Ашық сабақ «Ұлттық мұражайға келіңіз»

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Ашық сабақ «Ұлттық мұражайға келіңіз»

Автор: Муканова Мирамгуль Айгалиевна

Бағыты: Жаңартылған бағдарлама Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 5 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-14


Материал туралы қысқаша түсінік

қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ежелгі көшпелілер мәдениеті Мектеп: Пугачев МБК
Күні: 08.11. 2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Муканова М.А. .
Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Ұлттық мұражайға келіңіз
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары 5Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.
Сабақтың мақсаттары Мәтін мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап бере алады.
Сөйлем құрай алады, сөздің мағынасын түсінеді.
Мәтіннің мағынасын аша алады, сөз тіркестерін құрастыра алады.
Бағалау критерийлері Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады.Тірек сөздер арқылы өз ойларын дәлелдейді, түйінді ой айта алады.
Тілдік мақсат Есімдік. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктері
Сабақта қолданылатын жаңа сөздер: данышпан, аттылы, садақ, атқыштар, баспана, билігін берген
Талқылауға арналған сұрақтар:
Құндылықтарға баулу Рухани қазына – ел байлығы
Пəнаралық байланыс Өзін-өзі тану,орыс тілі
Тақырып бойынша алдыңғы білім Көшпелілер –жауынгер халық

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. Ресурстар
Сабақтың басы 5мин Ширату: «Сөз атасы –сәлем» әдепті елдің баласы алдымен амандасып алайық. -Сәлематсыздар ма, бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Біз үлгілі баламыз Күнде бестік аламыз.Ұстаздарды қуантып, Ата-ананы қуантып, Жамандыққа бет бұрмай, Жақсылықты қолдаймыз. Есейгесің біз ертең,Білімді адам боламыз. Одан асқан бар ма ұран? 1 минСабақ мақсатын таныстыру. Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады..Болжау стратегиясы. (Балалар, қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?) (слайд көрсету)

  • Суреттерге назар аударыңыз.
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ
  • Видео көру.
  • Оқушыларға алдын ала парақша таратылады.
  • 1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан? ————————————————————————————————————2.Музей нешінші жылы ашылды? ————————————————————————————————————3. Музейде неше зал бар? ————————————————————————————————————4. Олар қалай аталады? ————————————————————————————————————5.Археология залда не көрсетіледі? ————————————————————————————————————6.Тарих залы нені сипаттайды? ———————————————————————————————————7.Алтын залында қандай жәдігерлер көрсетілген? ——————————————————————————————————-8. Этнография залында не көрсетіледі? ———————————————————————————————————

    Оқулық Интернет материалдары

    Сабақтың ортасы 35. мин -Видеоны қарап отырып, мына сұрақтарға жауап іздейді. -Видеоны көріп болған соң, жауаптарды оқиды.Дескриптор: Видео бойынша сұраққа жауап береді.

    Өз жұмыстарын бағалайды. Мәтінмен танысу. -Мәтінді бір оқушы оқып шығады. Қазақстан Республикасы Ұлттық мұражайы Қазақстан Республикасы Ұлттық музейінің ресми ашылуы еліміздің мәдени өміріндегі айтулы оқиға. Ғимарат 74 мың шаршы метрден астам жерде орналасқан және Орталық Азияда баламасы жоқ бірегей жоба.Музейдің шағын мәжіліс, үлкен мәжіліс залында көрмелер,халықаралық ғылыми симпозиум өз жұмыстарын істей алады.. Кеш «Ұлы Жібек жолымен саяхат» бағдарламасымен есте қалмақ. Осы мақсатта музей аумағы Жібек жолында жатқан ортағасырлық қалаларға бөлінеді. Бұдан басқа, суретшілер мен қолөнершілер шеберлік сыныптарын өткізеді, ал қонақтар ұлттық киімдерде суретке түсе алады, ұлттық ойындарға қатысады, қазақ ұлттық тағамдарынан дәм татады. Ұлттық музейдің құрамында Астана, Тәуелсіз Қазақстан, Алтын, Ежелгі және ортағасыр тарихы, Этнография, Тарих, Заманауи өнер залдары бар. Сондай-ақ, Қазақстанның ерте ғасырдан бүгінгі күнге дейінгі археологиялық, этнографикалық жәдігерлері мен мәдени ескерткіштері жинақталған. Музей халықаралық стандарттарға сай жабдықтармен жарақтандырылған. Экспозициялар үшін заманауи көрме технологиялары: бірегей иілгіш экран, медиа-еден, қазіргі Астананың орталық бөлігінің серпінді макеті, көптеген медиаэкрандар, голограммалар, диодты жарығы бар LED-техника, сенсорлы дүңгіршектер, мультимедиялық жолсерік қолданылады.-Мәтіннен кейінгі жұмыс. Слайдта көрсетілген «Дұрыс, бұрыс» кестесін толтыру. Дескриптор: Оқушылар ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын айтады.

    Қосымша тапсырма. Дескриптор: Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аударып, қатесіз жазып шығу.

    Сабақтың соңы5. мин Қорытынды.Жұптық жұмыс. Берілген ұяшықтарды толтыру. Дескриптор:Көрсетілген видео мен мәтіндегі негізгі ақпаратттарды ұяшықтарға енгізеді.
    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ежелгі көшпелілер мәдениеті Мектеп: Пугачев МБК
    Күні: 13.11. 2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Муканова М.А. .
    Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбы Жау жүрек халық
    Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары 5Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.
    Сабақтың мақсаттары Мәтін мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап бере алады.
    Сөйлем құрай алады, сөздің мағынасын түсінеді.
    Мәтіннің мағынасын аша алады, сөз тіркестерін құрастыра алады.
    Бағалау критерийлері Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады.Тірек сөздер арқылы өз ойларын дәлелдейді, түйінді ой айта алады.
    Тілдік мақсат Есімдік. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктері
    Сабақта қолданылатын жаңа сөздер: данышпан, аттылы, садақ, атқыштар, баспана, билігін берген
    Талқылауға арналған сұрақтар:
    Құндылықтарға баулу Рухани қазына – ел байлығы
    Пəнаралық байланыс Өзін-өзі тану,орыс тілі
    Тақырып бойынша алдыңғы білім Тұмар патша

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. Ресурстар
    Сабақтың басы 5мин Ширату: «Сөз атасы –сәлем» әдепті елдің баласы алдымен амандасып алайық. -Сәлематсыздар ма, бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Біз үлгілі баламыз Күнде бестік аламыз.Ұстаздарды қуантып, Ата-ананы қуантып, Жамандыққа бет бұрмай, Жақсылықты қолдаймыз. Есейгесің біз ертең,Білімді адам боламыз. Одан асқан бар ма ұран? 1 минСабақ мақсатын таныстыру. Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады..Болжау стратегиясы. (Балалар, қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?) (слайд көрсету)

  • Суреттерге назар аударыңыз.
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?
  • Оқулық Интернет материалдары

    Сабақтың ортасы 35. мин 1. Мәтінмен жұмыс. -Мәтінді оқу. Қазақ елі өте жау жүрек халық. Біздің ата-бабамыз ерте кезде өте көп жауға қарсы шапқан. Өз елімізді, жерімізді қорғап берген ата-бабамызға мың алғыс. Бабамның қанымен сақтап қалған бостандықты біз, болашақ жастар, сақтауымыз керек.

    2. Берілген сөйлемдерді аяқта.

  • Қазақ халқы …. .
  • Біздің ата-бабамыз ерте кезде…. .
  • Өз елімізді, жерімізді қорғап берген…. .
  • Бабамның қанымен сақтап қалған бостандықты …. .
  • “Бағдаршам” әдісі арқылы бағалауЖасыл –барлығы дұрысСары- 1-2 қате бар Қызыл – 3 қатеден көп

    -Мәтіннен кейінгі жұмыс. Слайдта көрсетілген «Дұрыс, бұрыс» кестесін толтыру. Дескриптор: Оқушылар ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын айтады.

    Қосымша тапсырма. Дескриптор: Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аударып, қатесіз жазып шығу.

    Сабақтың соңы5. мин Қорытынды.
    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ежелгі көшпелілер мәдениеті Мектеп: Пугачев МБК
    Күні: 08.11. 2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Муканова М.А. .
    Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбы Ұлттық мұражайға келіңіз
    Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары 5Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.
    Сабақтың мақсаттары Мәтін мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап бере алады.
    Сөйлем құрай алады, сөздің мағынасын түсінеді.
    Мәтіннің мағынасын аша алады, сөз тіркестерін құрастыра алады.
    Бағалау критерийлері Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады.Тірек сөздер арқылы өз ойларын дәлелдейді, түйінді ой айта алады.
    Тілдік мақсат Есімдік. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктері
    Сабақта қолданылатын жаңа сөздер: данышпан, аттылы, садақ, атқыштар, баспана, билігін берген
    Талқылауға арналған сұрақтар:
    Құндылықтарға баулу Рухани қазына – ел байлығы
    Пəнаралық байланыс Өзін-өзі тану,орыс тілі
    Тақырып бойынша алдыңғы білім Көшпелілер –жауынгер халық

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. Ресурстар
    Сабақтың басы 5мин Ширату: «Сөз атасы –сәлем» әдепті елдің баласы алдымен амандасып алайық. -Сәлематсыздар ма, бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Біз үлгілі баламыз Күнде бестік аламыз.Ұстаздарды қуантып, Ата-ананы қуантып, Жамандыққа бет бұрмай, Жақсылықты қолдаймыз. Есейгесің біз ертең,Білімді адам боламыз. Одан асқан бар ма ұран? 1 минСабақ мақсатын таныстыру. Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады..Болжау стратегиясы. (Балалар, қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?) (слайд көрсету)

  • Суреттерге назар аударыңыз.
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ
  • Видео көру.
  • Оқушыларға алдын ала парақша таратылады.
  • 1.Ұлттық музей қай қалада орналасқан? ————————————————————————————————————2.Музей нешінші жылы ашылды? ————————————————————————————————————3. Музейде неше зал бар? ————————————————————————————————————4. Олар қалай аталады? ————————————————————————————————————5.Археология залда не көрсетіледі? ————————————————————————————————————6.Тарих залы нені сипаттайды? ———————————————————————————————————7.Алтын залында қандай жәдігерлер көрсетілген? ——————————————————————————————————-8. Этнография залында не көрсетіледі? ———————————————————————————————————

    Оқулық Интернет материалдары

    Сабақтың ортасы 35. мин -Видеоны қарап отырып, мына сұрақтарға жауап іздейді. -Видеоны көріп болған соң, жауаптарды оқиды.Дескриптор: Видео бойынша сұраққа жауап береді.

    Өз жұмыстарын бағалайды. Мәтінмен танысу. -Мәтінді бір оқушы оқып шығады. Қазақстан Республикасы Ұлттық мұражайы Қазақстан Республикасы Ұлттық музейінің ресми ашылуы еліміздің мәдени өміріндегі айтулы оқиға. Ғимарат 74 мың шаршы метрден астам жерде орналасқан және Орталық Азияда баламасы жоқ бірегей жоба.Музейдің шағын мәжіліс, үлкен мәжіліс залында көрмелер,халықаралық ғылыми симпозиум өз жұмыстарын істей алады.. Кеш «Ұлы Жібек жолымен саяхат» бағдарламасымен есте қалмақ. Осы мақсатта музей аумағы Жібек жолында жатқан ортағасырлық қалаларға бөлінеді. Бұдан басқа, суретшілер мен қолөнершілер шеберлік сыныптарын өткізеді, ал қонақтар ұлттық киімдерде суретке түсе алады, ұлттық ойындарға қатысады, қазақ ұлттық тағамдарынан дәм татады. Ұлттық музейдің құрамында Астана, Тәуелсіз Қазақстан, Алтын, Ежелгі және ортағасыр тарихы, Этнография, Тарих, Заманауи өнер залдары бар. Сондай-ақ, Қазақстанның ерте ғасырдан бүгінгі күнге дейінгі археологиялық, этнографикалық жәдігерлері мен мәдени ескерткіштері жинақталған. Музей халықаралық стандарттарға сай жабдықтармен жарақтандырылған. Экспозициялар үшін заманауи көрме технологиялары: бірегей иілгіш экран, медиа-еден, қазіргі Астананың орталық бөлігінің серпінді макеті, көптеген медиаэкрандар, голограммалар, диодты жарығы бар LED-техника, сенсорлы дүңгіршектер, мультимедиялық жолсерік қолданылады.-Мәтіннен кейінгі жұмыс. Слайдта көрсетілген «Дұрыс, бұрыс» кестесін толтыру. Дескриптор: Оқушылар ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын айтады.

    Қосымша тапсырма. Дескриптор: Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аударып, қатесіз жазып шығу.

    Сабақтың соңы5. мин Қорытынды.Жұптық жұмыс. Берілген ұяшықтарды толтыру. Дескриптор:Көрсетілген видео мен мәтіндегі негізгі ақпаратттарды ұяшықтарға енгізеді.
    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мамандықтар Мектеп: Пугачев МБК
    Күні: 15.11. 2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Муканова М.А. .
    Сынып: 4 Қатысқандар: Қатыспағандар:
    Сабақтың тақырыбы Дүкенші
    Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары Дүкенші тақырыбында сөздерді оқу, есте сақтау. Мәтінді оқу арқылы тапсырмаларды орындау.
    Сабақтың мақсаттары Мәтін мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап бере алады.
    Сөйлем құрай алады, сөздің мағынасын түсінеді.
    Мәтіннің мағынасын аша алады, сөз тіркестерін құрастыра алады.
    Бағалау критерийлері Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады.Тірек сөздер арқылы өз ойларын дәлелдейді, түйінді ой айта алады.
    Құндылықтарға баулу Мамандықтың бәрі жақсы
    Пəнаралық байланыс Өзін-өзі тану,орыс тілі
    Тақырып бойынша алдыңғы білім Суретші

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. Ресурстар
    Сабақтың басы 5мин Ширату: «Сөз атасы –сәлем» әдепті елдің баласы алдымен амандасып алайық. -Сәлематсыздар ма, бүгінгі сабағымызға қош келдіңіздер! Біз үлгілі баламыз Күнде бестік аламыз.Ұстаздарды қуантып, Ата-ананы қуантып, Жамандыққа бет бұрмай, Жақсылықты қолдаймыз. Есейгесің біз ертең,Білімді адам боламыз. Одан асқан бар ма ұран? 1 минОқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады..Болжау стратегиясы. (Балалар, қалай ойлайсыздар бүгінгі тақырыбымыз қандай болмақ?) (слайд көрсету)

  • Суреттерге назар аударыңыз.
  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?
  • Сабақ мақсатын сұрау. (Аделина)

    Оқулық Интернет материалдары

    Сабақтың ортасы 35. мин Сөздікпен жұмыс. «Сөздер сөйлейді» Дүкенші -продавец Тұрмыстық заттар — хоАзық-түлік-Ойыншықтар

    Мәтінмен жұмыс.

    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.Жұптық жұмыс Берілген сөйлемді аяқта.І топ 1. Дүкенші мамандығы …. . 2. Дүкенде …. . ІІ топ 1. Дүкенші адамдарға …. . 2. Маған дүкенші мамандығы …. . Тексеріп шығайық! І топ 1. Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі.2. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады.ІІ топ 1. Дүкенші адамдарға көмектеседі. 2. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.

    “Бағдаршам” әдісі арқылы бағалауЖасыл –барлығы дұрысСары- 1 қате бар Қызыл – 2 қате«Дүкенде» рөлдік ойын Слайдта көрсетілген «Дұрыс, бұрыс» кестесін толтыру. Дескриптор: Оқушылар ақпараттың дұрыс немесе бұрыстығын айтады.

    Сабақтың соңы5. мин Қорытынды.

    Кестені толтырыңыз.

    «Білім қоржыны» әдісіОқушылар стикерлерді әкеліп, қажетті қоржынға жабыстырады.

    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.

    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.

    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.

    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.

    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.

    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.

    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандықтың бірі. Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады. Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды. Дүкенші адамдарға көмектеседі. Маған дүкенші мамандығы ұнайды.

    Ақпарат Дұрыс Бұрыс
    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандық
    Дүкенші адамдарды оқытады
    Дүкенші адамдарға көмектеседі
    Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады
    Дүкенші құрылыс жұмыстарымен айналысады
    Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды
    Дүкенші балаларды ойнатады
    Ақпарат Дұрыс Бұрыс
    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандық
    Дүкенші адамдарды оқытады
    Дүкенші адамдарға көмектеседі
    Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады
    Дүкенші құрылыс жұмыстарымен айналысады
    Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды
    Дүкенші балаларды ойнатады
    Ақпарат Дұрыс Бұрыс
    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандық
    Дүкенші адамдарды оқытады
    Дүкенші адамдарға көмектеседі
    Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады
    Дүкенші құрылыс жұмыстарымен айналысады
    Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды
    Дүкенші балаларды ойнатады
    Ақпарат Дұрыс Бұрыс
    Дүкенші мамандығы өте қызықты мамандық
    Дүкенші адамдарды оқытады
    Дүкенші адамдарға көмектеседі
    Дүкенде азық-түлік, киімдер, ойыншықтар, тұрмыстық заттар сатылады
    Дүкенші құрылыс жұмыстарымен айналысады
    Адамдар дүкенге келіп сауда жасайды
    Дүкенші балаларды ойнатады

    Рөлдік ойын: Дүкенші –Элянура Алексей, Камила, Аделина, Дима Леша Камила –бірге отырғызу. Элянура мен Аделина бірге отырғызу.







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.