Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы,
Геометрия 9 — сынып
Тақырыбы: Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы тақырыбын пысықтау.
Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар
Мақсаты: Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы тақырыбын оқытуда топтық жұмысты ұйымдастыру.
Оқыту нәтижесі: 1. Тақырып бойынша білімін жинақтайды, рефлексия жасайды.
2. Өздігінен білім алу дағдысы дамиды.
3. Жеке жұмыс жасап дағдыланады.
4. Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығын, метрикалық қатынасты біледі.
Түйінді идеялар: Топтық жұмыста белсенділігі артады. Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы туралы білімдерін тереңдетіп, ойын еркін жеткізеді
Дерек көздері: Оқулық Алматы «Мектеп» 2013. Авторы С. Шәкілікова Ж. Нұрпейіс Ғ. Қалдыбаева
Көрнекіліктер мен құрал жабдықтар: Оқулық, тақта, кеспе, смайликтер, бағалау парақшалары, флипчарт, маркер1. Ұйымдастыру бөлім
2. Үй тапсырмасын тексеру
Сыныппен амандасу, көңіл — күйін білу.
2. Бағдаршам көмегімен оқушыларды топқа бөлу.
3. Топ басшыларын тағайындау.
4. Бағалау парақшаларын тарату.
Сәттілік тілеу.
1. Білу. Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығын, метрикалық қатынасты.(ауызша)
Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы тақырыбын пысықтау жүктеу
Тақырыбы: Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы тақырыбын пысықтау.
Шеңберге іштей және сырттай сызылған төртбұрыштар
Мақсаты: Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы тақырыбын оқытуда топтық жұмысты ұйымдастыру.
Оқыту нәтижесі: 1. Тақырып бойынша білімін жинақтайды, рефлексия жасайды.
2. Өздігінен білім алу дағдысы дамиды.
3. Жеке жұмыс жасап дағдыланады.
4. Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығын, метрикалық қатынасты біледі.
Түйінді идеялар: Топтық жұмыста белсенділігі артады. Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы туралы білімдерін тереңдетіп, ойын еркін жеткізеді
Дерек көздері: Оқулық Алматы «Мектеп» 2013. Авторы С. Шәкілікова Ж. Нұрпейіс Ғ. Қалдыбаева
Көрнекіліктер мен құрал жабдықтар: Оқулық, тақта, кеспе, смайликтер, бағалау парақшалары, флипчарт, маркер1. Ұйымдастыру бөлім
2. Үй тапсырмасын тексеру
Сыныппен амандасу, көңіл — күйін білу.
2. Бағдаршам көмегімен оқушыларды топқа бөлу.
3. Топ басшыларын тағайындау.
4. Бағалау парақшаларын тарату.
Сәттілік тілеу.
1. Білу. Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығын, метрикалық қатынасты.(ауызша)
Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы тақырыбын пысықтау жүктеу
Дереккөз: http://bilimdiler.kz/