Cабақ: Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарында (1946 – 1953жылдар аралығы) |
Мектеп: «№58» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Күні: 15.01.2019 |
Мұғалімнің аты – жөні: А. Мейрамбек |
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: тақырыпты түсіне біледі және оқулықпен жұмыс жасайды. |
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырыпқа қатысты мәлімет айтады. |
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырыпқа сәйкес түрлі дереккөздерімен жұмыс істей біледі. |
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Тақырыпты оқып, түсінгендерін айта алады. |
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: соғыс, қару-жарақ, шайқас, әскери бөлімдер, тыл, майдан, ұлтаралық қатынастар, фашизм. |
|
Талқылауға арналған сұрақтар :
Ұлы Отан соғысының зардаптары қандай болды?
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйенің күйреуі?
1940-1950 жылдардағы ғылым мен білім, әдебиет саласындағы кеңестік қудалаулар?
Соғыстан кейінгі ІV бесжылдықтың міндеттері қандай болды?
Өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығындағы жаңашылдықтар?
|
|
Не себепті … деп ойлайсыз ?Ишара: |
Бағалау критерийі:
Ұлы Отан соғысының зардаптарын біледі.
Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйенің күйреуі туралы айтады.
Соғыстан кейінгі ІV бесжылдықтың міндеттерін атайды.
|
Алдыңғы оқу: |
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ғылым мен мәдениет |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Басы : 2 минут
6 минут
|
Оқушылармен амандасу, оларды түгелдеу.
Үй тапсырмасын тексеру: Қорытындылау сұрақтары.«Кім жылдам?»
Ұлы Отан соғысы қашан басталды?
Гитлерлік «Барбаросса» жоспарының мәні неде?
Соғыс жылдары Қазақстанның өнеркәсібін дамытуға неліктен айрықша мән берді?
Екінші дүниежүзілік соғыстың себебін түсіндіріп бер?
Депортацияға ұшыраған халықтар туралы не білесің?
Әскери құрамалар мен бөлімдер қайда және қалай жүргізілді?
Қаһарман партизандар туралы не білесің?
Рейхстагтың үстіне ту тіккен қазақстандықтарды ата?
Алғашқы көркем фильм қалай аталады?
Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай ақын жазушыларды білесіңдер?
Ұлы Отан соғысы жылдарында ғылым мен мәдениет қалай көмектксті?
Қазақстаннан қанша адам қатысты және Ұлы Отан соғыс Батыры атағын алды?
Соғыстан кейін қазақ әдебиетінің жағдайы қандай болды?
|
|
Ортасы: 5 минут
10 минут
8 минут
4 минут
|
Жаңа сабақ: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ғылым мен мәдениет.
І тапсырма: Бөлімдерді постерге салу. 10 минут беріледі. ЖИГСО әдісі бойынша үш топтан белсенді бір оқушысы шығып келесі топқа постерге салған өз бөлімдерін түсіндіреді.1-топ: «Партия» 2-топ: «Кеңестер» 3-топ: «Қоғамдық ұйымдар»
ІІ тапсырма. Сұрақ-жауап әдісі.
Ұлы Отан соғысының салдары қандай болды?
Қазақстан фашистік оккупациядан зардап шеккен аудандарға қандай көмек
көрсетті?
Қазақстанда тоталитарлық жүйенің күшеюі неден көрінеді?
Е. Бекмаханов не үшін қудаланды?
ІІІ тапсырма.Термин сөздермен жұмыс.Демоблизация— халық шаруашылығын барлық саласын бейбіт қалпына көшіру. Оккупация- басқа елдің жерін әскери жаулап алу.Лагерь— соғыста қолға түскен тұтқындарды, қылмысты деп табылған айдалған адамдарды ұстап қамайтын жазалау орны.Космополитизм- Отанды қорғауды өз мәдениеті мен дәстүрін мойындамайтын, патриотизмнен бас тартуды уағыздайтын көзқарас
|
оқулық
оқулық
|
Соңы : 5 минут |
Үйге тапсырма: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ғылым мен мәдениет. Тест құрастырып келу.
Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек»
|
Стикер
|
Бағалау критерийі:1.Тақырып туралы біледі.2. Талдау жасау. |
Дескриптор:1. Тақырып мазмұнымен танысады. 2. Мәтінді оқи алады, таныс сөздерді айтады, мағынасын түсінеді. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз ? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз ? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік , АКТ мен байланыс . Құндылықтармен байланыс ( тәрбие элементі ) |
Рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді ?Сабақ қалай өтті , қай деңгейде өтті ?Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (Тапсырмалар сәйкес болды ма ?)Уақытты қалай пайдаландым ?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге ? |
|
|
Қорытынды бағалау |
|
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді ( оқыту мен оқуға қатысты ) ?1.2.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкіндік қандай ақпарат білдім.1.2 . |