Əбiлқайыр хан саясаты жəне оның жүзеге асуы
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Əбiлқайыр хан саясаты жəне оның жүзеге асуы
Автор: Жангирова Улбике Изтелеуовна
Бағыты: Дүние жүзі тарихы Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 10 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-14
Материал туралы қысқаша түсінік
А. Әбілқайыр ханның Ресейге қосылудағы басты мақсаты жоңғарларға қарсы күресте Ресеймен байланыс орнату екендігін айтады.
В. Қазақстанды Ресейге қосудың кезеңіндегі маңызды оқиғалардың хронологиясын жаза алады.
С. Әбілхайыр ханның саяси келбетін құжаттармен жұмыс жасау арқылы дәлелді баға бере алады.
Қазақстан тарихы 10 сынып,авторлары: Ә.Төлеубаев, Ж.Қасымбаев, М. Қойгелдиев, Е. Қалиева, Т.Далаева, электрондық оқулық, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фломастер, бейнеролик, электронды оқулық, карта, тірек- сызба, бағалау парағы, рефлексия парағы, хронологиялық кесте, интернет материалдары.
Сыныбы | 10 сынып | ||
Сабақтың тақырыбы | Əбiлқайыр хан саясаты жəне оның жүзеге асуы | ||
Мақсаты | Ресейге қосылудың негізгі себептерін және Әбілхайырдың саясатында қандай мақсат көздегенін түсіну. | ||
Күтілетін нәтижелер | А. Әбілқайыр ханның Ресейге қосылудағы басты мақсаты жоңғарларға қарсы күресте Ресеймен байланыс орнату екендігін айтады.В. Қазақстанды Ресейге қосудың кезеңіндегі маңызды оқиғалардың хронологиясын жаза алады.С. Әбілхайыр ханның саяси келбетін құжаттармен жұмыс жасау арқылы дәлелді баға бере алады. | ||
Керекті жабдықтар | Қазақстан тарихы 10 сынып,авторлары: Ә.Төлеубаев, Ж.Қасымбаев, М. Қойгелдиев, Е. Қалиева, Т.Далаева, электрондық оқулық, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фломастер, бейнеролик, электронды оқулық, карта, тірек- сызба, бағалау парағы, рефлексия парағы, хронологиялық кесте, интернет материалдары. | ||
Сабақ барысы: | |||
Сабақ кезеңдері | Уақыты | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе |
Оқушыларды «Жұбыңды тап» техникасы бойынша жұптастырамын.Үйге берілген тақырыпты «Коктейль таяқшалары» әдісімен сұрау. Жұптасқан оқушыларға коктейль таяқшаларын беремін. |
Үй тапсырмасына жауап беруге дайындалады, «Жұбыңды тап» техникасы бойынша жұптасады. «Коктейль таяқшалары» әдісі бойынша мұғалім берген коктейль таяқшасын пайдаланып үй тапсырмасын айтып шығады. Айтып болған соң, жұптағы екі адам бірін бірі бағалайды. |
|
Тұсаукесер | Оқушыларды түстер арқылы екі топқа бөлемін. «Әбілқайыр» бейнеролик көрсету арқылы оқушыларға бүгінгі тақырыпты тапқызамын. | Оқушылар қызыл, жасыл түстер арқылы екі топқа бөлініп отырады.Бейнероликті көріп бүгінгі тақырыпты табады. | |
Негізгі бөлім | Оқушыларға уикипедия беттерінен «Әбілқайыр хан» туралы мәлімет тауып жазып алуды ұсынамын.Екі топқа таныстырылым жасауға тапсырма беремін.І топқа тапсырма: «Әбілқайыр хан» туралы мәлімет.ІІ топқа тапсырма: Әбілқайыр ханның саясаты және оның жүзеге асуы. Таныстырылым жасау үшін оқушыларға ресурстар беріледі (суреттер, мәтін, видео)Оқушылар осы материалдарды пайдалана отырып таныстырылым жасайды және қорғайды. «Сэндвич» әдісімен екі топ бірін бірі бағалайды.
Қосымша тапсырма:«Егер біз Ресейге қосылмасақ…..» ой толғау.Бағалау «Басбармақ» әдісі арқылы. |
Оқушылар ұялы телефондарымен уикипедия беттеріне кіріп қажетті материалды жазып алады.
Екі топ мүшелері берілген тапсырма бойынша таныстырылым жасайды және қорғайды. «Сэндвич» әдісімен екі топ бірін бірі бағалайды. «Егер біз Ресейге қосылмасақ…» тақырыбында эссе жазады. Эссені оқушылар «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
Қорытынды | «Соңғы бес минут» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын. Сыныптан бір оқушы шығып бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін айтады. Қалғандары толықтырады.Сабақтың басында берілген табыс критерийлерімен оқушылардың өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру.Оқушы бағалауын тыңдап, өзім қорытындылап бағалаймынҮй тапсырмасы: Қазақстанның Ресейге қосылуы кезеңіндегі маңызды оқиғалардың хронологиясын жазу.Сабақ соңындағы рефлексия «Баспалдақ» әдісі | Ортаға бір оқушы шығып бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін айтады, басқа оқушылар толықтырады.
Сабақтың басында берілген табыс критерийлеріне қайта оралады. Әр оқушы табыс критерийлеріне қаншалықты жеткенін талдап, өзін-өзі бағалайды. Оқушылар «Баспалдақ» әдісі бойынша бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендіктерін өздері бағалайды. |
Табыс критерийлері
№ | Тапсырма | Өте жақсы | Жақсы | Орташа |
1 | Әбілқайыр ханның саясатын білемін | |||
2 | Әбілқайырханның қазақстанды не үшін Ресейге қосқандығын айта аламын. | |||
3 | Әбілқайыр ханның саяси келбетіне баға бере аламын. | |||
4 | Ресейге қосылу мәселесіндегі қазақ билеуші топтарындағы екі түрлі көзқарастарды ажыратып айта аламын. |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.