Сауат ашу «Өө дыбысы мен әрпі» 1 сынып

0
Пәні: сауат ашу Мектеп: Т.Жүргенов атындағы ЖОББМ Күні : 15.01.2019 Мұғалімнің есімі: Атыгаева Д.Т Сынып: 1 «В» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Бөлім Саяхат Сабақ тақырыбы: Ө ө дыбысы мен әрпі Ортақ тақырып Табиғатқа саяхат Оқу мақсаты: 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестенді ру.1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.1.3.10.1 Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және оларды қолдана білу Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Өө дыбысын өзге дыбыстардан ажырата алады және әріп таңбасын біледі;Оқушылардың басым бөлігі: жаңа сөздерді буындап және тұтастай оқи алады. Кейбір оқушылар: Алған білімін өмірде қолдана алады; Ойлау деңгейі: Білу,түсіну,қолдану. Бағалау критерийлері: Дыбыстық талдау жасау біліктерін бағалау.Буындап және тұтастай оқу біліктерін бағалау. Табиғат деген не? сұрағына іздену ұйымдастырады. Дескриптор: -дыбыстарды таниды;-дыбыстық талдау жасайды;-жаңа сөздерді оқи алады;табиғатқа нелер жататынын айтады. Тілдік мақсаттар: Саяхат-путешествие Пәнаралық байланыстар Дене шынықтыру Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу . АКТ қолдану дағдылары суреттер Бастапқы білім Дыбыс және әріп Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы10 минут

Сабақтың ортасы25 мин

Дәптермен жұмыс5 минут

Сергіту сәті3 минут

Психологиялық ахуалАппақ болып таң атты, Түтін тіке шығады.Қарлығаштар қанатын ,Самғап биік ұшады.Топ,топ,тлп бсайық.Жалаудан күн жасайық.Жаса жаса жарқын күн,Жаса жаса жарқын күн.«Миға шабуыл» әдісі. Допты лақтыру арқылы оқушыларға төмендегі сұрақтар қойылып жауап алынады.

  • Дыбыс дегеніміз не?
  • Әріп дегеніміз не?
  • А дыбысынан басталатын сөз айт.
  • Ң дыбысы бар сөз айт.
  • Л дыбысы бар сөз айт
  • Ұ дыбысы бар сөз айт.
  • Ү дыбысы бар сөз айт.
  • Ғ дыбысы бар сзд айт. Т.с.с
  • Дескриптор: білім алушы-Дыбысты естіп айтатынымызды айтады.-Әріпті көріп жазатынымызды айтады.-Талап етілген дыбыс естілетін сөздерді айтады.ҚБ «От шашу»Балаларды суреттер арқылы топтарға бөлу. Дауысты дыбыс, дауыссыз дыбыс, әріптер тобы.Тыңдалым Оқулықтағы Мерей мен Әлидің сұхбатын оқып беріңіз. «Табиғат дегеніміз не?» деген сұраққа балалардың не білетіндерін анықтап аламын. Балалардың жауаптарына қосымша ретінде суреттермен жұмыс жасаймын. Берілген сөздерді оқытып, дыбыстық талдау жасатамын. Яғни бұл сөздер де табиғатқа жататынын атап өтемін. КҮН АЙ ДАЛА КӨЛ ТАУ ОРМАН ШӨЛЕнді осы сөздердің ішінде бізге таныс емес дыбысты естідіңдер ме? Қандай дыбыс? Өте дұрыс Ө дыбысы. Ендеше бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз Ө дыбысы мен әрпі. Бүгінгі сабақта қандай жаңа нәрселерді білесіңдер деп ойлайсыңдар? (оқушылардың ойын тыңдау, сабақ мақсатын шығарып алу)«Ө» дауысты дыбыс екенін, ол сөздің басында, ортасында келу үлгілерін көрсетемін. ӨРМЕКШІ. ТӨРТ.Әріптік таңбасын үйретемін.

    «Өрмекші» сөзіне топтық дыбыстық талдау жасатамын. Ол үшін мен әр дыбысты айтқан сайын оқушылар қызыл ия көк қағаздарын көтереді. ҚБ: От шашуДескриптор:

  • Табиғат туралы білгендерін айтады.
  • Сөздерге дыбыстық талдау жасайды.
  • Сабақтың мақсатын болжайды.
  • Өрмекші сөзіне дыбыстық талдау жасайды.
  • Ө) «Бастырып жазу» мен «Генетикалық» әдістер Оқушылардың Ө әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазады. Дескриптор:Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элементтерін дұрыс, көркем жазу білігін бағалау. ҚБ: Ғарыш әлеміне бір қадам. Дене жаттықтыратын іс-қимылдарды жасап сергіту сәтін ұйымдастыру Оқылым.Оқулықтағы «Оқы» белгісі тұрған сөздер мен сөйлемдерді өз бетінше буындап оқуға, жиі кездесетін сөзді тұтас оқуға, түсініп оқиды. Оқиға бойынша бір-бірін бағалап үйренуге басшылық жасаймын. Топтағы қатар отырған төрт оқушы (немесе алдыңғы партадағы екі оқушы мен артқы партадағы екі бала) бір-біріне сөздерді оқып береді және оқығандарын өзара бағалайды. Өз еркімен оқығысы келетін оқушы сыныпқа бір-бір сөзден дауыстап оқып береді. Сыныптастарының қалай оқыға- нын оқушылардың өздеріне «Күлегештер» әдісі арқылы бағалатып, кері байланыс жасату.

    Доп

    Кеспе қағаздар

    Қызыл, көк түсті дөңгелек пішінді қағаздар

    Жұмыс дәптер

    ://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU

    Оқулық, күлегештер.

    Сабақтың соңы2 мин Сабақтың соңында тақырыпты жақсы меңгердім деп есептеген оқушыларға желкенді жасыл түспен, өзіне сенімсіз оқушыға желкенді сары түспен, тақырыпты мүлдем игермедім деген оқушыға желкенді қызыл түске бояуларын сұраймын. Әр оқушы қай түске бояса да себебін түсіндіріп өтеді. Түрлі түсті қарындаштар, қайық суреттері СаралауҮлгерімі төмен оқушыларға есеп тапсырмаларды орындау кезінде көмек көрсетіледі. Қабілетті оқушыларға топта өз сыныптастарына көмек көрсету сұралады.Барлық оқушылар: Өө дыбысын өзге дыбыстардан ажырата алады және әріп таңбасын біледі;Оқушылардың басым бөлігі: жаңа сөздерді буындап және тұтастай оқи алады. Кейбір оқушылар: Алған білімін өмірде қолдана алады; Бағалау (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі – өткен сабақтардағы алған білімдерін бағалау; Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    • Қимыл – қозғалыс жаттығуларын сергіту жаттығуы арқылы орындату

    Сабақ бойынша рефлексия

    Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:белсенді оқушыларымның қабілеттерін анықтадым