1 бет
Сабақтың тақырыбы: Механикалық қозғалыс және оның сипаттамасы. Санақ жүйесі.
Оқу мақсаты:7.2.1.1. санақ жүйесі, механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория, жол, орын ауыстыру терминдерінің физикалық мағынасын түсіндіру.
2 бет
Бағалау критерийлері:
механикалық қозғалыстың салыстырмалылығын түсінеді;траектория ұғымын түсінеді; жол және орын ауыстыру ұғымдарын түсінеді және ажырата алады;
3 бет
Тілдік құзіреттілік
4 бет
Мен керемет оқушымын, себебі …………………………………
6 бет
Лабиринт әдісі
10 мкс_________с1см___________м5 мг___________кг3 дм___________м100 кг_________г1 нс___________с
8 бет
Механикалық қозғалыс дегеніміз дененің уақыт өтуіне қарай басқа денелермен салыстырғанда бастапқы орнының өзгеруі.
9 бет
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
10 бет
11 бет
12 бет
13 бет
14 бет
Дененің қозғалыста немесе тыныш тұрғанын анықтау үшін, :
қарастырылатын дененің санақ денесіне қатысты орны өзгерді ме, соны анықтап алу қажет.
15 бет
Теңіз бетіндегі су толқиды, ағаштар тербеледі, бұлттар көшеді, планеталар Күнді айнала қозғалады, Жер өз осінен айналады, машина жүреді ….
Кейбір жағдайларда дененің бөліктері ғана қозғалады мысалы :жаттығу жасаған спортшы
Денелер уақыт өтуіне қарай бір-біріне қатысты орнын өзгертеді
Абсолт тыныштықта тұратын денелер болмайды
Барлық денелер Жерге қатысты қозғалыста болады
Механикалық қозғалыс
16 бет
Т р а е к т о р и я —
Ойша алынған немесе көрінетін сызық, өзінің қозғалыс процесі кезінде дене әрбір нүктесінде болып шықты
17 бет
Траектория (сызық) :
көрінетін (із), ойша;
түзусызықты, қисықсызықты
18 бет
Жүрілген жол s —
Траекторияның ұзындығы (физикалық шама) ХБЖ -де: 1 м — негізгі бірлік! 1 км = 1000 м 1 дм = 0,1 м 1 см = 0,01 м 1 мм = 0,001 м
19 бет
“Таза тақта” әдісі
20 бет
Тапсырма 1
Төмендегі суретте кейбір денелердің қозғалыс траекториясы көрсетілген. Қай траектория: Айдың Жермен салыстырғандағы қозғалыс траекториясына, лифттің қозғалысына, араның ұшуына және газ бөлшектерінің қозғалысына сәйкес келеді?
21 бет
Үйге тапсырма:
§7 оқу. Үйде орындалатын практикалық жұмыс Өз уақытарыңызды өлшеңдер. Ол үшін бір қадамдарыңның ұзындығын өлшеңдер, аулада немесе мектепте, мысалы, 50 қадамға тең ара қашықтықты өлшеңдер. Осы қашықтықты жүруге кеткен уақытты секундомердің көмегімен өлшеп алыңдар. Дәл осы жолды жүгіріп өткен кездегі уақыттарыңды секундомер арқылы өлшеп алыңыздар. Жүгіру кезінде кеткен уақыт жай жүріп өткен кездегі уақыттан қанша есе аз?
22 бет
Кері байланыс
«Ашық микрафон»
Сабақ барысында көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаналық болды?Сабақта қандай қиындықтар туындады?Сабақ аяқталғанда көңіл күйіңіз қандай?
23 бет
РефлексияҚандай екі нəрсе табысты болды?1:2:Қандай екі нəрсеге қол жеткізе алмадық?1:2: