәтін құрастырады Алдыңғы оқу (Бірнеше сөйлем мен: оқушылар- дың осы тақырып туралы білгенде- рін еске түсіріпжинақтау) 1.Сөйлем түрлері туралы не білесіздер?Мысалдар келтірейік Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Басы /білу,/ «Фигуралар арқылы топқа бөлу» арқылы 3 топқа бөлу.Алтын ережені еске түсіру. Өтілген такқырып бойынша сұрақтар Фигуралар ақылы топқа бөлу

    Өткенді қайталау.Үй тапсырмасын тексеру. Айжан кітапты көп оқиды. Бір топ бала іске жұмыла кірісіп,коньки тебетін мұз айдынын жасап жатты.Дәу қара құс көрінді. Лезде аспанды бұлт торлап, жаңбыр құйып кетті. Бұлбұл сайрады. Қанат шахтада жұмыс істейді,оны жұрт құрметтейді.

    Оқушылар үш топқа бөлінедіОқушылар топқа бөлініп, өз топбас -шыларын сайлайды. Сөйлемдер беріледі. Сол сөйлемді ажыратып, топтастырады Ортасы /түсіну

    қолдану

    талдау

    жинақтау

    «Миға шабуыл»

    Жеке жұмыс

    Топтық жұмыс

    Жұптық жұмыс

    Қанат шахтада жұмыс істейді оны жұрт құрметтейді. Жаңа сабақ37- жаттығу. Сөйлемдерді тиісті тыныс белгісін қойып, көшіріп жаз. Біздің сынып шәкірттері тәртіпті, білімді бол- са ұстаз қуанады. Туған жерге туың тік. Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас. Мен өз елімді сүйемін. Бірлік болмай , тірлік болмас. • Сөйлемдердің қайсысы жай сөйлем, қайсысы құрмалас сөйлем екенің айт. • Жазған кезде құрмалас сөйлемнің құрамын- дағы жай сөйлемдердің арасына қандай тыныс белгісін қойдың?І-топ38-жаттығу. Жай сөйлемдерді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз. 1.Қыс түсіп, өзен суы қатты. 2.Қарлыға аялдамаға келсе, Меруерт күтіп тұр екен. 3. Күн батып, аспанға жұлдыздар шықты. ІІ- топ 39- жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жаз. 1.Орманды үскірік жел кезді, бұталар судыр қақты. 2. Құс қанатымен ұшып, құйрығымен қонады. 3. Қарлығаш төмен ұшса, күн жауады.•Кестені пайдаланып, ойыңды дәлелдей білуге үйрен.ІІІ- топ41- жаттығуСөйлемдерді көшіріп жаз. Құрмалас сөйлем екенін дәлелде.1.Аспанды бұлт қаптады да, кеш ерте түсті.2. Бекен жалт қараса, келіп тұрған кемел екен. 3. Шолпан орысша сұрап еді, Таня қазақша жауап берді. 4. Көп сөз-көмір де, аз сөз- алтын де. «АДАСҚАН ТЫНЫС БЕЛГІЛЕР» ОЙЫНЫМұз айдыны дайын болғаннан кейін балалар конькилерін аяқтарына байлап сырғанақ тебуге кірісті одан кейін екі топ құрып хоккей ойнамақшы болды., . Сөйлемді оқып, тыныс белгісін қойып, қандай сөйлем екенін айту.

    Жеке оқиды, жұппен талқылайды, топпен талдайды.

    Жеке орындап талдайды

    Жұппен орындайды

    Бұл жаттығуда оқушылар тиісті тыныс белгілерін қойып жазады

    Аяқталуы /Бағалау/ Кері байланыс «Бағдаршам арқылы» бағалау

    Үйге тапсырмасыКері байланыс«Білім вагоны»

    Бүгінгі сабаққа баға беріңдерНе ұнады? Несімен ұнады?«Бағдаршам арқылы» бағалауды түсіндіреді.

    42-43 жаттығу 71- бет

    Кері байланыс алу«Білім вагоны»

    Түстер арқылы көрсетеді, пікірін ауызша жеткізеді

    Күнделіктеріне жазып алады.Таратылғын қима қағаздарға кері байланыс жазадыЕкі ұнаған әдісін, бір тілек жазады