Күні:Сынып: 1 «Ә» |
Қатысқандар саны: 10Қатыспағандар саны: 1 |
Сабақтың тақырыбы |
Менің отбасым. М дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік |
М дыбысы мен әрпі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Психологиялық дайындық «Қайырлы таң»Үш тілде айтып ,қимылмен көрсетеді.Шаттық шеңберде тұрып,топқа бөлінеді.
Топтың ережесін қайталау.
Тапсырманы бірігіп жасау.Тыныштық сақтау.Уақытты үнемдеу.
|
Шаттық шебері
4 топқа бөлінеді
|
Сабақтың ортасыТұсау кесу.
«Балмұздақ» әдісі
Оқылым.
Жазылым.
|
1.Қызығушылықты ояту. М әрпі дыбысы. Мектеп, мұғалім, мұхит,мұз, маса,мысық, маймыл,мүйізтұмсық, мақта, мата.2. Жұппен жұмыс.Сөздерге дыбыстық талдау жасау.Осы сөздерге сөйлем құрастыру.Мектеп, мұғалім, мұз, маса,мысық, маймыл,мата, мақта.
3.Топпен жұмыс.Сөйлем айтылуына қарай нешеге бөлінеді? 3 кеСөйлемнің сызбасын сызу. Қараша айында күн суытты. Алақай, қар жауды! Астана қаласына қашан барасың? Анасы Маратқа шана сатып алды. 4.Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
5.Оқулықпен жұмыс. Мата марал алма мал адам маса томар шама Мол Марат Аман Арман ал алма отыр отырма Сула сулама 6.Жазу дәптерімен жұмыс.
|
АКТ тақта Ведио
Тақтаға іледі.Ауызша
Таныстырылым
Әр топ тапсырмаларды тақтаға іледі.Түсіндіреді.
Жаттығулар көрсетеді.
Оқулықпен жұмыс
Жазу дәптері.
|
Шығармашылық тапсырма
Аяқталуы
|
Топтастыру. Ауызша
М
Мал,мол, мысық, мектеп,алма, томарОтырма, мақтаншақ.
|
Тақтамен жұмыс.
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия«Бағдаршам» |
|