Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуі

0

 

Бағыты: Жаратылыстану Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 3 сынып

Сабақ тақырыбы: Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Жануарлар туралы алған білімдерін топтарға бөліп, үй жануарлары мен жабайы аң, құстардың тіршілігіндегі өзгерістерді ерекшеліктерді танып білу дағдыларын дамыту.
Дамытушылығы: Орманда өмір сүретін аңдар әлемін танып, жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі пайдасына көз жеткізу.
Тәрбиелігі: Табиғатты аялауға, жануарларды қорғауға, қамқорлыққа, достыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақтадан слайдтар.
Сабақтың түрі: саяхат сабағы
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, кубизм әдісі, Бүү әдісі,

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру

Топқа бөлу. 2 минут «Кір жаятын жіп» жіпте жайылған фотосуреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді. 1-топ «Орман», 2-топ «Көл», 3-топ «Шөл»
Шаттық шеңбер 3 минут
Үй тапсырмасын сұрау.5 минут «Кубизм» әдісі арқылы. тақырыбының аты: Құстар
Слайд 1 Кубикті лақтыру арқылы үй тапсырмасын сұраймын.

Тексерді_________оқу ісінің меңгерушісі: Ашимова Ж.А.
Күні: 25.04.2018 ж.
Пән: дүниетану
Сынып: 3
Сабақ тақырыбы: Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуі.
Сабақтың мақсаты:Білімділігі: Жануарлар туралы алған білімдерін топтарға бөліп, үй жануарлары мен жабайы аң, құстардың тіршілігіндегі өзгерістерді ерекшеліктерді танып білу дағдыларын дамыту.Дамытушылығы: Орманда өмір сүретін аңдар әлемін танып, жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі пайдасына көз жеткізу.Тәрбиелігі: Табиғатты аялауға, жануарларды қорғауға, қамқорлыққа, достыққа тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақтадан слайдтар.Сабақтың түрі: саяхат сабағыСабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, кубизм әдісі, Бүү әдісі, Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру
Топқа бөлу. 2 минут Кір жаятын жіп жіпте жайылған фотосуреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді. 1-топ Орман, 2-топ Көл, 3-топ Шөл
Шаттық шеңбер 3 минут
Үй тапсырмасын сұрау.5 минут Кубизм әдісі арқылы. тақырыбының аты: Құстар Слайд 1 Кубикті лақтыру арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Әр түстің өз сұрақтары бойынша жауап береді.
І-топқа
Құстардың басқа жануарлардан басты ерекшелігі қандай? (қызыл түсті)
Құстар өз балапандарын қандай қамқорлық көрсетеді? (көк түсті )
ІІ-топқа
Құстар табиғатта қандай рөл атқарады? (сары түсті)
Қазақстанның қызыл кітабына құстардың қанша түрі енді? (қара түс)
ІІІ-топқа
Құстарды сүтқоректілерге жатқызамыз ба?(жасыл түс)
Құстардың адамға қандай пайдасы бар?(Бозқызғылт түс)
Жаңа сабақ. Балалар мен сендерге қазір бейнематериал көрсетемін. Оны көргеннен кейін жаңа сабағымыздың тақырыбын анықтаймыз.
-жануарлар туралы көрдік.
Мұғалім:
-Бүгінгі өтетін тақырыбымыз: Жануарлардың тіршілік ортасы. Мекен ортасына бейімділігі.
-Бүгінгі сабаққа қандай мақсат қоямыз? жануарлардың тіршілік ортасы туралы білеміз.
Миға шабуыл стратегиясы. Слайд 2 (слайд)
Мұғалім:
-Жануарлардың тіршілік ортасы туралы не білесіңдер? – Орта дегеніміз не? Балалардың жауабын тыңдаймын.
Мұғалім: Жануарлар тіршілік ортасына әрқалай бейімделеді. Жануарлардың тіршілік ортасын сақтау. Өсімдіктер сияқты жануарлар да алуан түрлі ортада – суда, құрлықта, топырақ арасында тіршілік етеді. Қай орта болсын ондағы өлі, тірі табиғаттың жағдайлары бар жерлерде мекендейді. Жануарлар құрылысының мекен ортасы мен тіршілік әрекетіне сәйкес келетіндігі сонша, кейбіреуінің сыртқы түріне, бейнесіне қарап-ақ оның қандай ортада тіршілік ететінін, немен қоректенетінін, қалай қозғалатынын бірден біле аламыз.
Мұғалім:
-Балалар қазіргі кезде табиғатта қандай үлкен мәселе туындап жатыр?
Оқушылар:
-Біздің қоғамымызда дамып жатқан технология мен даму үдерісі жануарлар ортасына кері әсерін тигізеді. Ағаштың кесілуі, асфальт жолдың салынуы, өзендерді бөгеуі, орманды кесуіне жануарлар бейімделе алмай, жоғалады.
Мұғалім:
-Қызыл кітап деген не? Ол туралы бейне материал көрсетіп кетейін.
Балалар қызыл кітап туралы қорытындылайды.

-Қызыл кітап-сирек кездесетін түрлердің санының қазіргі жай күйін көрсетін құжат. Қызыл кітапқа аю, қасқыр, түлкі, бұғы т.б. жануарлар енеді.
Мұғалім:
-Біз қай облыста тұрамыз? Шығыс Қазақстан
Мұғалім:
-Шығыс Қазақстанда қандай жануарлар мекендейді? Видео көрсету.
-Аю, қасқыр, түлкі, суыр осы жануарлар да қызыл кітапта тіркелген.
Мұғалім: осы үлкен мәселені жою үшін ен істеуіміз керек? Жануарларды қамқорлыққа алу керек.
Оқулықпен жұмыс. Мәтінді оқып шығайық.
Гаухар камбала туралы толық айтып береді. Мысалы, камбала деген балық теңізде тіршілік етеді. Ол өзіне қажетті қоректі теңіз түбінен ғана табады, сондықтан ол су түбінен көтерілмейді.Аузы үлкен, бүйір сызығы түзуДенесінің ұзындығы 5 метрСалмағы 300 кгКөзі денесінің бір жағында болады.
Эльдана тиін туралы толық айтып береді. Тиін — құрлықта мекен етуге бейімделген. Бірақ ол құрлықтың кез келген жерінде, ағаш жоқ, жазық жерді таңдамайды. Тек өзіне бүр, саңырауқұлақ сияқты қорек табылатын ағаштарды тіршілік етеді.
Сергіту сәті 2 мин бейнероликпен жаттығу жасайды. Оқушылар бейнероликті тамашалайды және дене қимылысын қайталайды.
Құстар жайлы Талғат айтып береді.
Құстар – табиғат атаулының бөлінбес бір бөлшегі. Табиғатқа сән беріп, аспанға көрік сыйлап, күллі болмыс-жаратылысымен ғажайыптар әлеміндей көрінетін құстар әлемі әдемілігімен, сұлулығымен тамсандырады. Қарға – ұзақ өмірдің өлшемі ретінде қабылданса, қарлығаш – үй іргесінен ұя салып, адамға жақын, қамқор, адал құс ретінде суреттелген. Біздің елімізде 600-ден астам құстар түрлері кездеседі.
Мұғалім:
-Шөл далада қандай жануарлар мекендейді? Ол туралы бізге Тоқтар айтып береді. Өсімдіктер секілді жануарлар да шөл далада суды үнемдеуді үйренген.Сол жануарлардың бірі – түйе.Оның ағзасы шөл даланың ыстығында ағзадағы суды үнемдеуге қалыптасқан. Қосаяқ қараңғыда ұзын мұрты мен үлкен көзінің арқасында бейімделе алады. Күндіз қосаяқ күннің ыстығынан тығылып, терең тармақты індерінде жатады. Сарышаян түнгі жыртқыш, адамның өміріне де қауіп төндіре алады.
Орнын тап ойынында әр топ оқушылары өз тобының атына сәйкес жануарларды өз мекендері бойынша орналастыру керек.
Шөл –кесіртке, түйе, жылан, қосаяқ
Орман – түлкі, қасқыр, аю, борсық, тиін
Көл-камбала, шортан, кит, акула
Сонымен балалар мына ойында қандай қорытынды жасауға болады? Әр жануардың өз мекені жайлы болып келеді.Бекіту.
Кір жаятын жіп әдісі арқылы өткен тақырыпқа сұраққа жауап аламын. (әр топтан екі оқушы шығып суреттің артындағы сұрақтар немесе тапсырмаларды орындайды )
Сұрақтары:
1. Құстар туралы қандай мақал-мәтелдер білеміз?
2.Сүтқоректілерді ата.
3.Шөл даланың жануарларын ата
4. Жұмбақты шеш
Қос аяқты иіп ап,
Жарға келіп қонады.
Қара киім киіп ап,
Балшықтан үй соғады.
5.Жыл құстарын ата
6. Жануарлар тобын атап өт.Қорытынды.
Бес жолды өлең стратегиясы
Кері байланыс (желкенді қайық) 3 минут.Әр оқушыны жеке бағалау. Үйге тапсырма:Өзіңе ұнайтын жануар туралы мәлімет жинастыру. Мәтінді оқып келу.

Тоқтар
Шөл далада қандай жануарлар мекендейді? Ол туралы бізге Тоқтар айтып береді. Өсімдіктер секілді жануарлар да шөл далада суды үнемдеуді үйренген.Сол жануарлардың бірі – түйе.Оның ағзасы шөл даланың ыстығында ағзадағы суды үнемдеуге қалыптасқан. Қосаяқ қараңғыда ұзын мұрты мен үлкен көзінің арқасында бейімделе алады. Күндіз қосаяқ күннің ыстығынан тығылып, терең тармақты індерінде жатады. Сарышаян түнгі жыртқыш, адамның өміріне де қауіп төндіре алады.
Гаухар
камбала деген балық теңізде тіршілік етеді. Ол өзіне қажетті қоректі теңіз түбінен ғана табады, сондықтан ол су түбінен көтерілмейді.Аузы үлкен, бүйір сызығы түзуДенесінің ұзындығы 5 метрСалмағы 300 кгКөзі денесінің бір жағында болады.

Қара құс басып жейді,Сұңқар құс шашып жейді.
Қарақұс қайырғанмен бүркіт болмас. *** Қыран құс қисық ұшып, түзу ілер. *** Құс қанатымен ұшады, құйрығымен қонады.***
Құстар – табиғат атаулының бөлінбес бір бөлшегі. Табиғатқа сән беріп, аспанға көрік сыйлап, күллі болмыс-жаратылысымен ғажайыптар әлеміндей көрінетін құстар әлемі әдемілігімен, сұлулығымен тамсандырады. Қарға – ұзақ өмірдің өлшемі ретінде қабылданса, қарлығаш – үй іргесінен ұя салып, адамға жақын, қамқор, адал құс ретінде суреттелген. Қарлығаштай өртіме қанатымен су сепкен, қарлығаштың қанатындай қиғаш қас деген теңеулер бекер айтылмаған.

оворы на деньги от Фатимы Хадуевой
Заговор на привлечение денег!
Для того, чтобы у вас всегда были деньги, откройте на ночь окно и выбросите оттуда все мелкие монетки.
Они должны рассыпаться прямо под вашим окном.
После этого закройте окно и произнесите заговор:
Приманиваю денежки, приглашаю в дом.
Монетки-сестрички, встретьте денежки, в дом проводите, в кошелек мой усадите.
После чтения этого заговора ложитесь спать.
На утро денежная магия начнет действовать.
2. Заговор на удачу в деньгах!!
Если постоянно не везет с деньгами, Фатима Хадуева рекомендует произнести сильный заговор на воду.
Для этого встаньте рано утром, наберите в таз воды и, умывая ею лицо, проговаривайте:
Умываюсь для прибыли большой, смываю неудачу, привлекаю везение!
Этот заговор нужно произносить три утра подряд.
3.Заговор на зеркало и кошелек!!!
Чтобы у вас всегда водились и приумножались деньги, экстрасенс Фатима Хадуева советует провести ритуал с зеркалом и кошельком.
Положите в кошелек все деньги, что у вас есть в доме и оставьте его напротив зеркала.
Зажгите свечу и поставьте ее напротив зеркала.
Начинайте произносить слова заговора:
Двоись прибыль, двоись денежка, двоись кошелек.
Заговор на деньги сработает, если вы: будете верить в его силу, серьёзно подойдете к произнесению слов заговора, будете нацелены на конкретный результат, сами будете предпринимать действия для осуществления задуманного, будете держать в тайне использование заговор на привлечения денег.
Как привлечь удачу с помощью колоды карт- Карты-талисманы
Если вы хотите привлечь удачу в любви, то зашейте во внутреннюю сторону одежды червонного туза. Эта карта поможет вам найти свою вторую половинку и наладить личную жизнь.
Если хотите привлечь деньги, то выберите себе из колоды бубнового короля. Данную карту лучше всего носить в кошельке и хранить вместе с купюрами. Бубновый король поможет вам сохранить свои сбережения и приумножить их.
Если хотите привязать к себе мужчину, то зашейте в его карман червонную даму, а с собой носите червонного валета. Этот любовный ритуал поможет привлечь внимание мужчины и вызвать в нем чувства к себе.
Успехов в карьере поможет добиться бубновая шестерка. Эта карта будет защищать от всех трудностей, интриг и самодурства начальства.
Защититься от негативной энергии окружающих людей поможет пиковая дама. Это самая сильная карта в колоде. Рекомендуется носить ее в кармане или во внутренней подкладке одежды. Пиковая дама сможет нейтрализовать весь негатив, поступающих от ваших недоброжелателей.
Какую колоду карт можно использовать для привлечения удачи
Используйте только те карты, которые у вас находятся достаточно большое количество времени. Сильной энергетикой обладают старые карты, доставшиеся по наследству. Такая колода, как правило, хранит энергетику всего рода и будет эффективно работать на своего хозяина.

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.